"Tak ale žádné líbání," nechala jsem se slyšet poté, co jsem si přisedla do kroužku okolo flašky. Když už musíme hrát tuhle trapnou hru, odmítám přistupovat na příliš osobní výzvy, při nichž jsem nucena opustit svou komfortní zónu. A pak taky, k polibku s Kaidenem jsem už vyprovokována byla a nehodlám to opakovat. Už proto, že to onehdy z obou stran bylo kladně hodnoceno, čili... si samozřejmě nechci kazit reputaci.
"No ale Cait, to je přece smysl flašky!" oponoval Luke.
Agnes se ke mně přidala:
"Je nás moc málo. S Kaidenem to pro nás navíc nebude nic neobvyklýho, a asi by se nechtěl koukat, jak se cucám s tebou, Luku."
A hlavně ty bys nechtěla sledovat, jak se tvůj přítel muchluje se mnou, pomyslela jsem si.
"Holky maj pravdu," přiznal Kaiden, "Vždyť taky by to mohlo padnout na tebe se mnou, to by asi nechtěl zažít nikdo z nás!"
"Nebo taky na Agnes s Cait," pochechtával se Luke, načež následovalo všeobecné pobouření:
"No prosím tě!"
"Ty seš ale prase...!"
Nakonec jsme se dohodli, že krom líbání jsou povoleny jakékoliv standardní úkoly, takřka jako u vadí nevadí, a to s tím, že flaška ukáže na dvě osoby naproti sobě, čili se úkoly budou plnit ve dvojicích. Otázky na pravdu se vynechají úplně, neboť důvěrné otázky tady padají dennodenně - s tím nešlo než souhlasit. Tak nějak se pozměnilo či spojilo několik her dohromady - včetně svlékání svršků jako u pokeru, pokud daná dvojice odmítne splnit zadání (tento doplněk kupodivu vymyslela Agnes a až na mě všichni nadšeně souhlasili).
Na povzbuzení se také všem nalila plná sklenička (lépe řečeno termohrnek, poněvadž skleničky jsme neměli). Všichni si libovali, jak báječnou zábavu jsme si vymysleli, jen ve mně hlodaly obavy, v čem se zase ztrapním. Co může být horšího než líbání s obecenstvem? uklidňovala jsem se marně. V hlavě se mi rojily odpovědi, ani jedna z nich však nezněla: Nic, nic není horšího. Může to být jedině lepší!
Bujaře jsme si přiťukli:
"Tak na nás!"
"Na tenhle vodák!"
"Na dnešní večer!"
"Caitlin, vymysli taky něco."
"Eh... na tuhle enormně originální hru?"
"To byl fakt originální přípitek."
Raději jsem nezkoumala obsah alkoholu uvedený na láhvi. Stačilo mi vědět, že o žádný lehký odvar nejde, to se dalo poznat už podle silného hřejivého pálení v krku. Měla bych si rozhodně hlídat, kolik toho vypiju. Vlastně bych měla radši skončit u téhle první dávky.
"Takže začneme?" zamnul si Luke ruce. Pak znalecky roztočil láhev.
"To ukazuje jasně na mě, a pak... se to nejvíc blíží tobě, ne?" kývla na mě Agnes.
"Tak co jim vymyslíme?" radili se kluci.
"Dal bych něco méně zákeřnýho, pro začátek," navrhl mile Kaiden.
"Oukej, tak co třeba že byste jedna druhý udělala make-up?"
"Já už ho mám," protočila Agnes očima.
"Tak to aspoň nebude tak dlouho trvat, vem si do parády Caitlin."
Jak se Agnes přehrabovala ve své kosmetické tašce, částečně hraně uraženě jsem na Luka vyjela:
"To si mám brát nějak osobně? Jako že to potřebuju nebo tak něco?" Při mém štěstí na koupačky pod jezem raději malování obličeje vynechávám, abych se pak nevynořovala jako rozmazaný klaun s černýma šmouhama pod očima. A do voděodolných přípravků moc důvěry nevkládám.
"Ne, to bych si nedovolil," usmál se na mě Luke svým typicky okouzlujícím způsobem, "Naopak to tu krásu pozvedne."
Ať už se mě snažil jen uchlácholit nebo to myslel vážně, zalichotilo mi to, takže se můj obličej změnil v rudé rajče v sezóně. Agnes bude mít co dělat.
Celkem dlouho jí to trvalo, mezitím se sešeřilo. Nicméně když jsem se pak viděla v zrcátku (nalíčena decentními očními stíny a linkami), musela jsem uznat, že se to Agnes povedlo. Kdyby si mě vzala takhle do parády každý den, možná bych přišla o svůj status "single".
"Už tomu chybí jen ten top z dneška," mrkla na mě.
"Díky, takovýhle úkoly bych i snesla," culila jsem se.
V dalším kole to padlo na Luka s Kaidenem. Zvolily jsme jim souboj v páce. A nepřekvapivě, po oboustranném vypětí a několika desítkách dramatických vteřin Luke Kaidena přemohl.
"To dělá ta posilka," povzdechla si Agnes s němou výčitkou. Kaidenovi to v jeho soutěživosti a úsilí úplně pokazilo náladu, načež si uraženě dolil pití. Už podruhé dnes zklamal svou přítelkyni. Bylo mi ho líto. Mně připadal obdivuhodný výkon obou dvou - vyjít to na mě, odpadne mi paže do několika sekund.
Kaiden si pořádně nevydechl, když jsem svým přičiněním lahví vybrala na další výzvu nás dva.
ČTEŠ
Na vodě
Short StoryLéto u vody s pohledným týpkem a přáteli se zpočátku Caitlin jeví jako prázdninová idylka. Jen kdyby si ten týpek nepřivezl neplánovaně i přítelkyni, která vypadá, že svou dokonalostí předčí absolutně všechno. Caitlin víc než pěkné kluky přitahuje t...