Teklifimden sonra kısa bir süre yüzünde şaşkınlık ifadesi gördüm, Bu yüzden onu suçlayamam bende onun kadar kendime şaşırmıştım.
Sonra birden gülmeye başladı. Ardından durmayacakmış gibi gülmeye devam etti.
"Bu bir emir mi?" diyerek yüzünde kocaman bir gülümsemeyle benden cevap bekliyordu.
"Hayır, hayır bebeğim kesinlikle bu küçük bir istek." dedim sanki bebeğim lafımla tacize uğramış gibi gülümsemeyi kesti birden. Hoşuma gitti onunla uğraşmayı sevmeye başladığımı fark ettim. Nasıl olur da bir sene boyunca fark edemem. Ben malım hem de en tescillisinden, Hem farklı hem de en tescillisinden süper bir mal, bunu sevdim.
"Ee cevabın nedir bebeğimm?" dedim gözlerinin içine bakarak. "Tehtit edilmeseydim bunu düşünürdüm, o yüzden başka şansım yok kabul ediyorum." Yüzümdeki yaramaz gülümsemeyi tarif etmek mümkün değil ve devam etti. "Size istediğimde sadece adınızla hitap edeceğim, öyle daha rahatıma gelir ve daha büyük bir oda lazım bana." dedi. Ah benim yüzsüz yardımcım sen niye böyle kaşınırsın ki. "Haklısın, odan fazla küçük benim odam gayet uygun." dememle gözleri açıldı diyebilirim. Ah, bütün işlerimi bırakıp bu çocukla uğraşabilirim. Yeni hobimi buldum sanırım.
"Vazgeçtim şimdilik odam gayet ferah geldi, düşününce." Dedi ve gülümsedi. Zorlamak istemediğim için ısrar etmeyeceğim şimdilik. O yüzden onu onayladım ve yanımdan ayrılmasını izledim. Anlaşmayı yarın imzalama kararı almıştık.
Kendime şaşırıyordum doğrusu bunları bir kıza değil de aniden Demir'e karşı yapmayı istediğim için ve en güzeli de bunları farklı olmak uğruna yaptığım halde, zorla katlanmak yerine, içimden gelerek yaptığım için. Bu durum herkes gibi benimde hoşuma gitmişti. Her neyse şuan ki ilişkimiz beni ve insanları sıkana kadar böyle devam ederiz diye düşünüp, işlerimi halletmeye koyulmuştum.
Evet, anlaşmayı imzalaması lazımdı. Artık vakti gelmişti. İşlerimizi bitirdik. Ve anlaşmayı incelemesi için uzattım. Okumaya başladı.
Öncelikle söylemek isterim ki kıyafetlerimi giymeme yardım eden, bana yemek hazırlayan, yemeğimi getiren ve daha birçok görev için hizmetlilerim vardı tabii ki. Fakat bunlar yardımcınız varsa eğer, ikinci anlaşmayı imzalamasıyla sorumluluğuna verilebilir görevlerdi ve bunları Demir'in yapması benden etkilenmesini sağlar diye düşünerek anlaşmaya bir madde olarak ekledim. Tabii yemeklerimi yapması dışında Demir'in iyi yemek yapabileceğini sanmıyorum yapsa bile beni zehirleyebilir...
Demir bu maddeyi görünce şaşkın bir şekilde bana baktı ve bu şaşkınlığın etkisinde bana "Senin hizmetçin olmayacağım." Dedi. "Böyle bir tepkiyle karşılaşacağımı biliyordum Demir, o yüzden senin de ilerleyen zamanlarda istediğin bir maddeyi anlaşmaya ekleme kararı aldım. Uygun dimi? Zaten çok seçme hakkın yok hadi imzala artık." Dedim. Gözlerini devirerek kalemine uzandı ve iki saniye bekledikten sonra imzalaması gereken yeri imzaladı. Bu yakışıklı adam artık daha çok işime yaratacaktı.
"İlk olarak sana takım elbiseden daha farklı şeyler alalım ve ardından bana hakkında bilgi vermeni istiyorum sonuçta sevgilim olacaksın." dedim ve " Unutmadan artık bende sana istediğimi yapacağım ve bu seni şaşırtmasın hazırlıklı ol diye söylüyorum. " diye ekledim. Sanki beni duymuşta umursamıyor gibi bir hali vardı bu yüzden cevap alamadım sanırım. Şu umursamaz hali bile beni kendine çekiyor diye düşünürken arabaya bindik ve üvey abimin mağazasına doğru yola çıktık.
Merdivenleri benim önümden çıkan Demir'in bana izlettiği harika manzarayla meşguldüm. Tabii Şeytani gülümsememde eksik değildi. Bu çocuk bunu kasten mi yapıyordu yoksa? Diye düşünmedim değil. Ki bilerek yapmasını tercih ederim. Kırk yılın başında bir erkeği beğenmiştim. Karşılıksız olma düşüncesi yüzümdeki gülümsemeyi anında sildi. Saçmalıyordum. Demir'i mağazaya soktuktan sonra abimi aradım ve bugün işyerine gelmeyeceğini öğrendim. Demirle tanışmasını istiyordum, neyse sorun değil başka bir zamana artık. Şimdi işin eğlenceli kısmına geçelim. Demir'e istediğimi giydirme kısmına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anormal (Boxyboy)
Teen FictionZengin insanlardan oluşan bir grubun üyeleri olan Miran ve arkadaşlarının birbirleriyle yarışını anlatan ve olağanüstü olaylarında olduğu bu dünyada farklılık, normal olmamak çok önemli bir unsur olup, eşcinselliğin ön planda olduğu, birçok şeyin an...