12.fejezet

64 4 0
                                    

Deidara szemszöge

Nagato Obito és én éppen haza értünk egy küldetésről és mentünk jelenteni, mikor a Hokage irodája elé értünk be kopogtam rajta majd bentről el hangzott egy "szabad" és be mentünk és Naruto az asztalánál rajta egy nagy halom papírral mint mindig.

-Látom ki se látsz a melóból. -Mondta viccelődve Obito.

-Nem is véletlen, nem sokára itt a chuunin választó vizsga, és úgy látszik Yahiko Aguri és Akina is indulnak rajta. -Amint Naruto ezt ki mondta mind hárman meglepődtünk.

-Hoppá máris itt a chuunin vizsga? -Kérdezte Nagato.

-Igen plusz még Hima születés napja is, áh francba ha egy árnyék klónt küldök haza tuti hogy a legrosszabbkor fog el tűnni.

-Akkor miért nem mész te magad? Hm. -Kérdeztem.

-Ja addig Shikamaru át vehetné az itteni dolgokat. -Mondta Nagato.

-Lehet az lesz. -Mondta sógorom.

-Egyébként küldetés teljesítve, néhány bandita meg próbált az utunkba állni de le vertük őket. -Mondta Obito.

-Rendben szép munka, mára végeztetek szóval menjetek haza pihenni. -Azzal meg hajoltunk és mentünk is ki.

-Már alig várom hogy láthassam Akinát a vizsgán hm. -Mondtam út közben.

-Hát még én Agurit, biztos sikerrel fogja venni. -Mondta Obito.

-Ne nagyon fogadjál rá, Yahiko biztos gond nélkül meg csinálja. -Mondta Nagato.

-És ezt honnan veszed vöröske?

-Mi van balhét akarsz?

-Te kezdted seggfej.

-Hé mi lenne ha le állnátok, basszus kulcs ezt nem hiszel el hm. -Szólaltam meg.

-Mi van Dei, te nem izgulsz hogy Akin hogy fog teljesíteni? -Kérdezte Nagato.

-Hogy a francba ne izgulnék? Én is várom már de nem csinálok belőle versenyt hm.

-Az mondjuk érdekel hogy milyen feladatok lesznek a fordulókban. -Mondta Obito közben ki értünk az épületből majd el köszöntünk egymástól és mentünk mind haza, alig mentem be az ajtón Azula máris a nyakamba ugrót és karolta át.

-Isten hozott drágám. -Mondta nagy örömmel.

-Wáu de jó kedved van hm.

-Igen mert örülök hogy haza jöttél és mert Akina részt vesz a chuunin vizsgán.

-Igen annak én is hm.

-Uhh annyira izgatott vagyok hogy nem bírok magammal, megyek és csinálok valamit mire Akina meg jött.

-Segítek benne hm.

-Köszi édes. -Azzal el vettem cipőmet és mentünk a konyhában és kezdtünk el fözni, mikor készen lettünk meg teritettunk és vártunk hogy gyerekeink haza jöjjenek és nem sokára Seichi meg is jött. De várjunk csak egy kicsit valami nem stimmel hiszen Akina és Seichi mindig együtt jönnek haza, nagyon nem tetszik ez nekem és ahogy láttam Azula is ugyan így volt ezzel.

-Seichi hol van Akina hm? -Kérdeztem fiúnkat.

-Mi én azt hittem hogy már rég itthon van. -Lepődött meg amíg mi aggódni kezdtünk.

-Deidara ugye csak nem... -Kérdezte Azula.

-Megyek és szólók erről Narutonak. -Azzal fel húztam a cipőmet és siettem a Hokage épület felé, amint oda értem rohantam Naruto irodája felé és szó szerint betörtem az ajtót mire sógorom majdnem ki eset a székéből míg Shikamaru furcsáloan nézet.

-Deidara mi történt? -Kérdezte Naruto.

-Akina nem jött haza és félünk hogy történt valami hm. -Naruto ép mondani akart valamit mikor hirtelen Ahri és Hinata is megjelent.

-Bátyó Natsumi ma nem jött haza és sehol sem találjuk. -Mondta Ahri.

-Ahogy Himawarit sem. -Tette hozzá Hinata mire Naruto fel pattant a székéből.

-Shikamaru teljes riadót rendelek el, minden be vethető shinobi keresse meg Iwagakure Akinát Uchiha Natsumit és Uzumaki Himawarit. -Adta ki a parancsot Naruto idegesen.

-Máris megyek. -Mondta Shikamaru és el is rohant majd kicsivel később már minden ninja a három lányt kereste, a falú teljesen a feje tetejére állt ahogy minden felé kerestek.

-Basszus miért pont most és mégis ki vagy kik és miért rabolták el Akinát Natsumit és Himawarit hm? Ennek semmi értelme mondjuk Himawari a Hogake lánya de akkor Borutot miért nem vitték el mi a franc van itt hm?

Gondoltam magamban ahogy az akatsukival kerestük a lányokat és egyre idegesebb kezdtem lenni, remélem hogy jól vannak, de ekkor meg láttam Elizát ahogy ájulant fekszik egy sikátorba majd jeleztem a többieknek és oda mentünk és magához térítettük a tűz angyalt.

-Eliza jól vagy? -Kérdezte Konan.

-Áucs a fejem, mi történt? -Kérdezte.

-Akinát Natsumit és Himawarit el rabolták, éppen öket kerestük mikor rád találtunk itt ájultan. -Mondta Kisame mire Eliza szemei ki kerekedtek.

-A fenébe óvatlan voltam segítek a keresésben. -Állt fel és vette fel tűz angyal alakját és repült fel mire mi is tovább mentünk.

Akina szemszöge

Egy sötét helyen tértem magamhoz egy székhez kötözve, az utolsó amire emlékszem hogy haza felé tartottam majd hátulról valaki le ütött. Próbáltam ki szabadulni de nem sikerült majd ekkor hallottam két hangot amiket egyből felismertem.

-Natsumi? Himawari? -Kérdeztem hátra.

-Akina? -Kérdezték egyszerre.

-Jól vagytok?

-Én igen csak kicsit fáj a fejem. -Mondta Natsumi.

-Nekem is de én is jól vagyok. -Tette hozzá Hima.

-Hol vagyunk egyáltalán? -Kérdezte Natsumi.

-Nem tudom de nem tetszik ez nekem. -Mondtam mire egy ajtó nyílt ki és egy férfi jött be három másik alakkal.

-Legyetek meg tisztelve gyermekek, mert ezen az estén hatalmas meg tiszteltetésben részesültök. -Mondta a férfi össze tett kézzel mint aki imádkozott.

-Te meg miről beszélsz?

-Idővel meg fogjátok tudni, testvérek hozzátok öket. -Ekkor a három alak el oldozott minket és vezettek ki a szobából, ahogy mentünk egy folyosón a falakon madár szobrokat láttam amiknek a csörében tűz éget.

-Főnix szobrok? -Kérdezem.

-Nagyon jó szemed van gyermekem, ez itt egy titkos szentély a hatalmas főnix istennek. -Mondta a férfi.

-A főnix istennek?

-Igen pontosan, oh még nem is mutatkoztam be a nevem Yaguri atya ennek a személynek a vezetője. -Ekkor meg érkeztünk egy nagy terembe ahol egy nagy főnix szobór volt.

-Szóval pontosan mi is ez az egész?

-Mi vagyunk a főnix tűze nevü vallás ami a hatalmas főnix istent élteti, és ti hárman abban a megtiszteltetésben fogtok részesülni hogy fel ádozunk titeket neki. -Amint ezt ki mondta mind hárman teljesen le sokkoltunk.

-Hogy mi? Fel áldoznak minket? Ez biztos csak egy rossz vicc, nem akarom meghalni főleg nem egy ilyen helyen.

Gondoltam magamban és láttam hogy Hima szemei be könnyeztem és kezdet szipogni, valahogy ki kell jutnunk innen de nagyon gyorsan.

-Azt mondtad hogy vallás de ez inkább egy szektának tűnik. -Mondta Natsumi.

-Ugyan gyermekem a szekta olyan sértőn hangzik, amint el égtek a főnix tűzében a lelketek meg tisztul és a hatalmas főnix isten a kegyeibe fogad. -Mondta Yaguri atya.

Boruto a végzett kezeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora