V minulém díle:
Pohled Luka:
Když jsem vylezl ze sprchy tak jsem se převlékl do čistých boxerek a trička Nirvana.Otevřel jsem dveře od koupelny a hned jsem spatřil pohled Eliz jak se usmívá do mobilu který potom schová pod polštář a ani né za minutu ji příde zase sms.
Jen doufám že mi říkala pravdu s tou kavárnou a nebyla někde jinde třeba s nějakým klukem protože to docela odpovídalo jejímu úsměvu který tak dobře znám.
-----------------------------------------------------------------------
Pohled Luka:
Lehnu si vedle ní a skenuju ji pohledem. ,,Co se na mě tak díváš,,zeptala se mě se smíchem Eliz. "To se nemůžu dívat na svou krásnou přítelkyni?,,zeptal jsem se s úsměvem na rtech zatím co ona pomalu rudla,vždycky mi příde tak moc roztomilá.
,,Luký já se du umýt jo?,,zeptá se mě roztomile Eliz a já jen přikývnu.Vezme si čisté oblečení a jde do koupelny.Když za sebou zavírá dveře tak se hned natahuju po jejím mobilu který otevřu a hned najedu na zprávy.Poslední zpráva Ashton, počkat ona si píše s Ashem?!? trošku kravina ne?
Mohla by ses zítra zastavit u mě kolem 3?
Jasně :)
Ani nevíš jak jsem rád že si ke mě tak milá a pomůžeš mi :))
Ráda ti pomůžu si přeci můj nejlepší kamarád zpíš člen mé druhé rodiny :))
Co to má znamenat?!? Takže ona má nějakýho kluka a pojmenovala si ho v mobilu Ashton abych to nepoznal nebo co kurva?!!! A s čím mu má pomoct?!
Mobil jsem zamknul a schoval pod polštář,tímhle mě dost vytočila,si snad dělá srandu že když si nějakýho kluka pojmenuje Ashton jako po našem nejlepším příteli který už nežije tak že to nepoznám a ještě zrovna Ashton bože!
Pohled Eliz:
Když jsem se šla umýt tak jsem si vzpoměla na mobil který jsem nechala pod polštářem,doufám že Luke není takový aby mi šmejdil v mém soukromí.
Když jsem vylezla tak jsem okolo sebe obmotala ručník a odlíčila se.Když jsem byla odlíčená tak jsem si ještě vyčistila zuby a převlíkla se do čistého oblečení.Na noc jsem si ještě udělala rybí cop a vyšla z koupelny.Všimla jsem si Luka který leží na posteli se slzami v očích,co se stalo?
"Luký co se stalo?,,zeptala jsem se ho když jsem si sedla vedle něj na postel. ,,Si zrůda,nechápu jak si to mohla udělat,,vyštěkl na mě Luke a já leknutím nadskočila. "o čem to mluvíš?,,zeptala jsem se ho zmateně a postavila se před něho,on udělal to samé. ,,Ty moc dobře víš o čem mluvím tak nedělej slečnu nechápavou a prostě mi to řekni do očí že máš nějakýho namakanýho borečka,,zařval na mě Luke a bouchl pěstí do zdi,měla jsem z něho strach a to dost velký. "Luký promiň ale já vážně nevím o čem to tady mluvíš,,zakřičela jsem na něho taky ale už mi moc nechybělo k slzám.
,,Si opravdu ta nejhorší přítelkyně kterou jsem kdy měl,nenávidím tě,potom všem co jsem pro tebe udělal si se mi takhle jako odvděčila?!,,zakřičel znova na mě Luke a já se obávala že už mě zachvíli uhodí. "Luku nevím o čem to tady mluvíš,já žádného kluka nemám kurva!,, ,,ne a co je teda tohle,,řekl a vytáhl můj mobil z pod polštáře.Před obličej mi dal zprávy které jsem si psala s Ashem.
"Jak sakra víš...proč mi sakra chodíš do mobilu to mi jako nevěříš nebo co!,,zařvala jsem na něj a vytrhla mu mobil z rukou. "Luku já myslela že si věříme,že před sebou nebudeme mít tajemství a že si snad nebudeme lézt do soukromí.Myslela jsem že budeme jako každý normální pár ale ty mi očividně nedůvěřuješ a lezeš mi do mobilu,chápeš já nikoho nemám,, ,,A co teda ta sms,, "Kdybych ti to řekla tak bys to nepochopil a tohle je moje věc do které ti nic není,,
,,Víš co,prostě vidím že tenhle vztah nefunguje a proto teď du pryč,,řekl a začal si balit věci do tašky. "Luku,Luku kam jdeš,,křičela jsem na něho zatím co on otevíral dveře od našeho pokoje. ,,Jdu pryč,pochop to,tenhle vztah by dlouho nevydržel,je prostě konec,definitivní konec,,řekl a šel na chodbu. Vyběhla jsem za ním a zůstala stát na místě. "Jestli uděláš ještě jeden krok tak je konec,posral sis to u mě, tak se okamžitě vrať do toho pokoje!,, ,,Vidíš a přesně o tom mluvím,mluvíš semnou jako kdybych ti patřil a to se mi moc na tomhle vztahu nelíbí,přídu si potom jak nějaká věc na které nezáleží,, "Luký prosím,neopouštěj mě,,zašeptala jsem ale on to ignoroval a šel dolů.
Vrátila jsem se do pokoje kde jsem vytáhla z mé tašky žiletku a šla do koupelny udělat zase tu hroznou věc aby se mi ulevilo.Sedla jsem si na zavřený záchod a udělal pár tahů.Dostala jsem i docela chuť na cigarety a proto jsem šla zase do tašky pro cigarety které jsem tak dlouho neměla.
Seděla jsem v koupelně na zemi a držela mezi rty toho zabijáka,po ruce mi stékali proudy krve ale já to neřešila,nic jiného si nezasloužím,právě teď jsem si v hlavě přehrávala celý náš rozhovor a uvědomila si jaká jsem kráva,opravdu jsem mu rozkazovala jako kdyby mi patřil,och bože já jsem taková kráva zakřičela jsem a bouchla pěstí do zrcadla které se rozpadlo na milion kousků.Sedla jsem si do rohu koupelny a seděla v tich střepech,bylo mi to jedno,bez Luka jako kdybych nežila.
Pohled Luka:
Když jsem se obouval tak jsem si vzpoměl že jsem nechal v pokoji mobil,proto jsem se zase vyzul a šel nahoru.Když jsem se blížil k pokoji tak jsem slyšel strašnou ránu.Okamžitě jsem vběhl do pokoje kde byl jen samí kouř od cigaret který šel z koupelny.Otevřel jsem dveře od koupelny a viděl všude samé střepy a Eliz v koutě a z ruky ji teče krev,brečela a to hodně k tomu ještě měla vedle sebe cigaretu.
Přiběhl jsem k ní a vzal ji do náruče,odnesl jsem ji do pokoje a položil na postel.Běžel jsem k oknu které jsem otevřel dokořán aby ten příšerný smrad nebyl v našem pokoji.
Otočil jsem se na Eliz a........
-------------------------------------------------------------------------------------
Jsem strašně moc ráda za vaše úžasné komentáře,moc to pro mě znamená :3
!!!!!!Ještě jsem chtěla jenom říct že příští díl bude věnován barapastrnak :))
--Hemmo--
ČTEŠ
⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCI
FanfictionOfficial story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)