V minulém díle:
Sunce dopadalo na mou tvář a před divadlem se objevili lidi které na mě křičeli co to dělám.Slyšel jsem sirény hasičů, policajtů a záchranky.Aspoň si mě bude někdo pomatovat.Udělal jsem krok a padal.Měl jsem pocit jakobych létal, jako kdybych byl volný....
——————————————————————-
Pohled Luka:
Cítil jsem tvrdý náraz a strašnou bolest.Slyšel jsem křik a pláč.Už jsem ani necítil svoje tělo.
Pohled Eliz:
S Derekem jsme se šli projít a viděli hlouček lidí před divadlem a slyšeli křik.Šli jsme se podívat co se stalo.
Byli tu všude záchranky a okolo policajti.Protlačila jsem se lidmi ale pořád nic neviděla. "Co se stalo?,,zeptala jsem se jedné paní. ,,Jeden kluk skočil z budovy divadla,,řekla trochu vystrašeně.
Svraštila jsem čelo a konečně viděla toho kluka. "Pane bože,,zašeptala jsem zlomeným hlasem a rozběhla se k němu. ,,Slečno tady nemůžete být, tady je to uzavřené,,řekl záchranář. "To je ale můj přítel,,zavzlykala jsem. ,,Pardon, ale je mi to moc líto, on...,, Dokázala jsem si větu dokončit sama.
Začala jsem hystericky brečet. "Lukey,,brečela jsem a zároveň křičela.Někdo mě chytl zezadu za boky a přitáhl si mě k sobě.Chtěla jsem se z jeho sevření vyprostil ale byl silnější.Slyšela jsem kolem sebe šeptání údivu a přestala se bránit.
Otočila jsem se a uviděla Luka. "Lukey,,řekla jsem lámavým hlasem.Rychle jsem ho objala a brečela mu do hrudě. ,,Eliz já nejsem Luke,,zašeptal a já se odtáhla. "Ryane?,,zašeptala jsem a on přikývl.Podlomili se mi nohy a spadla jsem na zem.Aspoň na těch pár minut, jsem měla pocit nadějě že je to on.
Záchranka naložila mrtvé tělo Luka a odvezla ho.Policie uzavřela prostor kolem budovy a já se ocitla v Ryanovi náruči.Strašně moc jsem brečela.Ta bolest v srdci, jako kdyby vám někdo bodl kudlu do srdce a přitom se smál.
Uběhl měsíc od smrti Luka, a já probrečela každý den a večer zapálila svíčku.Kéž by to byl jen zlý sen...
Ryan se o mě stará a pomáhá mi.Změnil se a já mu dlužím velké díky za to, že mě drží nad vodou protože bez něj, bych už byla s Lukem.Klidně bych se zabila ale nemůžu opustit Liamka, tak velkou bolest mu nemůžu udělat.
,,Jak se cítíš?,,zašeptal Ryan a položil přede mě tác se snídaní. "Jako kdyby mi do srdce udělal někdo hodně velkou díru která se už nezahojí,,šeptla jsem a dívala se na svoje ruce v klíně.Ryan si sedl vedle mě a chytl mě za ruku. ,,Ani nevíš jak je mi tohle všechno líto,,,zašeptal jsem.Byl skoro jako Luke, ano jsou dvojčata ale já to myslím jinak.Jeho chování bylo stejné. "Ryane pomatuješ jak jsme spolu byli v tom parku a ty si mě políbil?,,zašeptala jsem a podívala se mu do očí. ,,Ano,,šeptl a jemně se usmál.
Rozbrečela jsem se a stáhla ruku k sobě. "Ty nejsi Ryan!,,zařvala jsem zlomeně. ,,Cože?,,,zeptal se nechápavě. "Nikdy jsme se nepolíbili a ani spolu nebyli v parku!,,zašeptala jsem a viděla jeho paniku v očích. "Takže jestli nejsi Ryan, jsi...jak jsi mohl!,,zařvala jsem na Luka. "Proč si ze sebe dělal Ryana?!?, bavilo tě pozorovat jak se trápím?,,řekla jsem skoro neslyšně a padla k zemi.Schoulila jsem se do klubíčka a brečela.Luke nebyl schopný něco říct.
"To jste se na mě dumluvili?,,zeptala jsem se po chvíli ticha.
Pohled Luka:
Vzal jsem Eliz do náruče a položil ji na postel.Sedl jsem si vedle ní a začal ji všechno vysvětlovat.
"Viděl jsem tebe a Dereka.Usmívala jsi se, vypadala si tak šťastně a já se cítil zlomeně.Eliz, já tě nedokážu udělat tak šťastnou jako on.Moje naděje že by ses ke mě vrátila, vyhasla.Běžel jsem k divadlu a šel na střechu.Všechna šance že budeš zase semnou, zmizela.S Derekem jsi vypadala tak šťastně a já nechci žít život bez tebe.
Stoupl jsem si na okraj budovy a podíval se dolů, byla to docela výška.Chtěl jsem skočit ale Ryan mě chytl za ruku. ,,Bude to tak lepší,,zašeptl a skočil místo mě.Bežěl jsem po schodech dolů a viděl ho na zemi bezmocného, viděl jsem spoustu krve.
Přiběhla jsi tam ty a já tě celou dobu sledoval.Přitáhl jsem si tě k sobě a ty jsi si myslela že jsem to já, Luke.Bolelo mě ti lhát, ale chtěl jsem aby si na mě zapoměla.Řekl jsem že jsem můj bratr Ryan a ty jsi mi uvěřila.Byl jsem ti blíž než sis myslela ale nic jsi netušila.
Nosil jsem trička s dlouhým rukávem protože má Ryan tetování.Ale teď když všechno víš, musíš mě nesnášet,,šeptl jsem a podíval se jí do očí...
,,Takže...on je mrtví, a t-ty jsi se za něj vydával abych na tebe zapoměla?,,zašeptala zaskočeně a zlomeně.Přikývl jsem....
———————————————————————————————-
Hi! Vy víte že bych nedokázala Luka nikdy zabít a tak jsem tam přimíchala jeho dvojče Ryana :D Doufám že se vám to líbilo :33
—Hemmo—
ČTEŠ
⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCI
FanficOfficial story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)