Miután elhagytam Sasha irodáját egyenesen az edzőterembe mentem, jól fog esni egy kis zsák püfölés gondoltam. Hát tévedtem, nem enyhítette a bennem dúló haragot pont ellenkezőleg egyre inkább gyűlt bennem a düh, na meg az ezernyi kérdés sorozata, amit az a nő felé akarok feltenni, aki elkábított engem már az első adandó alkalommal. Ahogy ütéseket mérek a zsákra folyton az ürge képét képzelem magam elé, olyan erővel ütöm, hogy a csuklóm is bele fájdul. Nem tudok megálljt parancsolni az ütéseimnek, csak azt tudom, hogy agyon kell vernem azt a pasast, valami itt nagyon nem stimmel. Voltam már dühös apámra, a világra, de még sosem volt olyan, hogy ezt az érzést ne enyhítse az edzés. Muszáj valamit tennem, meg kell találnom a fickót és alaposan megleckéztetni, meg tanítani neki, hogy is kell bánni egy nővel. Bevittem a zsákba egy utolsó ütést és egyenesen az öltözőbe mentem, ahol vettem egy gyors zuhanyt, majd a kocsimhoz mentem és rákerestem az ürgére. Először Sasha ismerősei között próbáltam rákeresni az arcára, az üzenő falát is átgörgettem, de a keresésem nem járt eredménnyel. Máshogy kell megtudnom a pasi címét, de hogy?! Várjunk csak megvan a megoldás. Egy zseni vagyok. Beindítottam a kocsit és visszamentem Sasha irodájához.- Üdvözlöm Klarissa, ha jól tudom? – kérdeztem az előttem álló hölgyet.
- Üdvözlöm, nem én Amanda vagyok, attól tartok, akit ön keres Klarissa Hole az előbb hagyta el az intézményt, Stricker kisasszony szabadságra küldte. – hát persze. Kigondolta volna. Oké új terv.
- Esetleg megtudná nekem adni a címét?
- Sajnálom, de attól tartok ez nem lehetséges az adatvédelmi feltételek miatt nem adhatok ki semmilyen személyes információt külső személyeknek. – közelebb mentem a nő arcához és lágyan beleharaptam az alsó ajkamba majd a nőre pillantottam. Ahogy látom elpirult, nem tud mit kezdeni a helyzettel remek, akkor itt az én esélyem. Lassan elsimítottam egy tincset az arcából és mélyebb hangon folytattam.
- Amanda csak egy kis szívességet szeretnék kérni öntől – nem is kellett több, amint meghallotta mély és szexi hangom nagyot sóhajtva Klarissa címét kereste.
Pár perc után már a kezemben tartott cetlivel és a GPS-be beírt adatokkal hajtottam a kijelölt útirány felé, ami megjegyzem 1 óra autóút volt. Amint oda értem habozás nélkül rohantam a bejárat felé és mint egy örült dörömböltem az ajtón. Két opció van vagy itt állt ez a férfi a másik oldalon ezért nyitotta ki azonnal az ajtót, vagy mert elakarta küldeni azt az elmebeteg személyt, aki nem hagyja őket pihenni az éjszaka kellős közepén. Hozzá teszem épp, hogy csak negyed 9 van, azért nem olyan vészes ilyenkor zavarni valakit vagy de.. na mindegy, fontos ügy miatt vagyok itt, na meg észre se vettem, hogy ennyire elrepült az idő, kicsit ijesztő. Még mielőtt az úr kinyitotta volna a száját és elküldött volna a picsába elkezdtem a szép kis mondókám.
- Elnézést a zavarásért Liam Keller vagyok Klarissát keresem, ha nem bánja egy nagyon fontos ügy miatt vagyok itt a munkával kapcsolatban. Stricker kisasszony küldött ide. – na gyerünk már nem érek rá egész nap. A pasi felhúzta a szemöldökét, végig mért majd becsukta előttem az ajtót... várj mi van... MI A FASZ? Ez most komoly? Remélem csak szól az asszonynak, mert amilyen állapotba vagyok simán rájuk rúgom az ajtót. Még szerencse, hogy a következő percben kitárult az ajtó és megjelent ott Klarissa, amint látom pont a legrosszabbkor zavarom őket, biztos már aludtak, mivel épp az álmot dörzsöli ki a szeméből, ahogy látom rájövök, kicsit eltúloztam a dolgot és bűntudatom is támadt, de csak egy pillanatra mert eszembe jut az a pasas és már tudom is mi volt olyan sürgős, most küldetésem van és a fő célom kideríteni, hogy mit akar, azaz ürge a csajomtól. Most tényleg azt mondtam, hogy a csajomtól...Jézusom öregem kezdesz elpuhulni. Ezután lehet jól fog jönni egy numera.
YOU ARE READING
Ugly Love (18+ !!)
Adventure"Sasha "Keményen és mocskosan tett magáévá a Club háta mögött. Élveztem minden egyes percét, ahogy be és ki mozgatta bennem a farkát, olyan extázisban volt részem mint még soha! Liam : - kurvák - szex - semmi kötelezettség - pénz "Ez vagyok én...