Zahrada

1.3K 95 8
                                    

V minulém díle:
"tak lidi,zbyl jen jeden kousek kdo si dá?,,zeptám se a otočím se na ně. ,,Já!,já!,já!,,překřikují se. "Nedává te mi na výběr,,řeknu a zakousnu se. ,,Si mrtvá žena,,řekne Calum a já se uculím...

----------------------------------------------------------------------------

Pohled Eliz:

Všichni jsme se domluvili že budeme dnes spát v obyváku na gauči a ti  kteří se nevlezou tak na zemi. ,,Lidi ale mě něco chybí,,zakňučí Mikey. "Co?,,  ,,Pizza!!!,,vykřikne a rozběhne se k telefonu.  "Miku teď jsme objednali 3 a ty si měl jednu celou?,,zeptala jsem se nechápavě. ,,Ale já nejsem ty,jedna pizza?,to je jako kdyby si snědla jen jeden koláč,,řekne Mikey a dá si mobil k uchu. "Jenom jeden  koláč?!,,podivím se a Mike mě okřikne a začne říkat svoji objednávku do mobilu.

S Lukem a Ashem roztáhneme gauč a Sarah s Calem jdou pro peřiny,deky a polštáře. ,,Za půl hoďky mi ji přivezou,,oblízne se Mike a já jen s Lukem zakroutíme hlavama.Sarah s Calem přinesli peřiny,deky,polštářky a položili to na gauč.

Po půl hodině dovezou pizzu Mikovi a všichni si společně lehneme na zem,kromě Caluma,Mika a Luka,ti museli ležet na zemi.Koukali jsme se na televizi asi do půl 12 a potom jsme všichni usli.

Ráno jsem se probudila celá rozlámaná.Podívala jsem se okolo sebe ale nikdo nebyl vzhůru.Napadlo mě že udělám snídani.Nachystala jsem slaninu a vajíčka,vafle,lupínky a lívanečky.Hotové jídlo jsem položila na stůl a dodělávala maličkosti.

Vůní která patřila jídlu jsem probudila Luka a Mikey a ti probudili ostatní.Všichni s hladovýma očima usedli za stůl a nabrali si jídlo.Samozdřejmě Mikey měl vajíčka se slaninu,vafle a lívanečky. ,,Miku tobě není špatně když to jíš celé dohromady?,,podivil se Calum a Luke udělal úšklebek. ,,Né,proč?,,zeptal se normálně a já to radši nekomentovala. ,,Radši nic,,řekl Cal a pokračoval v dojídání snídaně.

Po snídani mi pomohl Ash s nádobím a potom jsme šli na zahradu.Kluci hráli fotbal a já seděla s Niky a Sarah na lehátku. ,,Že je to baví,já to hrála a teda musím přiznat že je to blbost,,řekne Sarah. ,,Já to hrála a zlomila si ruku takže...,zasměje se Nika. "Já to hrála a bavilo mě to,,řekla jsem jim.

Po dvou hodinách jsme s holkama začali vařit oběd,ale Mika napadlo že by jsme mohli grilovat.Tak jsme s holkama naložili maso.

Pohled Luka:

,,Hele kluci,je tu jedna věc se kterou bych se vám chtěl svěřit,,řekne Cal. "No,a jaká?,,  ,,Myslíte že udělám dobře když požádám Sarah na Hawai o ruku?,,zeptá se a my na něho vykulíme oči.  "Kámo,to jako fakt?!?,vždyť je to úžasný,,řeknu mu a poplácám ho po zádech.  ,,No,já,nechtěl jsem být za trapáka,,řekne Cal a začne si hrát s kaničkou od vansek. ,,Pozor holky jdou,,řekne potichu Mike a my si začneme povídat o fotbalu.

Pohled Sarah:

Když jsme měli s holkama dodělané maso tak jsem si sedla na linku.  "Holky někdy přemýšlím nad tím že mě Cal požádá o ruku,ale on je jiný,užívá si toho že semnou je,nevypadá na to že by chtěl udělat v našem vztahu další pokrok,,řekla jsem smutně a sklopila pohled. ,,Co ty víš,třeba to má naplánovaný,,řekne Nika.  "To si nemyslím,,řeknu.  ,,To némužeš vědět,počkej třeba se dočkáš a teď už pojď,,řekne Eliz a všechny se tedy přesuneme na zahradu.

-----------------------------------------------------------------------

--Hemmo--

⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat