-Yazar anlatımıyla- (İlahi bakış açısı)
Arınc'ın Miran'a yakınlaşması üzerine, Demir ve Bora rahatsız olduklarını gerçekten belli ediyorlardı.
Özellikle Demir bunu yansıtmamaya çalışsada bundan hoşlanmadığını Bora kadar belli ediyordu.
Ki Bora'nın huzursuzluğunu olduğu gibi Arınc'a hissettirmek için girmediği şekil kalmamıştı, siz düşünün.
Miran ise o an neler olduğundan habersiz hâlâ konuşuyor ve konuşuyordu.
Uyanık Arıncımız durumu anlasada Miran'a biraz daha yakınlaştı. Hatta Kulağına kadar eğildi ve Miran'nın durumu fark etmesini sağlayacak kadar uzun bir saniye de öyle kalmışlardı.
Bu bizim Miran'nın zoru oynayan çoçuğunun gözlerinin açılmasını sağlamıştı.
Miran Demirin onu kıskandığına hâlâ inanmıyordu. Demir onu hep şaşırtıyordu aslında. Artık her şeye alışmalıydı..
"Öhöhö" bilerek yaptığı öksürük sesleri ile Miran gerçekten bu işten zevk almaya başlamıştı.
Demirin ona yaptıkları. Boraya bir türlü ısınamaması sanki şuan intikam alıyordu.
Arınca gelirsek, gerçekten Bora'yı lime lime etmek istediği bir çok zaman olmuştu.
Onun evine gittiği günden beri ona mesafeliydi. Ve Bora'nın onu bir türlü anlamayıp hep üstüne gelerek yaptığı espiriler sayesinde de onu lime lime etmeyi gerçekten çok fazla istiyordu.
Bora'ya gıcık olsada Demiri seviyordu. Acaba Miran'a yaklaştığı için onu öldürür mü?, diye düşünüyordu sadece.
Miran bilerek Arınçla birbirine değen dizlerine baktı ve elini Arıncın dizine attı. Yukarı aşağı oynattığı eli yanında gözlerini, konuşmasını kesmiş olan Arıncın dudaklarına kitledi.
Arınca olan dostane sevgisinin yardımı olmuyordu. Her neyse sonuçta onu seviyorum, diye düşünerek bu düşünceden güç almaya çalışıyordu Miran. Sevgisinin türü şuan da yaptığına ters olsada, bu detayı atlamayı seçti.
Arınç Mirandan bu adımı beklemiyordu yine de hoşuna gitmişti. Arınç işte bilirsiniz.
Bora "Şuan cidden bu oluyor mu? Demir sevgilini, sevdiğimden uzaklaştırır mısın? Ben uzaklaştırırsam pek iyi olmaz onun için." Diyerek uyarmıştı Demir'i.
Miran Bora konuşurken ona bakmaya başlamıştı ve Bora cümlesini bitirdikten sonra Miran ona gerçekten sinirli bakıyordu.
"Gel de uzaklaştır." Bora Miran'a göre biraz daha uzundu. Ama Demir de Boradan uzundu ve Miran'a göre Demir zaten onundu. Ya da elbet olacaktı.
Bora sinirle kalkarak Miran'nın yanına yürüdü ve boğazına yapıştı.
Miran'ı sevmesede birgün bunu yapacağını asla düşünmemişti Bora.
Miranı çekiştirerek Arınçtan uzaklaştiracaktı. Planı buydu peki ya sonra?
Demir kalkmasıyla Bora'yı kolundan tutarak çekti. Arınçta aralarına girmeyi başardı.
Miran oturduğu yerden gayet sakin bir şekilde kalkarak Demir'e, Bora ile gitmesini, bugün Arınçta kalacağını söyledi. Unuttuğu bir şey vardı. Sanki şuan Demir onu dinlerdi.
"Olmaz! Sen benimle eve geliyorsun. Bora da, Arınçta ne istiyorlarsa yapabilirler!"
Demir bunları söylemeseydi, Bora'nın Miran'a küfür savurmasına saniyeler kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anormal (Boxyboy)
Teen FictionZengin insanlardan oluşan bir grubun üyeleri olan Miran ve arkadaşlarının birbirleriyle yarışını anlatan ve olağanüstü olaylarında olduğu bu dünyada farklılık, normal olmamak çok önemli bir unsur olup, eşcinselliğin ön planda olduğu, birçok şeyin an...