Elhagytam a tett helyszínét és egy kicsit sem bánom, hogy így történtek a dolgok. Hisz miért is bánnám? Ezt akartam. Már egy ideje csak ezt akarom minden férfitól. Elveszem tőlük, amit akarok és utána eldobom őket. Ahogy Ő csinálta velem. Tőle kezdődött minden. Sosem felejtem el azt az estét.
3 évvel korábban
A tükörbe nézve látom a hasonmásomat. Egy randira készülök éppen egy nagyon helyes férfival, Asaval. Nem mondta el nekem, hogy mit tervez az estére. De biztosan valami izgalmasat. Egy krém színű, feszülős ruhát választottam az estére, aminek a különlegessége, hogy engedni kívánja láttatni belőlem egy kis darabot, ugyanis van egy V kivágása. Kifinomult és szexi. Asaval csak pár hete ismerkedtünk meg, de engem már az első találkozásánál megnyert. Igyekeznem kell, mert mindjárt 8 óra és itt van értem. A hajamat leengedem, felhúzom a magas sarkúm, az időzítésem, mint mindig most is tökéletes, ugyanis most parkolt le egy limuzin a hazám előtt. Ami azt jelenti, hogy megérkezett a randim. Még egyszer belenézek a tükörbe megcsodálom az eredményt és indulok is hozzá. Amikor kilépek az ajtón ott állt a limuzin előtt. Elbűvölően festett a fekete méretre szabott öltönyében.
- Szia kedvesem. Elragadóan festesz. Remélem készen állsz az estére, remekül fogjuk érezni magunkat. - mondta majd besegített a hátsó ülésre.
- Örülök, hogy ma veled tarthatok ezen az estén. Beavatnál kérlek, hogy mi lesz az est hátralevő részében? - kérdeztem.
- Az meglepetés, de biztosíthatlak róla, hogy felejthetetlen estéd lesz. - ekkor még azt hittem, hogy egy úriemberrel van dolgom aztán tévedtem, átvert, megtévesztett, hazudott nekem, de egy valamiben nem. Valóban felejthetetlen volt.
Az út hátralevő részében nem beszélgettünk, ő nem kezdeményezett újabb beszélgetést én pedig túlságosan is izgultam a randi miatt. Azt hittem, hogy egy étterembe visz engem. De ez az ötletem hamar elillant mihelyt megláttam, a "Viszontlátásra" táblát, ami azt jelentette, hogy elhagytuk a várost. Kezdtem pánikba esni. Mert a városunk után csak egy puszta rész van, ami után legalább 3 mérföldre van legközelebb egy kis városrész, és kizártnak tartom, hogy annyit fogunk utazni.
- Hova megyünk Asa? - érződött a pánik a hangomban, de hát mit tehettem volna?! Féltem és egyedül voltam, nem ismertem ezt a férfit olyan jól. Sőt, ha belegondolok semmit se tudtam róla.
- Már megmondtam, hogy meglepetés! Légy türelmes Drágám! - a hangja nem tűrt több ellentmondást. Nem mertem megszólalni. Féltem tőle. - inkább igyál egy kicsit - ide adott egy poharat, amiben arany színűen csillogott az ital. Kérdőn, szinte könyörögve néztem rá, hogy ne kelljen meginnom. De nem használt. - Idd meg!! - parancsolta. Tiltakoztam, de akkor erőszakosan be letépett a hajamba és elkezdte ráncigálni.
- Kérlek... kérlek... hagyd abba, ez nagyon nagyon fáj Asa. - sírtam és kérleltem, hogy hagyja abba. Elvettem tőle az italt és egy húzásra megittam. Égette a torkomat az ital, amit adott. Legyen már vége ennek az estének. Azt hittem, hogy ez volt ez utolsó húzása, de nem mihelyt kiittam az utolsó csepp pezsgőt is (vagy legalábbis annak tűnt). Elvette tőlem a poharat és durván a számra tapasztotta az ajkát. Csókolt, harapott. Nem volt benne semmi gyengédség. Elakartam lökni, de ő sokkal erősebb volt nálam. Hát tettem, amit minden nő tett volna a helyembe. Megharaptam. Erősen. Úgy, hogy éreztem a vére ízét a számban. Ekkor egy akkora pofont adott nekem, hogy szédülni kezdtem, és nem az ital miatt.
- Te mocskos kis kurva. Mit képzelsz te magadról? - üvöltött velem. Megint megragadta a hajamat, azt hittem megint jól megtép, vagy, hogy ki tépi az összes hajszálamat, de nem, most valami rosszabbat tett. Az egyik kezével a hajamat fogta, míg a másikkal ki gombolta a nadrágját és elővette a férfiasságát.
YOU ARE READING
Ugly Love (18+ !!)
Adventure"Sasha "Keményen és mocskosan tett magáévá a Club háta mögött. Élveztem minden egyes percét, ahogy be és ki mozgatta bennem a farkát, olyan extázisban volt részem mint még soha! Liam : - kurvák - szex - semmi kötelezettség - pénz "Ez vagyok én...