Bu Demir neden bu kadar kaşınıyor?

1.2K 58 6
                                    


Multimedya da Daha önceki bölümde adı geçen Arınç, Bora ve Duru var. Hikayeye daha sonradan girecek olan Beren'i de araya koydum. :D

Ve okuyup oy vermeniz büyük bir destek acayip havalara uçuyorum bilmelisiniz..:D

Bir dizimdeki ele birde o elin sahibi olan Demir'e baktım. Gülmeye başladı ve herkesin gözüne sokmaya çalışır gibi bunu yapmaya devam etti. Masadakilerin şaşkın olduğu kadar bende şaşkındım ve neden bilmiyorum kendimi her zaman uykulu hisseden ben ilginç bir şekilde içimde enerji hissettim.

Bir erkeği beğenmek ilginçti zaten bir de hoşlanmak? Daha da ilginç olan buydu işte. Resmen farklı olmak için doğmuşum ve bu dizimdeki elden aldığım hazda bunun kanıtı olmalıydı.

Demir'in en sonunda "Sanırım hoşuna gidiyor Miran ama
üzgünüm burada daha fazlasını veremem." demesiyle tüm masanın dikkatini çekmiştik. Bileğinden tutup elini kendi kucağına götürdüm. "Gerek yok Demir." dememle gülümsememde bir oldu. Ayrıca dediği şey neden bu kadar uyuz gelmişti onuda anlamadım.

Sonra oturduğu yerden kalkıp "İçecek bir şeyler alıp geliyorum. Miran belli etmese de dili damağı kurudu." dedi masadakilere gülerek.

Ben yanımızdan uzaklaştı sanarken, masada ki herkesin arkama bakmasıyla, arkamda birinin olduğunu anlamam ve boynumdaki hafif baskıyı fark etmem yeni gerçekleşmişti.

Boynuma eğilmişti ve beni öperek büyük bir şoka girmemi sağlamayıda başarmıştı. Sonra küçük küçük öpücüklerle  kulağıma doğru ilerlerledi ve tek düşünebildiğim daha ileri gitme isteğimdi.

Gözlerimi kapatmış bir inlemenin ağzımdan kaçmaması için kendimi ne derece kastığımı da bir ben bile bilirim.

Kulağıma "Bunu az önce yapmak istedim ve yaptım en güzeli de bu işi başıma açmış olup avcumun içine düşmen." Diye fısıldamıştı.

Sanki bana ceza vermeye çalışıyordu. Acaba iğrendiğimi falan mı düşünüyordu?

Yüksek sesle "Ne istediğini biliyorum." Ardından da "İçecek olarak." diye devam etti ve masadan uzaklaştı.

Masada ki insanlar ikiye bölünmüştü. Yarısı hangi içeceği istediğimi bildiğini  düşünmeye başlamıştı. Diğer bir yarısıda, ki bu benim de katıldığım diğer yarı, fesat düşünerek cinsel açıdan ne istediğimi bildiğini  düşünüyordu.

Arınç oradan "Oha. Nasıl hissediyorsun? Çok tahrik ediciydi." diye atılmıştı. Bora da "Arınç sana şimdi nasıl hissettiğini gösterttirme bana. Soruya bak." diye bir tepki vermişti. Bunu dedikten sonrada bir kahkaha atıp Duru'ya bakmaya başladı.

 Duru'nun kıskanması için mi yapılmıştı yoksa Arınç'a mı yazdı bilemiyorum borayı tanırdım hırstan yapmayacağı şey yok farklı olmak için Arınç'a bile yazar ama maalesef bunu yaparak farklı olamazsın bora. Çünkü ilk ben yaptım bora. Üzgünüm bora. Tamam, üzgün olmadığımı biliyorsunuz, her yönden eğleniyordum.

Demir içeceklerle geri döndüğünde bana göz kırparak elindekini uzatmıştı.

İçeceğimi aldıktan sonra Arınç'la konuşmaya başlamıştım. TV'de çıkan farklılıklar hakkında bir konuşmaydı bu. Gerçekten çok korkunç, anormal şeyler vardı TV'de. Ve bazılarıda gerçekten çok havalı, kendine özendirecek cinstendi. Muhabbetimiz bittikten sonra Demir'e döndüm. Sanırsınız bir Yardımcı değil acayip zengin bir iş adamı. Duruyla konuşuyordu, insanlarla bu kadar kolay anlaşabilmesi iyiydi, bunu sevmiştim.

O an da Demir hakkında neler bildiğimi düşündüm. Sadece yardımcımdı ve  ailesinden, anne ve babasının olmadığını sadece bir kardeşi olduğunu biliyordum. Kardeşinin adı da Beren'di. Daha çok şey bilmek istediğimide zaten biliyordum.

Anormal (Boxyboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin