- A picsába! - kiáltottam és az öklömet a falba vágtam. Lehet, hogy nem ez volt életem legjobb döntése, de ...
Kop - Kop
Ki a fasz lehet ilyenkor? Komolyan mondom, még csak 5 perce, hogy bent vagyok és tessék rohadtul nincs egy csepp nyugtom se pedig most csak is kizárólag magammal és a gondolataimmal akartam foglalkozni, jó lett volna feleveníteni, ahogy Sashat a magamévá teszem az asztalon. Újra meg kell tennem!
Kop - Kop
ahj... sóhajtottam.
- Szabad! - mondtam, majd belépett az ajtón az apám. - mit akarsz? - szegeztem neki a kérdést.
- Mit válaszolt? - tért a lényegre. Mint mindig.
- Semmi konkrétat nem mondott. Azt mondta -idézem - "nem tudom, gondolkodnom kell rajta". Ha számít valamit a véleményem akkor ezt veheted egy kibaszott nagy NEM- nek.
- Vigyázz a nyelvedre Liam. Ha azt akarod, hogy bármi közöd is legyen ehhez a céghez, akkor az én szabályaim szerint kell játszanod. Megértetted? - nem várta meg a válaszom - Valahogyan meg kell szereznünk a részesedéseiket, kapsz egy hetet, hogy kitalálj valamit. Ha nem akarod, hogy a testvéred vegye át a helyed. - fenyegetőzött.
- Persze, hogyne fater. De, ha nem baj én kimerültem. Inkább haza megyek és meglátogatom az ANYÁMAT, inkább tedd ezt te is mihelyst végzel. - mondtam, majd bevágtam magam után az ajtót. Ki kell szellőztetnem a fejemet. Hmm... van is egy ötletem. Bementem a férfi wc- be és elővettem a telefonomat. Elő kerestem az Ő számát és küldtem neki egy dick pick- et.
Liam: Csak te jársz a fejembe!
És küldés. Tökéletes. Kiléptem a mosdóból és indultam az ajtó felé, de ekkor egy ismerős hang meg állított.
- Liam! - Megfordultam és Melissa állt velem szembe, egy nagyon átlátszó fehér ingbe. Ismertem azokat a kerek melleket elég jól és tudom, hogy mire képes ez a nő, a baj csak az, hogy amint rá gondoltam úgy lankadtam is le.
- Tessék Melissa. - kinyomta a mellét és elkezdte cirógatni az arcom. Levertem a kezét és felhúztam a szemöldököm. - Mit akarsz?
- Tudod estére nincs programom és gondoltam...- nem vártam meg míg befejezi.
- A válaszom nem. Tudod a szabályokat Melissa egyszer fekszek le valakivel, hiba volt, hogy veled is megtettem, de fogd fel végre! Nem térek vissza ugyan ahhoz a rongyhoz! - egy kicsit nyersen fogalmazhattam, mert Melissa hátra lépett egyet és elfutott. Na és pontosan ezért nem szoktam kikezdeni munkatársakkal, utálom, mikor ezt csinálják a nők. Kiléptem az ajtón és a kocsim felé vettem az irányt. Jó lesz végre hazamenni. Mihelyst beindítottam a motort jött egy értesítés a telefonomon.
Sasha: Hogy merészelted elküldeni nekem a farkad?! Liam... Tisztába vagy vele, hogy egy rohadt tárgyaláson vagyok, ki kellett jönnöm onnan, lefogadom, hogy olyan voltam, mint egy paradicsom.
Ezen nevetnem kellett pontosan ez volt a célom. Imádnivaló ez a lány!
Liam: mondanám, hogy sajnálom amiért ilyen kellemetlen helyzetbe hoztalak, de azaz igazság, hogy élek- halok érted Sasha! Beszélnünk kell! Ma este!
Sasha: Ha a részvényekről akarsz beszélni akkor passzolom, de máshoz szívesen van kedvem. ;)
Liam: Ezután az este után lehet azt fogod kívánni, bárcsak beszélgetünk volna!
Sasha: Hmm... majd meglátjuk. 6-ra gyere a Tower Street 75-re.
Liam: Már alig várom kedvesem!
YOU ARE READING
Ugly Love (18+ !!)
Adventure"Sasha "Keményen és mocskosan tett magáévá a Club háta mögött. Élveztem minden egyes percét, ahogy be és ki mozgatta bennem a farkát, olyan extázisban volt részem mint még soha! Liam : - kurvák - szex - semmi kötelezettség - pénz "Ez vagyok én...