V minulém díle:
"Ryane j-já nevím co říct, ale vím jedno, začínám k tobě taky něco cítit,,šeptla jsem a sklopila pohled. ,,Jenže máš Luka a ubližuje ti to,,řekl a já přikývla. ,,A co kdyby jsme měli vztah o kterém by nikdo nevěděl?,,usmál se laškovně a já nevěděla jestli souhlasit.Nechci ublížit Lukovi jenže co mám dělat když něco cítím k Ryanovi?
————————————————————————————————-
Pohled Eliz:
"Ryane nezlob se, ale já nemůžu,Lukovi jsem hodněkrát ublížila ale tohle by ho dorazilo a mě taky,,zašeptala jsem a odtáhla se od něj. ,,Takže z toho nic nebude?,,zašeptal a ruce položil na volant. "Já Luka nesklamu, je úžasné a neuvěřitelné kolik jsme si dali šancí,a já ho nechci zkalamat, našeho vztahu si cením a chci aby jsme byli oba šťastní,,řekla jsem a položila ruku na kliku od dveří auta. ,,Chci jen, aby jsi věděla že jsem tu pro tebe,,zašeptal a položil ruku na mé stehno. "Možná bude lepší když už půjdu,,řekla jsem rychle a otevřela dveře.Vystoupila jsem z auta a zavřela dveře.Ani jsem se neohlížela a otevřela dveře od chatky.
Pohled Luka:
Byla docela dlouho na nákupech a já se o ni bál,nechci ji zase stratit.Uslyšel jsem štrachání klíčů v zámku a s nadějí se vydal ke dveřím.Eliz otevřela dveře a trochu plaše se na mě podívala.Objal jsem jí a políbil ji. "kde jsi byla tak dlouho?, měl jsem o tebe strach,,zašeptal jsem do polibku a hladil ji po bocích. ,,No já byla na nákupech,,řekla rychle a usmála se na mě falešným úsměvem. "A kde máš tašky s nákupem?,,podivil jsem se když jsem ji nikde neviděl. ,,Sakra já je tam nechala,,plácla se do čela a zavřela oči. "Eliz mě nemusíš lhát, co se stalo?, kde jsi byla?,,zašeptal jsem a zavřel dveře.
Pohled Eliz:
S Lukem jsme si sedli na gauč a já mu všechno pověděla, ano i to s citama k Ryanovi, nechci mu nic tajit. ,,T-takže t-ty ho miluješ?,,zašeptal zlomeně. "Lukey já mám tebe, to ty jsi pro mě jedinečný a já tě miluju, přiznávám že něco k němu cítím ale on na tebe nemá, je jinačí a nepřitahuje mě jako ty,,zašeptala jsem a vrhla se mu kolem krku.Luke se začal usmívat a políbil mě.
Společně jsme si lehli do postele a mazlili se.Lukey mě hladil po bříšku a já se usmívala jako sluníčko. "Lukey?,,šeptla jsem a podívala se na něj. ,,Ano?,,zašeptal ale pokračoval v hlazení. "Já...no...už docela dlouho nad tím přemýšlím, ale nevím jestli budeš souhlasit,,zašeptala jsem a sedla si. ,,S čím?,,zašeptal trochu vystrašeně. "Chtěla bych další miminko,,zašeptala jsem a začala se uculovat.Lukovi se na tváři vytvořil úsměv a objal mě. ,,S tebou budu mít dětí kolik budeš chtít,,políbil mě a hladil. ,,Víš, já bych ti taky něco chtěl říct,,usmál se a odtáhl se. "A co?,,zeptala jsem se nedočkavě.
Luke vstal a vytáhl něco z nočního stolku, byla to obálka kterou mi podal. "Co v ní je?,, ,,Tak se podívej,,usmál se na mě ale byl nervozní.Popravdě bych tu obálku nejraději roztrhla a podívala se co v ní je.Opatrně jsem ji otevřela a nakoukla do ní, byla v ní nějaká pozvánka.
Vytáhla jsem ji a přečetla si ji.Začali mi slzet oči a já si dala ruku před pusu.Byla to pozvánka na naší svatbu, bylo tam napsané datum a bylo to kouzelné.Podívala jsem se na Luka a začala brečet. ,,Takže s tím souhlasíš?,,zašeptal trošku nejistě. "Ano,,zavzlykala jsem a objala ho.
Den svatby:
Pohled Eliz:
Tento den je pro mě výjmečný.Dneska se vdávám a cítím se skvěle ale trochu vyděšeně.Nika mi dělá vlasy a Sarah mě líčí.Mikova přítelkyně Rose, se starala o přípravu svatby, je moc milá a hodně si rozumíme, jsem ráda že už není Mikey sám.
Holky mě připravovali a já se na sebe dívala do zrcadla, vypadala jsem úžasně, holky umí zázraky. ,,Ták hotovo, teď je čas na šaty,,zatleskala Sarah a já znervozněla. "Holky já se bojím že si mě nebude chtít vzít,,zašeptala jsem a sklopila pohled. ,,To je blbost, Luke tě miluje a on si tě chce vzít!, nad něčím takovým vůbec nepřemýšlej, dnes je váš den který bude perfektní!,,povzbudila mě Niki a já přikývla.Sarah mi pomohla s šatama a obě dvě žasli. ,,No páni, vypadáš...dokonale,,zašeptala Sarah. "Děkuju,,uculila jsem se na ni a prohlédla se v zrcadle.Šaty byli perfektní a já...vypadala jsem jako z pohádky.
,,Holky už je čas,,vletěla do pokoje Rose a my přikývli.Holky mi šli za družičky a vypadali rozkošně.S Lukem jsme čekali na tento den dva měsíce aby Liam trochu vyrostl.
Nastoupili jsem do limuzíny a odjeli do kostela.Držela jsem v rukách kytku a dívala se z okna, ať se tento den povede, prosím...
Pohled Luka:
Holky tu měli být každou chvíli a když mi oznámili že jsou tu, měl jsem se postavit k oltáři.Byli tu všichni, moji i Elizini rodiče, Calum, Mike, Ashton,Jeremi, Liam a další.Zachvíli se rozezněla hudba a do kostela vstoupila Eliz, byla nádherná.Žasl jsem nad tím jak vypadala.Pomalým krokem došla ke mě a Rose, Sarah a Niki se rozestoupili za ní.Jeremi a Liam drželi v rukých košíčky s lístkami květin a usmívali se.
Podíval jsem se na Eliz a chytl ji za ruce. "Jsi dokonalá,,šeptl jsem a pohladil ji po tváři.Oddali nás a už chyběl jen polibek a prstýnky.Sarah k nám přišla s prstýnkami a já prstýnek nasadil Eliz, ona udělala to samé.Podívali jsme si do očí a usmáli se.Objal jsem ji kolem pasu a ona dala ruce za můj krk.Políbil jsem ji a všichni začali tleskat.Vnímal jsem jen ji, byl jsem strašně moc šťastný. "Miluju tě,,zašeptal jsem a vzal si ji do náruče. ,,Já tebe taky,,zašeptala a opřela si hlavu o mou hruď.
Odjeli jsme do luxusní restaurace kde byli jen naši nejbližší.Smáli jsme se a popíjeli.Byl jsem šťastný že ji mám, je pro mě všechno...
——————————————————————————————————————————
Hi! Další díl který je pro vás asi nečekaný, ale já už je do té svatby musela nějak zaplést :) :D
—Hemmo—
ČTEŠ
⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCI
FanficOfficial story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)