13.fejezet

55 2 0
                                    

Akina szemszöge

-Azt mondtad hogy vallás de ez inkább egy szektának tűnik. -Mondta Natsumi.

-Ugyan gyermekem a szekta olyan sértőn hangzik, amint el égtek a főnix tűzében a lelketek meg tisztul és a hatalmas főnix isten a kegyeibe fogad. -Mondta Yaguri atya.

-Ő biztos nem akarná ezt. -Mondta Himawari.

-És azt te mégis honnan tudod? -Fordult felénk Yaguri atya.

-Onnan hogy mi már találkoztunk vele és egyáltalán nem ilyen.

-Hallottátok testvéreim, ezek a lányok már találkoztak a hatalmas főnix istennel így még inkább a kegyeibe fogadja őket!

-Vagy éppenséggel szét rugóm a szektás seggetekek. -Hallottunk egy hangot és mikor oda néztünk nem mást láttunk meg mint...

-Morisato nagyúr! -Kiáltottuk ürömünkben egyszer Natsumival és Himawarival.

-Nézzétek testvéreim maga a hatalmas főnix isten jött el hozzánk, ennél nagyobb meg tiszteltetés nem is érhetne minket. -Mondta Yaguri atya.

-Jesszusom ki gondolta volna hogy még ilyen szektás barmok is lesznek, ti most csak pup vagytok a hátamon idióták. -Mikor a nagyúr ezt ki mondta az összes szektás le sokkolt.

-Hogy... Micsoda?

-Jól hallottad gyökér, a hátam közepére sem kívánok egy ilyen ki cseszet el fuserált bandát mint ti.

-De... De... -Térdelt le Yaguri atya le sokkolva közben a nagyúr oda jött hozzánk és el oldozót minket.

-Nem eset bajotok lányok?

-Nem, jól vagyunk köszönjük. -Mondtam.

-Jól van akkor ideje haza menjetek.

-És magával mi lesz? -Kérdezte Natsumi.

-Én el intézem ezt a hülye bandát. -Ekkor nyitott egy tűz portált amibe bele mentünk és mikor ki értünk már Avarrejtekben voltunk és a portál be zárult, és ekkor apa és az akatsuki jelent meg majd apa magához ölelt Itachi bácsi meg Natsumit és ekkor anyáink és Hima családja is meg érkezett Elizával.

-Hála a jó égnek hogy jól vagytok, annyira aggódtunk. -Mondta anya.

-Mégis mi történt veletek? -Kérdezte Kisame sensei de mielőtt bármit mondtunk volna egy hatalmas tűz oszlop tört az ég felé a messzeségben.

-Nagyuram. -Szólalt meg Eliza.

-Az ott a főnix isten lenne? -Kérdezte most Konan néni mire el mondtam mindent ami történt.

-Azok a rohadt szektások, remélem hogy a pokolra jutnak. -Mondta Ahri néni és ekkor a tűz oszlop el tűnt.

-Értesítem erről a többi Kage-t is. -Mondta Naruto bácsi és el is ment majd mind haza mentünk, mikor haza értünk anya szinte alig vette le rólam a szemét.

-Azok a rohadt szektás barmok, örüljenek neki hogy a főnix isten kapta el öket és nemén. -Mérgelődőt anya.

-Drágám meg értem hogy érzel de most már minden rendben és a lányoknak nem esett baja hm. -Nyugtatta apa anyát.

-Tudom de ez annyi frusztráló, ráadásul ki tudja hogy még mennyien lehetnek ezek a férgek.

-Ezt bízzuk Narutora és a Kagekra, biztos találnak valami meg oldást hm.

-Remélem hogy így lesz. -Ekkor valaki kopogót az ajtón mire mind oda mentünk és apa ki nyitotta az ajtót és Eliza volt a másik oldalon.

-Eliza? -Kérdeztem.

-Akina most velem kell jönnöd, a nagyuram beszélni a 7-es csapattal és a családjukkal. -Mondta a tűz angyal mire mind értetlenül néztünk de bele mentünk hogy el megyünk, mikor oda értünk már mindenki ott volt még a Kagek is kivéve a főnix istent de ekkor ki nyílt egy tűz portál és ki lépett belőle Morisato nagyúr és... SzD?

-Nagyuram mindenki jelen van akiket említett. -Térdelt le Eliza és meg hajolt.

-Szép munka Eliza, nektek pedig köszönöm hogy el jöttetek ide mivel egy igen csak kellemetlen dologról lenne szó. -Szólalt meg a nagyúr.

-A főnix tüze nevű szekta ha nem tévedek. -Mondta a Reikage.

-Pontosan, azok a nyavalyások abban a hülye hitben élnek hogy emberek kell nekem fel áldozni, komolyan hol élnek ezek a barmok?

-Nem könnyű istennek lenni ahogy látom. -Mondta most a Mizukage.

-Hát nem egy leány álom az biztos, viszont ezt félre téve azért vagyunk itt hogy ki iktassuk ennek a szektának a gyökerénél.

-És ezt hogyan tervezi? -Kérdezte a Tsuchikage.

-Erre vagyok én itt, mivel ki tudom szó szerint szagolni azokat a hülyéket. -Mondta SzD.

-Ezt hogy érted? -Kérdezte Sarada.

-SzD egy sárkány mester és a szaglása igen csak fejlett. -Mondta a nagyúr.

-Hogy mik vannak. -Mondta a Kazekage.

-De mivel mind kettőnknek van családja így nem lehetünk mindig itt, így hát időnként el fogunk jönni ezért Eliza mostantól keményebbre fogja venni az edzést továbbá ide fogok rendelni még valakit.

-Ki lenne az? -Kérdezte Naruto bácsi.

-Máris meg tudjátok, Ryuko ide. -Ekkor egy újabb tűz portál nyílt meg és egy arany szőke hosszú hajú zafír kék szemű nő jött ki belőle, ugyan olyan páncél volt rajta mint Elizán de nála nem kard hanem egy bárd volt majd a portál be zárult.

-Szólítót nagyuram? -Kérdezte az imént érkező.

-Igen ugyan is bizonytalan ideig itt fogod figyelni az eseményeket.

-Ő meg kicsoda? -Kérdezte Kayn.

-A nevem Ryuko a tűz angyalok tábornoka vagyok. -Felelte Ryuko.

-A tűz angyalok tábornoka? -Kérdeztem vissza.

-Így van.

-Nem gondoltam hogy újra találkozunk Ryuko tábornok. -Szólalt meg Naruto bácsi.

-Az élet olykor sok meglepetést tartogat Uzumaki Naruto.

-Akkor mi most megyünk, hamarosan újra találkozunk. -Ekkor a főnix isten nyitott egy újabb portált és SzD-vet távoztak is Ryuko pedig tűzzel hétköznapi ruhát csinált magának és tüntette el a bárdját, ez az egész kezd egyre inkább furcsább lenni.

-Akkor most már két tűz angyal is van a faluban? -Kérdezte Boruto.

-Igen legalább is amíg ez a jelenlegi helyzet tart. -Mondta Ryuko.

-És te is segíteni fogsz az edzésünkben? -Kérdezte Sarada.

-Nem én csak meg figyelő leszek az edzéseken.

-És a chuunin vizsga is lassan itt van.

-Ami egyel több ok arra hogy még keményebbre vegyük az edzést. -Mondta Eliza ahogy fel állt és felénk fordult.

-Még keményebbre? -Kérdeztük egyszerre Borutoval és Saradaval.

-Igen és most mind a hárman ezerötszáz kör futás a teljes falu körül!

-NA NE MÁR!!! -Kiáltottuk kórusban nem volt mit tenni mentünk is, mikor végre le futottuk az ezerötszáz kört úgy éreztük hogy majd le szakad a lábunk de nem volt meg állás mert következőnek egy akadály pályán kellet végig menni.

-Áh Eliza tényleg nem ismer kegyelmet ha edzésről van szó, értem már miért ő a tűz angyalok kiképzője.

Gondoltam magamban és közben azon is hogy hogyan fogjuk ezeket az edzéseket ki bírni.

Boruto a végzett kezeWhere stories live. Discover now