10. Fejezet : Sasha

5.7K 94 17
                                    

Nincs sok időm, amíg Melody vissza nem ér hozzám. Ki tudja, mikor leszek legközelebb újra egyedül. Meg kell ragadnom ezt az alkalmat és most kell elolvasnom a levelet. De először kell egy nyugis hely, ahol eltudom nyugodtan olvasni, szóval irány a dolgozó szoba. Nem titok, hogy nagyon izgulok. Vajon ki és mit akar vagy akart tőlem, ideje kiderítenem. Felbontottam a levelet és ez állt benne :

"Drága Angyalom!

Nem tudom, mikor fogod megkapni ezt a levelet, mert ha most ezt olvasod, az azt jelenti, hogy én már nem vagyok veled. Tudom, hogy borzalmas dolog, így közölni veled a hírt, de van egy féltestvéred. Tudnod kell, hogy nagyon szerettelek titeket, ti voltatok az életem, de az anyukáddal már rég nem olyan a kapcsolatunk, mint régen. Azt hiszem az évek alatt, elszállt a szerelem és átvette a helyét a szeretett. Beszéltünk már erről édesanyáddal és ezért is döntöttünk úgy, hogy nem válunk el. Nem akartuk szét szakítani a családot, ezért történt az, hogy egy nap megismerkedtem valaki mással, amikor te még nagyon kicsi voltál. Nem így terveztem, nem akartam mással lenni, csak veletek akartam foglalkozni a hátralevő életemben, de a sors nem ezt szánta nekem. Nagyon sajnálom Sasha. Csak azt kérem tőled, hogy legyél vele kedves, sok év eltelt azóta és már nem az a nő az anyukája Melodynak, akit én annó megismertem, megváltozott egy nagyon rossz irányba, pedig lemertem volna fogadni, hogy jól ki jöttetek volna egymással, Brenda mindig is szerette a kislányokat, azon a bizonyos napon a kedvességével és a gondoskodásával vett le a lábamról, épp az első iskolai napon voltál túl, amikor egy másik lány odament hozzád és ki csúfolta a két copfodat és te elkezdtél keservesen sírni, amiért bántottak, amikor odamentem hozzád annyira sírtál, hogy nem tudtam mit csináljak és ekkor lépett közbe Brenda. Az anyád tudott róla, azon a napon csak róla beszéltél, nagyon oda voltál érte, pedig akkor találkoztál vele először. Te voltál mindig is az én angyalkám, de mostanra már én lettem a te védőangyalod. Biztosra veszem, hogy nagyon büszkék lennénk rád anyuval és remélem úgy alakult az életed, ahogy azt te szeretnéd!
Nagyon szeretünk kicsikém!

Fentről vigyázok rád: Apu"

Észre sem vettem, hogy sírok. Meg töröltem az arcom és félretettem a levelet, de miért most? Ha most ezt látnátok, hogy mivé lettem, biztos nem lennétek rám büszkék, annyira nagy hatással volt rám az a nap, amikor Asa megerőszakolt, hogy azóta elfelejtettem, hogy ki is vagyok valójában. De mától kezdve más lesz minden. Valóban van egy testvérem. Ez megmosolyogtat, mindig is akartam egy kishúgot, hajlandó vagyok adni magunknak Melodyval egy esélyt, de csak miattad apu! Istenem, annyira hiányoztok. Letöröltem még egy könnycseppet a pólómmal és vissza tettem a levelet a borítékba, de amikor megfogtam a borítékot másra is figyelmes lettem, amit eddig nem vettem észre. Egy másik papír fecni is volt benne. Egy kisebb papír. Egy csekk füzetből tépték ki. Amikor megláttam az összeget, elkerekedett a szemem. Az én nevemre van kiállítva, csak bekell vinnem a bankba és már készhez is kapnám a hagyatékot.

- Sasha! - egy kiabálást hallok a bejárat felől. Gyorsan eldugtam a borítékot a levéllel és a csekkel együtt és a hang felé vettem az irányt.

Ugly Love (18+ !!)Where stories live. Discover now