Uyuduğumda rahatsız kıyafetlerimle o an, en huzurlu yermiş gibi gelen arabamın içindeydim tabii uykuya daldıktan sonra o pozisyonda yatmak çileye dönüşmüştü.
******
Uyandığımda ise rahat pijamalarımla her zaman huzurlu olan yatağımda şekilden şekle gerilirken buldum kendimi.
Ne iyi bir yardımcım var benim. Üzerimdekileri çıkartmış, giydirmiş ve üzerimi örtmüş. Ha bir de beni buraya kadar taşımış.
Aslında bana gerçekten duyguları olsa şuan herkesi korkutabilecek bir mutluluğa sahip olabilirdim.
Neyse çok abartıyorum.
Diyeceğim diyemiyorum da. Madem sevmiyorsun o davranışların ne mal kafalı.
Neymiş canı öyle davranmak istediğindenmiş.
Sabah sabah bunlara sinirlenmemeliyim neyse.
Kapının çalınmasıyla Demirin geldiğini düşünüyordum. Bu yüzden L şekli olan odamın diğer ucuna fırladım. Onu görme isteğime karşı koyarak ondan kaçtım.
Arınç ın sesini duymak beni şaşırmıştı. "Aaa olmaz ki uyanmışsın ama sen?"
"Arınç?" Diyerek ona doğru yürüdüm. Yürümez olaydım.
"Omg! Pijamaya bak be."
"Çok rahat bu hem ben giymedim. Demir giydirmiş." dedim hemen.
Sıçmıştım şimdi de tam olarak sıvadım.
Arkadaşlarım benim evime gelmezlerdi. Bu yüzden bu halimi hiç bilmeyen Arınç şuan haykırarak gülüyordu.
"Ha bir de bunu Demir giydirdi demek Nasıl fanteziniz var sizin lan? O üzerindeki küçük bir panda mı?" Dedi gülmesine ara vererek.
Pijamaları çocukluğumdan gelen bir alışkanlık olarak hiç bırakmadım.
Gerçi dolabım hayvanlı pijamalarla dolu değil kafanızda yalnış şekillenmesin. Bir iki takım böyle çocuksu Demir de onlardan bulup giydirmiş.
"Olabilir." Deyip dolabıma yürüdüm ve üzerimdeki pijamadan kurtuldum.
"Sen niye habersiz geldin?" Tabii bunu söylerken güldüm. O kadar itici ve ters olmaya gerek yoktu sonuçta.
"Haber verdim ya. Gerçi cevap vermedin bende onu olumlu bir cevap olarak aldım ama olsun sizin panda fantezinizi gördüm iyi ki gelmişim yani. Artık iplerin bende Miran Bey."
"Haber falan gelmedi bana. Ne biçim yakın arkadaşsın sen lan. Arkadaşlar birbirlerini tehdit etmezler pislik yapma."
"Bende böyleyim işte pandalı çocuk. Kabul etcen artık." Beni sinirlendirmeye mi çalışıyordu bu? :D
Arınca cevap vermeden üzerime gri bir atlet geçirdim. Evin içi çok sıcaktı ve bugün çok işim olmadığı için şirketi ekme hakkını kendime çoktan verdim bile.
Pijama altımı da Arınc’ın bana bakmasına aldırmadan çıkardım. Kafamı ona çevirdiğimde bana bakıyordu. "Beni mi izliyorsun sen?"
Hızla arkasını döndü. Şoka uğrayan bir hali vardı ve sesli bir kahkaha atmamı sağladı.
"İzlemem için yapıyormuşsun gibi gelmişti." Diyerek bana döndüğünü anladım.
Bu dediğine cevap verecekken dolabımdan giymek için rahat bir alt seçiyordum. Bu nedenle arkam ona dönüktü.
"Evet bu manzaradan kendini mahrum bırakma." Diyerek önemsemeden cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anormal (Boxyboy)
Teen FictionZengin insanlardan oluşan bir grubun üyeleri olan Miran ve arkadaşlarının birbirleriyle yarışını anlatan ve olağanüstü olaylarında olduğu bu dünyada farklılık, normal olmamak çok önemli bir unsur olup, eşcinselliğin ön planda olduğu, birçok şeyin an...