Yeni kapağı inşallah seversiniz. :d Ve birinci, ikinci bölümü düzenledim. Onları hangi kafayla öyle yazdım acaba? Neyse biraz daha iyi oldu. İsterseniz göz atıverin. :D
Ha bir de YGS, sınavım iğrençti. Yine de barajı geçtim ama hiç LYS havasında değilim Nalet... İyi okumalar...
Arınc’ın telefonunu açmaması Demir'in “O Borayla birlikte.” Cümlesinin kanıtı olmuştu.
Bora ile birlikte ne yapıyordu ki? Yani ne yapıyor olabilir. Sahiden Demir’in dediği gibi Bora'nın duyguları mı vardı Arınca karşı?
Bunları düşünürken aklıma Demir'in diğer bir cümlesi gelmişti. Gözlerimi ondan alamadığın için Bora'yı fark etmemişmişim. Aşırı sinir bozucuydu...
Telefonumu kapatıp yatağıma uzandım. Gerçekten gün çok yorucuydu ve Abimden gelen telefonları açmamak beni daha da stresse sokuyordu. Hayır, yani bende ki bu cesaret nereden geliyordu acaba?
Tüyler ürpertici.
Düşüncelere dalmışken telefonun titremesiyle doğruldum. O kadar çağrıdan sonra Arınç’tan bir mesaj var sanmıştım...
Gönderen: Akay
Miran... Televizyona çıkman yetmiyormuş gibi bir de telefonlarımı açmaman beni iki kat daha şiddetli kızdırıyor. Ve son olarak da, eşyalarını toplasan iyi olur.
Bu mesajdan sonra ne güzelde uyku çekilirdi ama.
Neyse ki çok yorgun olduğum için ve mutlu. Mutluluğu boş verin siz ben çok yorgunum... Uyuyorum.
******
Üzerime atılan kıyafetler sonucunda uyanmıştım. Neler olduğunu anlamam vakit alsa da sinirli ve karizmatik abimin gazabına uğradığımı anlamak zor olmamıştı.
"Bu evden taşınıyorsun. Bil bakalım nereye?"
"Senin evine?" Demiştim uykulu uykulu. "Aynen öyle." Bunu söylerken alaycı gülümsemesini takınmayı ihmal etmemişti.
"Bir yere taşınmıyorum. Beni kendi halime bırakmıştın ve mutluydum da. Hem ben sana TV ye çıkacağımı söylemiştim. Bunu öğrenen en son kişi sen değildin." Demiştim ve hatırlamasını beklemeye başladım.
Bunu ona Demir'i sevgilim diye tanıttığım gün söylemiştim. Lafın arasında günlük bir şeymiş gibi söylemiş olsam da söylemiştim yani.
"Ne zaman söylemiştin?"
"Demir’i gözünün önünde ilk öptüğüm gün."
Biraz düşünmüş ve hatırladığını belirten yüz ifadesiyle konuşmaya başlamıştı.
"Böyle büyük bir şeyi her gün yaptığın normal şeylermiş gibi değil de gerektiği önemi vererek söyleseydin güne böyle başlamazdın."
"Ne biliyim beni evinde bu kadar istediğini." Dedim gözlerimi ovuşturarak.
"Neyse grup toplantınız ne zaman olacak?" Bu soruyu neden sorduğuna bir anlam veremeyerek yüzüne baktım.
"Belli olmaz ama yarın olabilir. Neden?"
"Tamam, önemi yok ben gitmeliyim işim var. Sonra görüşeceğiz seninle."Kapıya doğru hızlıca ilerlerken içeri Demir girmişti.
"Miran'a iyi bak, üzdüğünü görmeyeyim." Diyen Akay kapıdan fırlamıştı.
"Bu da neydi böyle?" Bende bir anlam veremediğim için Demir'in sorusuna verecek cevap arıyordum.
"Neyse sana su getirdim." Elinde ki suyu gördüğümde gerçekten mutlu olmuştum çünkü dün çok yorulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anormal (Boxyboy)
Teen FictionZengin insanlardan oluşan bir grubun üyeleri olan Miran ve arkadaşlarının birbirleriyle yarışını anlatan ve olağanüstü olaylarında olduğu bu dünyada farklılık, normal olmamak çok önemli bir unsur olup, eşcinselliğin ön planda olduğu, birçok şeyin an...