Tanıtım 🌑

341 111 105
                                    

Yeni bir hikaye ile geldim. Beğeninize sunduğum katil. Umarım beğenirsiniz.

Kitap bir katilin hikayesi. Tanıtım bölümündesiniz. İyi okumalar dilerim. 17 Aralık 2020☺

Yazar:htcnrscml

Tanıtım

Kimse yanlızlığa muhtaç değil. Bir kişi hariç. Ben yanlızlık kavramının vicut bulmuş haliyim. Karanlıkta kalmış insanlar tarafından terk edilmiş. Belkide en doğrusu bu. Geçmişimin bana kestiği en doğru ceza bu.

Belkide beni ben yapan bu.

Alen KARCA.

Sokağın ortasında, gecenin bir yarısı ıssız yolda yürüyorumdum. Ne zaman başladığını bilmediğim yağmura kafa tutar vaziyette kapşonumu dahi takmıyorumdum.

Etrafta kimse yoktu. Herkes evine çekilmişdi. Gerçi yağmurda yürümek akıl kârı bir hareket değildi. Ben umursamıyordum. Çünkü aklım beni terk edeli epey oluyordu.

Saatlerdir kaldırmadığım kafamı sokağın sonundan gelen çıklıklarla ister istemez kaldırdım. Adamın biri çektiği bıçağı genç bir kıza doğrultmuş, zavallı kızda yardım dileniyordu. Adımları sokağın sonuna çevirdim. Siyah kapşonumu kafama atıp olayları incelemeyi başladım. Gri bir kazak giymiş kız yardım dilenmeye devam ediyordu. Ne kadar çırpınsada gri kapşonlu adamdan kurtulamıyordu.

Kız beni fark etti. Gözlerindeki parıltı artarken çığlıklarını bana duyurmak için daha fazla arttırdı. Adamda kızın bu hallerinden anlamış olacak ki kafasını omzunun üzerinden bana çevirdi. Yüzündeki sert ifade yerini alaylı bir sırıtışa bıraktı. Tekrar kafasını çevirip kıza baktı.

"Seni bir kızın kurtarmasını mı bekliyorsun." Sinir bozucu, alay dolu bir kahkaha attı. "Bir taşla iki kuş." Tekrar omzunun üzerinden bana baktı. Bu sefer vicudunu da çevirdi. "Bütün paralarını bana ver."

Kağle bile almadım. "Sana bütün paranı ver dedim!" Yine umursamadım. Her zaman ki ruhsuz bakışlarımı attım ona. En ufak korkum yoktu. Neden olsundu ki? Sinirlenmiş olucak ki elindeki bıçağı bir kez savurdu. Kurtulmam çok kolay olmuştu. Bir adım geri attım.

Adam üzerime doğru yürümeye başladı. Ayaklarındaki siyah botlar her adımında cızırdıyor sinirimi bozuyordu. Tam önüme geldiği sırada elindeki bıçagı boğazıma dayadı. Arkadaki kız ne kaçıyor ne de tek kelime etmiyordu. "Sana bir şey yapsam ne yapabilirsin ki?"

Sınır. İlerisi ölüm. Bu adam benim sinirimi alt üst ediyor haddinin sınırını aşıyordu. Sınırın ilerisi ölüm.

Elimi belime attım. Sınırı geçene cezası verilmeliydi. Bu adam cezasını çekmeliydi. Kafamı omzuma yatırdım. Saçım da kafamı yatırmamla beraber yüzümü terk etti. Adam gözümdeki yarayı görünce bir adım geriledi. Yüzündeki sinir bozucu sırıtış silindi. Kaşımın biraz altından başlayıp yanağımın altında biten kesik yarası onun dikkatini çekmiş olmalıydı. Belkide rengi sarı olan gözümün diğerinin soluk sarı olması onu korkutmuştu.

İfademi bozmadım. Ruhsuz gözlerimi gözlerine diktim. Belimdeki silahımı çekip adama doğrulttum. Adamın gözlerindeki korku daha da arttı. Bir kaç adım daha geriledi. Bıçak tutan eli diğer tarafa düştü. Elindeki bıçakta koluyla beraber yere düştü.

Arkadaki kızda kormuş olmalıydı. Çünkü adama bakarken ki korkulu gözleri bana bakarken çok daha fazla büyümüş, çok daha korkmuştu. Adamında ondan bir farkı yoktu. Kocaman olmuş gözlerle ne yapacağımı kestirmeye çalışıyordu.

"Sana bir şey yapsam ne yapabilirsin ki?" Sesim oldukça soğuk çıkmıştı. Ruhsuzdu ama biraz alay barındırıyordu. Silahımı arnına doğrulttum. Bu hamlem onun daha fazla gerilemesine neden oldu. Biraz daha geriledi, geriledi, geriledi. Son adımını attığı sırada sırt üstü yere düştü.

Yanına ilerledim. Yerde geri geri süründü. Aklı sıra benden kaçıyordu. Elimdeki silahı tam arnına dayadım. Sertçe yutkundu. "Yalvarırım yapma! Bütün paramı veririm sana yeterki yapma!"

"Bam." Elimdeki silahı ateşledim. Adam bağırdı ve yere serildi. Kafamı kaldırıp kıza baktım. Soluk sarı olan yani kesiğin bulunduğu gözüm parlamaya başlamıştı. Kız benim halimi görünce bir çığlık attı. Adamın üstüne doğru eğilmiştim. Eğildiğim yerden doğruldum.

Sokakta bir balon batlama sesi yankılandı. "Elli bir." Elli birinci balonda patlamıştı. Dünyadan elli bir tane pislik temizlenmişti. Gözlerimi kapadım. Geri açtığımda gözüm parlamayı bırakmıştı.

Yürümeye başladım. Silahımı belime sıkıştırdım ve siyah saçımla soluk sarı gözümü örttüm. Yolumdan bir kişi daha silinmişti. Bir balon daha patlamış bir pislik daha geberip gitmişti. "Elli bir."

Yazan:htcnrscml
İnstagram:yazarcigim

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.☺

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin