Patlama

538 27 5
                                    

...

Asansörden indiğimizde yarım saat geçmişti. Yan binaya doğru ilerlerken Demirin telefonu çalmıştı.

"Sen ilerle ben yetişirim." diyerek yürüme hızını azaltmış gerimde kalmıştı. Acaba kim arıyordu derken Umarım bu sorunun cevabı kardeşidir diye düşünmekten kendimi alamadım.

İçeri girdiğimde 10 kişi sayabildim. Arınç orada duruyordu ve Can ile konuşuyordu. Onların yanına ilerlerken Demir'in "Geldim." diyen sesini duydum.

Sonra Rıdvan Bey'in sesini. "Hoş geldiniz favori çiftim." Vay be favori çift olmuşuz haberimiz yok.

"Hoş bulduk." dedim yalaka bir şekilde. :D Onu nasıl yaptın diye sormayın.

Ortamı incelerken kameralar ışıklar hoş bir setle karşılaşmıştım. Bana bakan insanlarla karşılaştım sonra birden fazla oldukları için fark etmem kolay oldu.

"Makyaj lazım size." dedi bir kadın. Demir'in "Ne makyajı?" Sorusuna cevap alamamamız üzerine bir birimizle bakıştık. 2 saniyelik kısa bir süreydi bu.

Sonra kolumdan çekilip bir sandalyeye oturtturuldum. Demir de aynı şekildeyken Arınç sonunda yanımıza gelebilmişti. 

Yanlış anlamayın şuan yüzüme hunharca pudra süren bir kadın var onun dışında rahatsız edici bir şey yok. Arınç ın yüzüme bakıp devamlı sırıtması üzerine "Çok mu komik?" diye tersledim.

Sonra Demir'in "Yeter bu kadar. Keşke söyleseydiniz ben Yüzümü pudraya sürerdim." demesi üzerine bende gülmeye başlamıştım.

Saçlarımı da şekillendirdiklerin de işim bitmişti. Bu görünüşle TV de olmak güzel olacaktı kendimi beğenmiş bir şekilde aynadan  yüzümü ayırıp Demir'i gördüğümde benden çok daha yakışıklı göründüğünü düşünmüştüm. Sonra saçlarına atlayıp bozasım gelmişti. Kaç kişi onu izleyecekti kim bilir.

Tabii o kendini beğenmekten çok söylenmeye devam etti. "Şu tipime bakar mısın? Şebeğe çevirdiler resmen." demişti.

"Sen şebek görmemişsin." diyerek atladı Arınç. Haklıydı. "Of Arınç bırak şunu onun bu işlerden anladığı yok." dedim ters ters. Sanırım TV de onu izleyecek herkesten onu kıskanmıştım. Ve suç onundu bu kadar iyi görünmemeliydi. -.-

Kıyafetlerimizi elememiş üzerlerin de düzenlemeler yapmışlardı. Daha iyi olmuştuk. Sonra geldi asıl kısım kameranın önüne geçmek.  

Şimdi size Haberimizi anlatayım aynen şöyle oldu.

Bir adam bizim yanımıza geldi ki bu adam 'benim en sevdiğim sunuculardan' bize ilk adımızı sonra içimizden gelenleri anlatmamızı istedi.

Saçma gelmişti açıkçası ama TV önünce Demir'in "Bizim haberimiz yanımdaki adamla ilişkimiz. Bu bizim için haber olamayacak kadar normaldi aslında. Sadece size ne kadar mutlu olduğumuzu göstermek için buradayız." demesi tüm ekran başındakilere karşı hoşuma çok fazla gitmişti.

'En sevdiğim sunucu' konuşmayı devralmıştı. "Bu farklılıklarıyla bir ilke imza atan bu gençler kendilerini normal sanıyorlar ne tatlılar değil mi?" diye girmişti. 

Aslında Arınçla izlediğimiz haberler bunun dışında çok daha farklı bir sunuşa sahiptiler o yüzden çok değişik geliyordu. Sonra bende konuşmaya başlamıştım. Demir e bakarak hiç yapmacık olmadığını düşündüğüm bir şekilde onu sevdiğimi söylemiştim.

Zor geleceğini düşünmemiştim özellikle bunu birden fazla söylemiştim. 1. Yer Rüya sandığımda odamda 2. yer bunu öğrendiğimde inkâr etmeyerek... Fakat ona bakarak bunu yaptığımda zorlanmıştım, utanç açısından.

Anormal (Boxyboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin