2.fejezet

146 2 0
                                    

Boruto szemszöge

Ott álltam a szobámban kezemben még mindig az ismeretlen borítékkal amit végül el is nyítottam és egy levél volt benne majd olvasni kezdtem.

Uzumaki Boruto ha ezt a levelet olvasod akkor most gondolom sok kérdésed van, egyenlőre nem mondhatok sokat de ha akarod akkor el küldhetek neked valakit aki majd segíthet az edzésedben, csak annyi a dolgod hogy vérrel egy újlenyomatott hadsz a levél alján lévő kocskában de ha nem akarod akkor csak dobd ki a levelet, a döntés a tiéd.

Értem a levél végére de nem volt aláírás vagy csak egy monogram csak az a kocka amiben szó volt a levélben, de egyáltalán mi ez a levél és hogy került ide és egyáltalán ki írta ezt? Ahogy ezen tünödtem szemem az óramra tévedt ami 8:00-át mutatott így be tettem a levelet az asztal egyik filyokjába fel öltöztem el végeztem reggeli rutinom majd mentem le reggelizni, miután meg reggeliztem indultam is a Hokage épület felé és mikor oda értem a csapat többi tagja és Konohamaru bátyó már vártak.

-Ép időben Boruto. -Mondta Akina.

-Neked is szia. -Mondtam.

-Látom megint hozzátok a meg szokott formátokat. -Jelent meg hirtelen Neji bácsi és Tenten-san fia Hyuuga Renji.

-Szevasz Renji. -Öklöztem le vele mikor oda jött.

-Te is küldésre mész a csapatoddal? -Kérdezte Sarada.

-Igen lassan itt is lesznek. -Ekkor meg jelent Aguri és Yahiko is. -Emleget szamarak.

-Pofa be. -Mondta Aguri.

-A sensei még nincs itt? -Kérdezte Yahiko.

-Itt vagyok. -Ekkor nem más jelent meg mint Hoshigaki Kisame sensei.

-Nocsak Kisame te is csapat kapitány lettél? -Kérdezte Konohamaru bátyó.

-Ja de addig sem unatkozom főleg emellett a kettő mellet. -Tette kezeit Aguri és Yahiko fejére.

-Abban biztos vagyok. -Mondtam.

-Jól van ideje mennünk. -Mondta a bátyó.

-Ahogy nekünk is majd még össze futunk. -Mondta a kék de ekkor egy jounin jelent meg.

-Üzenet a 7-es csapatnak mára mind szabad napot kaptatok így a 11-es csapat végzi el a ti küldetéseiteket is a Hokage utasítására. -Mondta a jounin.

-Mi van?! Oh hogy csesznéd meg Naruto. -Mondta Kisame sensei.

-Ez az ha még több melót teljesítek akkor Natsumi-chan biztos fel figyel már. -Mondta álmodozva Aguri.

-Helyben vagyunk. -Mondta Yahiko.

-Beszóltál seggfej?!

-Akadj le rólam balfék.

-Látod Konohamaru pont erről beszéltem. -Mondta Kisame sensei. -Na nyomás ti hárman rengeteg a dolgunk. -Azzal el is mentek.

-Király van egy szabad napunk, mit csináljunk? -Kérdeztem.

-Nekem van egy ötletem. -Mondta Akina egy ördögi mosolyal majd el mentünk a fürdőhöz ahol kit találtunk hát persze hogy a vén Jiraiya mestert, oda lopakodtunk és el bújtunk. -Most figyeljetek ez óriási lesz.

-Biztos hogy ez jó ötlet? -Kérdezte Sarada.

-Nyugi hidd el ez hatalmas lesz. -Azzal Akina lett egy nagy levegőt és el kiáltotta magát. -KUKKOLÓ!!!! -Erre a fürdőből hangos női sikoltozás hallatszott mire az öreg a forró vízbe esett.

Boruto a végzett kezeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora