Nemocnice...

1.4K 98 12
                                    

V minulém díle:
,,Ano Richarde to je pravda,,zasmála se reportérka. ,,No a máme tu další zprávu která není zrovna dvakrát příjemná. ,,Devatenáctiletý Michael Clifford byl převezen do nemocnice a musel okamžitě na sál.Na přechodu ho srazilo auto,řidič byl pod náporem alkoholu a teď sedí na policejní stanici.Doktoři zjistili že Michael Clifford byl také pod náporem alkoholu ale i trávy,to je vše,budeme vás informovat kdyby jsme toho zjistili víc...

---------------------------------------------------------------------------

Pohled Eliz:

Zatajil se mi dech. "Panebože,,zašeptala jsem a rozbrečela se.Kluci nás utěšovali ale sami to těžce nesly. ,,Ššš,lásko,bude vpořádku,,zašeptal mi do ucha Luke ale steklo mu pár slz.Všichni jsme byli ve velkém objetí a utěšovali se navzájem. ,,Kluci postarejte se o holky,já pojedu za Mikem do nemocnice,,řekl Calum a vstal. ,,Ne,pojedeme všichni,,řekne Nika a brečí na Ashovím ramenu. ,,Lásko,ty musíš být v klidu aby se malýmu něco nestalo takže tu zůstaneš s Lukem a holkama a my s Calem pojedeme do nemocnice,ano?,,zeptal se jí Ash a ona přikývla.

Ash s Calem odjeli do nemocnice a my seděli na gauči a brečeli. ,,Niki klid,dopadne to dobře,,utěšoval ji Luke aby se uklidnila,moc to tomu malému neprospívá. ,,Co když ne?,,zavzlykala.  "Ale jo,uvidíš že bude vpořádku,běž si lehnout ať si odpočineš a to malé taky,,usmála jsem se na ni ale bylo těžké zakrývat smutek.

Pohled Ashe:

S Calem jsme rychle přijeli před nemocnici a utíkali do nemocnice. "Na jakém pokoji je Micheal Clifford?,,zeptal jsem se na recepci sestřičky. ,,Vy jste někdo z jeho rodiny?,, Pouze jsem zavrtěl hlavou že ne. ,,Omlouvám se ale nemůžeme vám podat žádné informace jestli nejste členem rodiny,,řekla a já naštvaně odešel k výtahu.Mačkal jsem asi po 6 to debilní tlačítko k přivolání výtahu ale on nejel.Naštvaně jsem bouchl rukou o zeď a zanadával. ,,Hej bro,klid,pudem domů a zítra se za ním stavíme,,řekl v klidu Cal a já tedy přikývl...

Pohled Eliz:

Všichni spíme až na mě,pořád nemžu usnout,musím myslet na Mikeyho jestli je vpořádku. ,,Lásko,spíš?,,zeptal se mě Luke a já se na něj otočila. "Nemůžu usnout,bojím se o něho,,  ,,Bude vpořádku Eli,nemusíš se bát on to zvládne,,řekl Luke a pohladil mě po tváři.Políbila jsem ho na tvář a usla na jeho hrudi.

Pohled Niki:

Moc jsem se o Mikeyho bála,neumím si představit že se mu něco vážného stalo,hned zítra za ním zajdu a přesvědčím se o tom jestli jen náš blázínek vpohodě.

Pohled Mika:

Vzbudil jsem se v bílem pokoji,moje hlava byla k prasknutí.Do pokoje prosvítali sluneční paprsky přes žaluzie.Podíval jsem se vedle sebe,na nočním stolku byl budík který ukazoval 11 ráno.Všude kolem mě byli přístroje které pípali a už mi to lezlo na nervy.Byl jsem v nemocnici ale nevím proč tu vůbec jsem,co se včera stalo?

Díval jsem se chvlíi z okna ale potom jsem zase usl...

Pohled Niki:

Všichni ještě spali a já se rozhodla jít za Mikeym.Oblékla jsem se a vyrazila do nemocnice.Na recepci jsem řekla že jsem jeho přítelkyně a jdu ho navštívit.Řekla mi číslo pokoje a já zaklepala.Nic se neozývalo a tak jsem tedy vešla do pokoje.Měl zavřené oči a pravidělně oddechoval.Pohled na něj mi ubližoval.Měl sádru na noze a několik modřin.

Přisunula jsem si k němu židli a chytla ho za ruku.Cítila jsem šimrání v břiše,co to sakra?!?

Pohled Mika:

Probudil jsem se a cítil něco na mé ruce.Podíval jsem se na svou ruku a viděl další která mou ruku svírá v té své.Podíval jsem se na toho člověka který tu byl semnou,byla to Nika.Mé srdce se rozbušilo a já nevěděl co se děje.Díval jsem se na jeji krásnou tvář,spala a byla hrozně roztomilá.

Díval jsem se na ni asi půl hodiny když otevřela oči...

Pohled Niki:

Nachvíli jsem usla a když jsem otevřela oči,viděla jsem Mika jak se na mě dívá. "Mikey,,řekla jsem a objala ho.Sykl bolestí a já se od něj odtáhla. "promiň,,  ,,To je vpohodě,,usmál se na mě a já na něho.Nevím co se stalo,nebo zpíš dělo a jakoby pro nás dva nic neexistovalo.Dívali jsme si navzájem do očí a začali se k sobě přibližovat.Vím že toho budu litovat,ale asi začínám něco cítit k Mikeymu.

Naše rty byli od sebe pár milimetrů když zašeptal  ty slova. ,,Miluju tě Niki,,řekl a spojil naše rty v jedny.Líbali jsme se když jsme uslyšeli cvaknout dveře.Rychle jsem se od něho odtáhla a podívala se ke dveřím kde stál Ash kterému stékali slzy po tváři.Rozběhl si pryč a já za ním...

----------------------------------------------------------------------------

Hi! Hlavně mě nezabíjej te prosím :DD

--Hemmo--

⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat