Zoru Oynamak

536 28 15
                                    

Multimedya da bölümde geçen resimler var. Karıştırmamanız için 1. ve 2. diye adlandırdım. İyi okumalar ve Oy vermeyi de unutmayın. '-'

Çıldırmıştım çünkü beni bırakamamaktan bahsediyordu. Tehditti yüzünden biraz keyfim kaçsa da hızlıca cevap verdim.

"Demir seni bırakmak gibi bir niyetim yok... Şey devam edelim." Bendeki cesaret dillere destandı yalnız.

"Neden ağladın peki? Bir an sadece farklı olmak için benimle birlikte olduğunu sandım. Bu yüzden zorlanıp ağladığını düşündüm."

İlla söyletecekti yani. "Rol yapmadan karşılık verdiğin için, duygularım birbirine girdi ondan." Bunları söylerken sesim biraz zoraki çıkmıştı.

"Beni bu kadar çok mu seviyorsun?" Bu utandırıcı soruya cevap vermek istemediğim için "Asıl sen hâlâ benim sevgime inanmıyor musun?" diyerek geçiştirmiştim.

Sorumun cevabını önemsemeden Demir'in dudaklarına yakınlaştım. Gözlerinin tam içine bakmaya başlamıştım. Devam etmesini istiyordum.

Eğildiği pozisyonundan kurtularak doğruldu ve uzaklaştı. "Ne yapıyorum ben böyle?"

Sinirlenmiştim.

"Sen benimle oyun mu oynuyorsun?" Masadaki kahvaltılıklara yönelerek tepsiye yerleştirmeye başladı. "Kendi kurallarımı aşamam. Kurallarım çok ciddi. Bana yardım et bu konuda çünkü ben kontrolümü kaybediyorum."

Bu adam benimle kesinlikle dalga geçiyor olmalıydı.  "Senin ciddi kurallarını sikiyim." 

Odama doğru ilerledim ve kafamı dağıtmak için telefonumu aldım elime. Facebook uygulamasını açtım ve uzun süredir girmediğim hesabıma girdim. Ben Sosyal ağı aktif bir şekilde kullanmam genelde. Tabii Instagram hariç. Onu da Bora kullanıyor diye kullanıyordum. Onun takipçilerini geçtiğim zaman öyle bir zevk almıştım ki. Tabii bu bağımlılığımdan Demir ile anlaşma yaptığım zaman fark etmeden kurtulmuştum. Demir'i düşünmemek için uğraşıp ısrarla aklıma getirmem de ayrı bir mallık tabii.

Hesabıma giriş yaptığımda ana sayfama bakacaktım ki biran da telefonumu donduran sayısız bildiri ile telefonum kitlenmişti.  4118 Arkadaşlık isteği mi?! Profilimin herkese açık olduğunu işte o zaman farkına vardım. Profilime yazılan yazılarla aklıma dank etti. Biz TV'ye çıkmıştık değil mi? 

"DeMiran çifti siz harikasınız."

"Mirann sizi çok sevdim hiç ayrılmayın."

"Millet kendi cinsinden bile sevgili yapıyor biz hâlâ sağ el. (Anlayana;D)"

İnsanların yorumları karşısında sırıtmadan edememiştim. İçeri koştum ve Demir'i aradım. Salon da görünmüyordu. Mutfağa doğru koştum ve orada telefonla konuşurken içeri daldım.

"Deeeemir." Tabii kocaman gülümsememle söylemiştim bunu. Eliyle bana bir dakika işareti yapıp konuşmasına devam etti.

O sırada hızlıca Instagram hesabıma girdim. Beklediğim gibi orada da her şeyim artmıştı. Yapılan yorumlar, takipçiler... 

"Demir ile resminiz yok mu?"

"Demir nerede!!! Onsuz resim çektirmen hata!!!"

"Sevişirken video atın."

Bu yorumları okurken Demir telefonunu kapatmıştı. "Ne oldu? Bana kızmamış mıydın?" Doğru ona kızmıştım. "Şuna bir baksana." dedim ve telefonu uzattım.

"Bunları yeni mi gördün? TV'ye çıktığımızdan beri böyle."

"Evet, yeni gördüm ve çok hoşuma gitti. Sevişirken videomuzu bile isteyen var." 

Anormal (Boxyboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin