5.fejezet

102 1 0
                                    

Boruto szemszöge

Mikor haza értünk be mentünk le vettük cipőinket mire el mondtam egy "Megjöttem"-et mire Hima és anya jöttek ki a nappaliból, meg kértem Saradát hogy várjon amíg le hozom a levelet majd fel mentem a szobámba elő kerestem a levelet majd vissza le mentem és mutattam meg.

-Hát az biztos hogy ez sem Konohamaru sensei se pedig apu kéz írása. -Mondta Sarada.

-Akkor ki írhatta? -Kérdezte anya.

-Ez az ami nem hagy nyugodni, és honnan tudja a nevem? -Kérdeztem.

-Megjöttem. -Hallottam meg apa hangját és mikor be lépet a nappaliba Sakura-san és Sasuke-san volt vele.

-Anya apa ti meg miért vagytok itt? -Kérdezte Sarada.

-Volt egy sejtésem hogy itt leszel. -Mondta Sakura-san vigyorogva.

-Ne már anya.

-Szóval miről van szó? -Kérdezte Sasuke-san mire el mondtam minden eddigit a levéllel kapcsolatban.

-Ez tényleg nagyon furcsa. -Mondta Sakura-san.

-Próbáld meg bátyó. -Mondta Hima.

-Végül is miért ne? De akkor inkább kint ne hogy valami történjen a házzal. -Mondta anya majd ki mentünk a kertbe meg haraptam az ujjam és egy négyzetre nyomtam, mikor el vettem a kezemet a lapon lévő négyzet világítani kezdet majd hirtelen fel gyulladt mire azonnal el dobtam és a tűz teljesen el lepte a levelet majd előttünk egy tűz kőrt alkotott benne csak sötétséggel, mi a franc folyik itt? Ekkor egy kék hajú páncélos nő lépet ki a tűz kőrből és páncélján egy vörös madár volt majd a tűz el is aludt.

-Üdvözletem az én neven Eliza, azért jöttem hogy segítsem Uzumaki Boruto -sant az edzésében. -Mondta az imént érkezett.

-Honnan tudod a nevem? -Kérdeztem.

-A nagyuram mondta el nekem és adta nekem ezt a feladatot, azt mondta hogy meg idézel onnantól kötelességem segíteni neked az edzésben Boruto-san.

-Elég lesz a Boruto is, de ki a te nagyurad akiről beszéltél?

-A főnix isten. -Szólalt meg Sakura-san.

-Pontosan Uchiha Sakura-san. -Mondtam Eliza.

-Várjunk akkor ő küldte nekem ezt a levelet? -Kérdeztem.

-Igen és engem a tűz angyalok legjobb kiképzőjét bízott meg azzal hogy segítsem az edzésedet.

-Kiképző? -Igazította meg szemüvegét Sarada.

-Így van, én felelek az összes tűz angyal kiképzéséért.

-Szóval akkor te ennyire erős lennél?

-Nos inkább azt mondanám hogy tapasztalt harcos, a tábornok jóval erősebb.

-Mindenek előtt, nem vennél fel valamit ami nem ennyire fel tűnő? -Kérdeztem és utaltam egyben a páncéljára.

-Oh igaz is, hehe bocsánat. -Ekkor az egész teste lángba borult és mikor az el aludt sima hétköznapi ruhák voltak rajta bal oldalán egy kardal.

-Wáu ez nem volt semmi.

-Köszönöm de most nem lenne gond el kellene kezdenünk az edzést.

-Mi máris?!

-Igen kezdetnek legyen, ötszáz kőr a teljes falukőrül!

-Na me már!!! -Akadtam ki teljesen ez a nő úgy látszik nem viccelt, a nap már le ment mikor végre le futottam az ötszáz kőrt és úgy éreztem majd kinyiffanok és már alig vártam hogy haza érjek, mikor haza értem le vettem cipőmet nagy nehezen fel mentem a szobámba és le dőlve ágyamra egyből el is aludtam reggel mikor fel ébredtem lábaim még mindig fájtak így nagy nehezen el végeztem reggeli rutinom és le mentem a nappaliba, mikor le értem anya és Hima is ott voltak és érdekes módon apa is de mi előtt meg szólaltam volna észre vettem még valakit aki nem más volt mint Eliza.

Boruto a végzett kezeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt