Viděl jsem...

1.5K 118 0
                                    

V minulém díle:

Šla jsem po schodech když v tom mi pohled zůstal na Mikim a Sarah kteří se drželi za ruku.Vím že je to asi nevhodné v tuhle dobu,ale docela by jim to spolu slušelo.Bylo mi blbé je sledovat na schodech a proto jsem vešla do kuchyně kde se v ten moment co mě spatřili od sebe odtrhli.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Pohled Mika:

Když jsme se drželi za ruce,cítil jsem něco divného,cítil jsem v břiše šimrání.Když jsem se se Sarah držel za ruku,dívali jsme si do očí,její oči se vpíjeli do těch mích,přišla mi najednou tak krásná jako kdybych byl celé ty měsíce slepí a neviděl to,co ona právě pro mě znamená.

Do místnosti přišla Eli,která se tvářila normálně ale v jejím výrazu šlo poznat překvapení a taky strach?

Pohled Sarah:

Nevím co se to najednou dělo ale asi jsem se zamilovala do Mikiho?Ale stejně ikdybych se do něho zamilovala tak by byl vždycky první Calum,nebo ne?

Pohled Eliz:

Tvářila jsem se normálně ale asi každý by poznal to skryté překvapení v mém výrazu.Pozdravila jsem je a šla udělat snídani mě a Lukovi.

Pohled Luka:

Když jsem se probudil tak vedle mě neležela Eliz.Rozhlédl jsem se po pokoji ale nebyla tu.Neřešil jsem to a znovu se zachumlal do peřiny která voněla po Eliz.

Pohled Eliz:

Zatím co jsem připravovala snídani jsem očkem pozorovala ty dva jak před sebou sedí a něčemu se smějí,jako by všechen ten smutek a stráta nebyla.Byla jsem ráda že jsou oba dva šťastní a nesedí někde v rohu pokoje s kapesníkama kolem sebe a nedávají si to za vinu.

Když jsem měla snídani hotovou tak jsem šla do našeho pokoje kde Luke spokojeně ležel přes celou postel.Snídani jsem poožila na noční stolek a strhla z Luka peřinu,ale ten jen něco zamumlal a otočil se na druhou stranu.  ,,Luku udělala jsem nám snídani do postele,tvoje oblíbené palačinky s nutelou"řekla jsem a on hned vystřelil z postele a už jedl první palačinku.  ,,Pouhé díky by mi stačilo"řekla jsem "naštvaně" a otočila se k němu zády. 

Po chvilce jsem cítila na svích bocích jeho teplé ruce a na krku malé polibky kterými mi obsypával celý krk.

Pohled Mika:

Se Sarah jsme se přesunuli na sedačku a pustili si nějakou komedii.Chtěl jsem vědět jestli si to co myslím,i k ní cítím.Nenápadně jsem ji obmotal jednu ruku okole ramen ale dále sledoval film.

Pohled Sarah:

S Mikem jsme sledovali nějakou komedii,ale já stejně myslela na Caluma co asi dělá.Z mého přemýšlení mě vytrhl dotek na mé ruce.Podívala jsem se na Mika který měl okolo mích ramen ruku a spokojeně sledoval film.V tento moment jsem byla zmatená.

Miluje mě Mike?

Nebo to udělal jen jako kamarád?

Dělá to Mike aby si dodal pocit že jsem Madison?

Miluje mě ještě Calum?

Mám se k němu chovat jako kamarádka nebo něco víc?

Bylo by správné chodit s Mikem?

Vrátí se ke mě ještě Calum?

Využívá Madison Caluma?

Miluju Mikýho jako kamaráda nebo jako přítele?

Bylo by to správné kdyby jsme spolu chodili nebo by nám to nikdo nepřál?

Měla jsem spoustu otázek na které jsem si boužel nemohla odpovědět.Potřebovala jsem to někomu říct a ten někdo je Ash,né že by mi Eliz nepomohla ale je to její bratr a já se nechci Eliz ptát jestli se ke mě ještě někdy vrátí Calum.

Miki mi něco říkal ale já ho vůbec nevnímala,dokonce jsem si ani nevšimla že už jeho ruku z mích ramen sundal.Bylo mi blbé jen tak odejít za Ashem aby mě vyslechl ale kdybych tu zůstala s Mikým tak bych byla ještě zmatenější.

Pohled Ashe:

 Niki dneska odjela navštívit svého tátu a proto jsem teď sám v pokoji a čtu si co fanoušci psali na náš twitter,některé jsem folownul a s některými si i psal.

Z mého psaní mě ale vytrhl zvuk otevírajících dveří.Kouknul jsem se kdo to je a zjistil že je to Sarah.  ,,Ashi máš chvilku čas?,,zeptala se mě zdrceně Sarah.  ,,Jasně,co se stalo?"

Sarah mi řekla že se potřebuje někomu svěřit a proto mi řekla všechno co ji trápí.Nevěděl jsem jak jí poradit protože na jejím místě bych byl asi taky tak zmatený,ale i přes to jsem ji nějak poradil.

Pohled Mika:

Když jsem ji dal ruku okolo ramen tak nějak nereagovala a já si řekl že jí to asi tedy nevadí,ale potom co film skončil jsem se jí zeptal co si pustíme dál ale ona byla prostě duchem nepřítomná teda až  do té doby co se nezvedla a neodešla.

Zůstal jsem zmatený sedět na sedačce a v mysli si přehrával co se stalo,udělal jsem něco špatně?

Pohled Caluma:

Když jsem se ráno vzbudil tak mě do nosu udeřila vůně vaflí,které tolik zbožňuju.Ospala jsem se rozhlédl po pokoji a můj pohled zůstal vyset na Madison která právě přišla do pokoje se snídaní v rukách.Sedl jsem si a opřel se o čelo postelo.Mad si sedla vedle mě a společně jsme se krmili vaflemi.

Po snídani šla Madison umýt nádobí a mě začal zvonit mobil.Podíval jsem se kdo mi volá a byl to Luke. Mám to zvednout,nemám to zvednout? Nevěděl jsem jestli to mám zvednout ale nakonec jsem to zvednul.

,,Cale kde sakra si,všichni se ti snažíme dovolat a ty nám to nebereš,,


Byl jsem sticha protože jsem nevěděl jak odpovědět.

,,Aspoň jednou se nechovej jako děcko a přijď domů,musíme si ujasnit jak to všechno bude,a to myslím i kapelu protože jestli s náma odmítáš mluvit tak to tu kapelu můžem zrušit,,zakřičel Luke.

,,Přídu"řekl jsem a hovor típl.

Oblékl jsem si černé rychle a tričko s nějakým potiskem.  ,,Mad nebude ti vadit když teď pudu za klukama,musíme nahrávat řekl jsem první věc co mě napadla.  ,,jasně klidně di stejně jsem chtěla jít dneska nakupovat s holkama,,řekla Mad a já tedy šel.

Zastavil jsem se před tím domem kde mě asi každý nesnáší,ale dodal jsem si odvahu a šel dál.

Když jsem otevřel dveře spatřil jsem....

--------------------------------------------------------------------------------

Ahoj dneska napíšu ještě jeden díl :))

--Hemmo--

⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat