V minulém díle:
"Holky někdy přemýšlím nad tím že mě Cal požádá o ruku,ale on je jiný,užívá si toho že semnou je,nevypadá na to že by chtěl udělat v našem vztahu další pokrok,,řekla jsem smutně a sklopila pohled. ,,Co ty víš,třeba to má naplánovaný,,řekne Nika. "To si nemyslím,,řeknu. ,,To némužeš vědět,počkej třeba se dočkáš a teď už pojď,,řekne Eliz a všechny se tedy přesuneme na zahradu.
------------------------------------------------------------------------
Pohled Eliz:
S holkama jsme šli na zahradu za klukama.Sedla jsem si Lukovi na klín a opřela se o jeho hruď. ,,Víš že jsi krásná ale v mém tričku ještě krásnější?,,zašeptá mi Luke do ucha a otřese o něho rty.Naskočí mi husí kůže a ucítím jak rudnu. ,,Je ti něco?,,zeptá se mě vystrašeně Ash. "Co?,, ,,No že jsi tak rudá,,řekne a Luke dostane záchvat smíchu. "Ne jsem vpohodě,to zpíš tady pan Hemmings je postíženej,,řeknu a podívám se na něj,je od smíchu červený jak rajče.
Pohled Sarah:
Sednu si vedle Cala a opřu se o jeho rameno.Chytne mě za ruku a někam mě vede. "Kam to jdeme?,,zeptala jsem se ho. ,,Chci ti něco dát princezno,,usměje se na mě a já se i s ním ocitám v naší ložnici.
Posadil mě na postel a já pozorovala jak něco vytahuje ze skříně.Jde ke mě s velkou fialovou krabicí která má na sobě mašli.Podá mi ji a já ji se zvědavostí otevřu.Jsou v ní krásné bílé pod kolena šaty s hnědým,úzkým koženým páskem okolo pasu.Podívám se s překvapenou tváří na Cala ale ten ukáže na krabici.Prohrabuju se papírem který je v ní a uvidím malý lísteček s šipkou dolů.Podívám se a uvidím druhou krabici.Otevřu ji a uvidím bílé boty na podpatku.
Rychle odložím krabici a jdu obejmout Cala.Stojíme v objetí a líbáme se. ,,Je tu ještě něco co bych ti chtěl dát,,usměje se a vytáhne ze zadní kapsy džínů červenou,dlouhou krabičku.Otevře ji a já uvidím krásné stříbrné náušnice,náhrdelník a náramek. "Panebože Cale,je to krásný,děkuju moc,,řeknu a mačkám ho ve svém objetí. ,,Dneska buď přesně v 8 před domem,,usměje se na mě,políbí mě na čelo a odejde.
Pohled Eliz:
Je něco okolo 6 hodiny večer a Mikey se rozhodl jít už grilovat.Mikey má na sobě zástěru a obrací u grilu maso,já s holkama sedíme na zahradních křesílkách a kluci hrajou fotbal.
,,Holky Cal mi dal úplně boží šaty,boty a náhrdelník,náušnice a k tomu ještě náramek,,rozplývala se nad tím Sarah. ,,Řekl mi že mám přesně v 8 čekat před domem a tak jsem vás chtěla požádat o pomoc s účesem a malováním,,řekne a my s Nikou se na sebe podíváme. "Já s tím problém nemám,Cal se na tebe dneska culil jak malé dítě,,řeknu a uchechtnu se. ,,Já s tím také nemám problém,ale teď už nám pojď ukázat co ti náš cukrouš Cal dal,,zasměje se Nika a společně jdeme k Sarah a Calovi do ložnice.
S Nikou jsme se posadili na postel a pozorovali Sarah která k nám jde s fialovou krabicí.Podala nám ji a mi ji otevřeli. "No ty kráso,,zašeptala jsem a opatrně z ní vyndala krásné bílé šaty.Nika si vzala do rukou boty a šlo na ni vidět že jí je závidí,byla hezké.
S holkama jsme se bavili o tom co asi Cal chystá když uslyšíme jak na nás kluci volají že je jídlo.Seběhneme dolů na zahradu a pustí mě se do jídla.
,,Máš to dobrý Mikey,,zašišlá Luke a vyprskne na stůl své jídlo. ,,Jseš nechutnej Hemmingsi,,ušklíbne se Cal a přitáhne si svůj talíř k sobě. ,,Děkuju ale příště mě prosím nepoprskej,,řekne Mike a utře si obličej.Ashton a holky dostanou záchvat smíchu a já jen nad tím vším kroutím hlavou...
----------------------------------------------------------------
Hi! Chtěla bych se omluvit za to že jsem dlouho nepřidala žádný díl,dneska ale ještě přidám :)
Mám vás ráda :3
--Hemmo--
ČTEŠ
⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCI
FanfictionOfficial story by: Unicorn__K (U některých příběhů mám --Hemmo--, to bylo moje starší jméno na wtt)