Krásné probuzení

1.2K 103 4
                                    

V minulém díle:

Pohled Niki:

Když jsem se probudila tak někdo seděl na křesle.Mé oči spozorovali a viděli Mika. "Co tu děláš?,,zeptala jsem se ho raním chraplákem. ,,To tě nemůžu ani navštívit ty naše maminko?,,zeptal se dotčeně a já se zasmála. "No můžeš ale nečekala jsem tě,,usmála jsem se na něho.

-----------------------------------------------------------------

Pohled Niki:

Mikey byl u mě asi půl hodinky a potom odešel do bufetu něco si koupit a i něco mě.Hrála jsem si se svými prsty v klíně když se otevřeli dveře. ,,Ahooj,,přišel k mé posteli Ash a políbil mě. "Ahoj,,usmála jsem se na něho a on si sedl k mé posteli. ,,Tak co jak se cítíš?,, "No,už líp,za dva dny mi sem na pokoj přivezou Jeremiho,,uculila jsem se.

S Ashem jsme si povídali do té doby než přišel Mike. ,,Tak jsem t....nedořekl to protože si všiml Ashe. ,,No,em,tady máš něco k jídlu a já už pudu ahoj,,rozloučil se a já se podívala na Ashe.Šlo vidět že trochu zuřil ale když Mikey řekl že pude,šlo na něm vidět že je šťastný.

Lehl si vedle mě a já si položila hlavu na jeho hruď.Kreslila jsem mu na ni různé obrázky a on mě hladil po vlasech. ,,Lásko?,,zeptal se mě Ash a já se na něj koukla. "No?,,  ,,Mám zavolat ostatní aby přišli?,,zeptal se mě a já zakroutilaa hlavou. "Ne,že bych je tu nechtěla,ale chci být teď s tebou sama,,řekla jsem a on se usmál.Políbil mě do vlasů a já si užívala tuhle chvilku...

Pohled  Sarah:

Ležela jsem v posteli a dívala se na to spáče který měl hlavu na mém rameni a slintal.Natáhla jsem se pro mobil a vyfotila ho.Fotku jsem si dala na tapetu a on se na mém ramenu zavrtěl.Přitáhl si peřinu víc k sobě a přetočil se na druhou stranu postele. "Poslintáš mi rameno,vezmeš si peřinu a přetočíš se na druhou stranu,ježiš ty si milej,,řekla jsem šeptem s ironií v hlase. ,,Já to slyšel,,zamumla do polštáře a podíval se na mě.Vzal si mě do své náruče a sedl si.Seděla jsem mu na klíně a ruce jsem měla obmotané okolo jeho krku. "Víš že si na mém mobilu strašně roztomilý,,štípla jsem ho do tváře a on se na mě nechápavě podíval.

Vzala jsem mobil do rukou a fotku mu ukázala.Zakřenil se a podíval se na mě. ,,smaž to,vypadám jak malý děcko,,zamračeně se na mě díval Cal,nesnáší když ho někdo fotí.  "Nesmažu protože si strašně cute,,uculila jsem se a mobil položila na noční stolek.Dlouze jsem ho políbila a šla udělat snídani.

Pohled Eliz:

Spala jsem ale něco morkého na mé tváři mě probudilo.Otevřela jsem oči a viděla nademnou Luka.Šáhla jsem si na tvář a podívala se na prst.Na mé tváři byla rozetřená nuttela,kterou držel Luke ve svých dlaních a smál se jak blbeček. "Lukasi to okamžitě zmizí,,řekla jsem a ukázala na mou tvář.Jazykem mi začal nuttelu olizovat a přejel po mém spodním rtu.Probojoval se jazykem do mé pusy a začala válka.

Po 10 minutách jsme se od sebe odtrhli a on si olízl rty.Začala jsem se smát protože měl nuttelu obtisknutou na tváři a vypadal docela vtipně ale i sexy. ,,Co se směješ?,zeptal se mě a šáhl si na tvář.Došlo mu že má na tváři nuttelu a olízl ji. ,,Bože,já jsem sladkej,,pochválil se a uchechtl se. "Bože,ty seš narcis,,řekla jsem a on se ode mě uraženě odtáhl.  ,,To bylo hnusný,,založil si ruce na prsou a vyšpulil ret,udělal ublíženej pohled.Udělala jsem puppy face a přisunula jsem se k němu. "Plomiň,,zašišlala jsem a sklopila pohled.Zvedl mi bradu a jemně mě políbil. ,,Na tebe se nejde zlobit,,usmál se do polibku a já si ho k sobě přitáhla blíž...

-------------------------------------------------------------------------------

Chtěla jsem se MOC omluvit za to,že nebyl dlouho díl,ale blbla nám wifi :/

Jinak opět moc děkuju za votes a krásný komentáře :33

--Hemmo--

⭐️Hope 2(5sos-Luke Hemmings CZ)⭐️ V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat