7.fejezet

112 2 0
                                    

Itachi szemszöge

1 héttel később

Egyik nap Ahri és én sétálgattunk a faluban amíg a gyerekek a nagyszüleiknél voltak és nekem is volt szabad időm, ahogy mentünk az úton egyszer csak Hidan jött velünk szembe és mikor meg látta Ahrit az nyálas mosolyra húzta a száját.

-Hali mi a helyzet cica? -Kérdezte az albino Ahritól ami nem igazán tetszett nekem.

-Hidan a feleségemről beszélsz. -Mondtam vissza fogott dühvel de ha szemmel ölni lehetne ez barom már halott lenne.

-És?

-És?! Látod pont ezért mondtam Narutonak hogy rád különösen figyeljen az ilyen húzásaid miatt.

-Rohadjál ketté Itachi, amúgy is hogy lehet hogy a bábos gyerek már lassan szabad kezet kap?! -Utalt ezzel Sasorira.

-Mert ő nem olyan elmebeteg barom mint te.

-Mit mondtál?!

-Jól hallottad.

-Fiúk elég már, és Hidan ha még egyszer le cicázol azt meg fogod keserülni. -Mondta Ahri.

-Hehe és még is mit... -Hagyta abba hirtelen majd mikor hátra nézet akkor látta hogy az Amaterasu van a hátsóján. -BAZD KI A SEGGEM!!!! -Kiáltotta mire mi csak el nevettük magunkat.

-Ezt meg kaptad Hidan. -Nevetett Ahri.

-ITACHI TE SZEMÉTLÁDA, OLTSAD MÁR EL EZT A SZART!!! -Ordította az albínó mire meg születettem a jutsut.

-Na de Natsumi-chan! -Hallottuk egy hangot és mikor oda értünk Natsumit és Agurit láttuk meg.

-Hányszor kell még el mondanom hogy kopjál le rólam?! -Kérdezte Natsumi.

-Miért vagy ilyen kegyetlen? -Erre Natsumi csak hátat fordított neki.

-Ha nem kopsz le olyat kapsz hogy még az unokáid is érezni fogják.

-Mármint a mi unokáink? -Ekkor Natsumi a fiú felé fordult és ágyékon rúgta mire Aguri el dőlt a földön. -Mo... Mogyorókrém.

-Nem szólok még egyszer. -Azzal Natsumi el is ment.

-Áucs ez biza fájhatott. -Mondta Hidan.

-Majd otthon alaposan el beszélgetek vele. -Mondta Ahri.

-Várj akkor az a kis csaj a ti lányotok.

-Igen. -Feleltük egyszerre.

-Oké mindent értek. -Azzal sarkon fordult és el ment mi meg csak néztünk, majd ekkor Rin bukkant fel.

-Sziasztok. -Köszönt nekünk de mi előtt vissza köszöntünk volna neki meg látta a földön heverő Agurit és szaladt oda hozzá. -Úristen Aguri veled meg mi történt?!

-Csak egy kis szenvedés, de egyre közelebb kerülök szívem hölgyéhez. -Mondta Aguri.

-Már megint Natsumi-chan után loholtál? Egyszer ez fog téged a sírba vinni ne ad isten.

-Bocsi anya.

-Na nyomás haza, komolyan ebben apádra ütöttél. -Állította fel fiát és indultak el.

-Pedig csak egy kis sétára indultunk és tessék, ahj mi jöhet még? -Kérdeztem.

-Senki se maradjon le, aki le marad az még plusz ötven kört fog futni! -A hang irányába néztünk és ekkor egy Kék hajú nőt láttunk meg futva mögötte meg Akina Sarada és Boruto jöttek.

Boruto a végzett kezeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang