6. Bölüm🌕

94 46 5
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar geldim.

Ne yapıyorsunuz bakalım?

Bazı sorunlar yüzünden bölüm atamadım ama size güzel bir bölümle geldim.

Bakalım Ayvaz ne yapıcak bu bölümde.

Vote ve yorum yapmayı unutmayalım.

İyi okumalar.

20 Şubat 2021🙂

Ayvaz'dan...

"Rüya"

  Kalbimin karanlık kıyıları. Benliğimi ele geçiren şey buydu. Karanlık. Kalbimin kararmasıyla yaşadığım hayatta karardı. Ben benliğimi kaybedip akışına bırakmaya alışalı aylar oldu. Kalbim kararalı aylar oldu. Onu terk ettikten sonra çok değiştim.

  Üzerimdeki beyaz gömlek ve pantolonla kocaman bir ormanda koşuyordum. Ayağım çıplaktı. Gömleğimin düğmeleri açıltı. Her yere kar yağmış ormandaki ağaçlar beyaza boyanmıştı.

  Koşuyordum. Geçmişimden, anılarımdan, sıkıntılarımdan kaçıyordum. Bütün dertlerin bir kurta dönüşmüş beni kovalıyordu sanki.

  Koştukça ağaçların dalları koluma yaralar açıyor, o yaralardan kan akıyordu. Üzerimdeki beyaz gömlek kan olduğu için kırmızıya boyanmıştı. Gömleği bir çırpıda çıkarıp yere atmamla koşmaya devam etmem bir oldu.

  "Yardım et." Sessiz bir fısıltı gibi duyulan bu ses daha önce duymadığım bir sesti. Ama ben sanki bu sesi tanıyordum. Daha önce duymadığım bu sesi tanıyordum. "Yardım et." Bir kızın fısıltı gibi söylediği bu söz ormanda yankılandı.

  Durdum. Etrafımda dönmeye başladım. O kızı görmek için elimden geleni yaptıma ama göremedim. Koşmaya devam ettim. Hem koşuyor hem etrafı kolaçan ediyordum.

  En sonunda boş düzlük bir alana çıktım. Her yer beyaz renkliydi. Karın egemenliği etrafı sarmıştı. Etrafa bakındım. Bakındım, bakındım...

  Gözlerimi tam karşıya çevirdiğimde onu gördüm. Üzerinde beyaz bir elbise vardı. Elbise dizlerinin biraz altında bitiyordu. Siyah saçları rüzgarda dalgalanıyordu. Yere, çıplak ayaklarına bakıyordu.

  "Hey! Burdayım. Buraya bak." Bir kaç metre ilerimde duruyordu. Ellerini arkadan birleştirmişti ve elleri görünmüyordu. Kafasını kaldırıp bana baktı. Sarı gözleri parıldıyordu. Gözünün birinde kesik izi vardı ve somurtuyordu.

  Gözlerini kapattı. O gözlerini kapatınca kar yağmaya başladı. Ama yağan kar beyaz değil aksine kırmızıydı. Kan kırmızısı.

  Bana doğru bir adım attı. İlerideki ayağı yere değince bir patlama sesi etrafı sardı. Bir balon patlama sesi. Gözlerini yavaşça araladı. Sarı gözleri şimdi güneş gibi parıldıyordu.

  Somurtan yüzü bir anda değişti. Şimdi yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Ama bu gülümseme mutluluğun aksine daha çok şeytaniceydi.

  Elbisesi bir anda uçmaya başladı. Rüzgar yoktu. Ama elbisesi ve saçları uçuyordu. Bir süre sonra saçları ve elbisesi uçmayı kesti.

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin