Naruto szemszöge
-Klónok mi? El kell ismernem most sikerült meglepnetek, viszont van hova még fejlődnötök. -Mondta SzD.
-Francba ez az alak rohadt erős. -Mondta Boruto.
-SzD muszáj volt használni a sárkány szemet? -Kérdezte Eliza.
-Sárkány szem? -Kérdezte Itachi.
-SzD különleges szem képessége amivel bármilyen támadást technikát és képességet le tud másolni, valamint mikor használja sokkal erősebb is lesz.
-Olyan lenne mint a Sharingan? -Kérdezte Sasuke.
-Kis részben igen de még sem, a Sharingan az ellenfél mozdulatait másolja le amíg a sárkány szem mindent is. -Mondta SzD.
-Mindent is? -Kérdeztem.
-Így van.
-Akkor lássuk mire vagy vele képes. -Léptem elő ahogy Sasuke és Sakura is.
-Biztos hogy ezt jól át gondoltátok?
-Teljesen. -Hívtam elő Kurama chakráját Sasuke a Mangekyou Sharingant Sakura meg megropogtatta az ujjait, mire SzD megint aktíválta a sárkány szemet.
-Akkor gyertek csak. -Ekkor mind hárman neki rohantunk és elsőnek Sakura próbált be vinni egy ütést de SzD simán el kapta az nő öklét, Sakura csak döbbenten nézett majd SzD el is lökte egy lövés hullámmal ez után Sasuke támadót a Susanoo-val de ellenfelünk a levegőbe ugrott vett egy nagy levegőt és ekkor tűzet kezdet okádni(?). -Ekkor a Susanoo olvadni kezdett mire Sasuke el menekült onnan de őt is el találták a lángok, ekkor én támadtam rá a levegőben de SzD folyamatosan ki védte a támadásokat majd mikor földet értünk továbbra is próbáltam meg ütni de mindent ki védett majd hirtelen jobb lábát ki nyújtotta és bele rúgott a hasamba mire úgy neki csalódtam egy fának hogy az ketté hasadt és ki dőlt mire Kurama chakrája el tűnt SzD meg ki kapcsolta a sárkány szemet.
-Basszus még csak meg sem tudtuk karcolni. -Mérgelődöt Sasuke.
-Legközelebb talán kétszer is meg gondoljátok ezt, úgy látszik itt nekem egyenlőre nincs dolgom, HÉ KEIICHI VIGYÉL VISSZA!!! -Kiáltotta az ég felé SzD mire egy ugyan olyan portál jelent meg mint amin Eliza is érkezett majd be lépett és a portál be zárult.
-Nagyuram mégis miért csinálta ezt?! -Kiáltotta Eliza.
-Csupán tesztelni akartam öket hogy mennyit fejlődtek. -A hang irányába néztünk és ekkor magát a főnix istent láttuk meg.
-N... Nagyuram maga meg hogyan...
-Ez csak egy klón amit ide idéztem, és nem kéne kételkedned bennem Eliza.
-Mélységesen sajnálom. -Hajolt meg Eliza.
-Régen volt már nem igaz Uzumaki Naruto? -Fordult felém.
-Valóban. -Mondtam majd Borutoék felé nézett.
-El kell ismernem nem semmi hogy ilyen közel tudtatok kerülni SzD-hez, úgy látszik az edzésetek ki fizetödő volt eddig.
-Köszönjük. -Hajoltak meg mind a hárman.
-Akkor én most megyek is csak így tovább és Eliza te pedig végez továbbra is ilyen jó munkát.
-Igenis nagyuram. -Hajolt meg Eliza majd a főnix isten klónja tűzbe borult és eltűnt.
-Látod Eliza-san még is bízik benned. -Mondta Sarada.
-Igen, jól van akkor folytassuk az edzést. -Lelkesült be Eliza és folytatták az edzést, de azt mondunk nem gondoltam hogy a főnix isten egy olyan erős fickót fog küldeni mint ez az SzD alak.
Néhány hónappal később
Boruto szemszöge
Ez a nap is olyan volt mint az eddigiek, Sarada Akina és én éppen Elizával edzettünk mikor meg jelent Konohamaru bátyó.
-Figyelem 7-es csapat híreim vannak nektek, gyertek ide mind. -Mondta mire oda mentünk.
-Történt valami sensei? -Kérdezte Sarada.
-Ami azt illeti igen ugyan is ti hárman indulni fogtok a következő chuunin választó vizsgán, itt vannak a jentkezési lapok holnapra töltsétek ki és adjátok nekem. -Adot nekünk egy jelentkezési lapot és el is ment, miután be fejeztük az edzért és haza mentünk otthon ki töltöttem a jelentkezési lapot majd az ágyra ültem.
-Chuunin vizsga mi? Végre egy szinttel feljebb léphetek, és akkor meg mutathatom a hülye apámnak hogy mire vagyok képes.
Gondoltam magamban ahogy az asztalon lévő papírt néztem majd el terültem az ágyon, miközben a plafont bámultam el is gondolkodtam egy kicsit először azon hogy mit vegyek Himawari szülinapjára aztán azon hogy a főnix istennek mi lehet velünk a terve? Miközben ezen gondolkodtam egyszer csak Eliza hajolt fölém mire úgy meg ijedtem fel pattantam az ágyon.
-Eliza te meg mit keresel itt?! -Kérdeztem kiakadva.
-Sajnálom ha zavarlak, de azt vettem észre hogy ti hárman nagyon összhangban vagytok, milyen kapcsolat van köztetek? -Kérdezte.
-Akina az unokatestvérem Sarada pedig a barátnőm, kiskorúnk óta ismerjük egymást és kerültünk egy csapatba.
-Értem így már világos.
-Egyébkénk már meg akartam kérdezni valamit.
-Mi lenne az?
-A főnix istennek van valami terve velünk?
-Nem tudom nekem csak annyit mondott hogy edzelek titeket, nem tudom hogy mi lehet ezzel a célja.
-Lehet köze van ahoz a szememhez ami már párszor aktíválodot?
Gondoltam magamban mert akkor értelmet nyer az egész, de várjunk még sem mert itt vannak még a lányok is áh basszus. Ahogy gondolkoztam ezen még inkább bele zavarodtam, egyáltalán nem értettem hogy mi van?
-Hé Eliza.
-Igen?
-El mondanád... Hogy hogyan kerültél a szóbámba?
-Nos szerintem annyira el gondolkodtál hogy nem vetted észre mikor be jöttem.
-Oh értem, és tudják hogy itt vagy?
-Igen édesanyád engedett be.
-Értem.
-Akkor én megyek is, még jelentenem is kell a nagyuramnak.
-Rendben. -Ekkor meg fordult és ki ment a szobából én pedig vissza feküdtem, közben a chuunin vizsga kezdet járni a fejemben igaz ajánlottak nekem valami tudományos ninja eszközt de inkább passzolom. Más nap oda adtuk a lapokat Konohamaru bátyonak aki el is vitte öket, de mi elött el ment meg kértem hogy tanitsa meg nekem a rassegant amitől teljesen fel pörgöt.
-Rendben akkor elsőször ezzel kezdjük. -Dobot nekem egy vízzel teli lufit. -A feladat az úgy benne áramoltatnod a chakrát kőrbe kőrbe minden irány úgy hogy szét durranjon. -Ekkor neki is kezdtem de nem volt olyan könnyű mint hangzot mert a lufiban a víz csak mozgot de nem adhatom fel, hosszú gyakorlás után végre sikerült is szét durrantani ez után jöt egy sima lufi amivel ugyan ezt kellet meg csinálni de ez már nehezebb is volt, mikor ez is sikerült már csak az volt hátra hogy össze kell kombinálni az előző kettőt amivel már tényleg meg gyűlt a bajom de addig próbáltam amíg a chakrám el nem fogyott.
-Áh ki vagyok. -Terültem el a földön.
-Jól van akkor mára ennyi elég is volt holnap folytatjuk. -Azzal Konohamaru bátyó el is ment majd én is fel keltem és indultam haza.
BẠN ĐANG ĐỌC
Boruto a végzett keze
FanfictionÜdvözlehelletem mindenkinek el jött az idő hogy útjára induljon a Borutos story, fel foghatjátok ezt mint az ahonnan nincs vissza út folytatása vagy nem ezt ti döntsétek el, történetünk ott kezdődig hogy Borutoék ki járták az akadémiát jó szórakozás...