5. Fejezet : Sasha

9.6K 93 2
                                    

Azóta az este óta nem aludtam még ilyen jól, mint most Liam karjaiban. Nem tudom mikor feküdtünk le, de azt tudom, hogy rettenetesen sajog mindenem. Lehet, hogy imádom a szexet, de még sosem vittem túlzásba, ám, de ez alkalommal úgy tűnik sikerült. Óvatosan kimásztam az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Becsuktam magam után az ajtót és neki dőltem.

A francba.

Ezt nagyon hamar abba kellesz hagynunk, tegnap a gondosan felépített falam romba dőlt. Oly sokáig építettem és most sikerült egy ismeretlen alaknak lerombolnia. Még szerencse, hogy nem kérdezősködött a kirohanásom miatt.

Nem tudom mennyi ideig voltam a fürdőben, de muszáj volt felkelnem és rendbe szednem magam. Úgy döntöttem ma inkább nem megyek be dolgozni. Szörnyen festettem. A szemem megduzzadva a sírástól, a nyakamon egy óriási lila folt és akkor a hajamról ne is beszéljünk és még a leheletem is borzalmas. Katasztrófa, nem láthat meg így. Gyorsan fogat mostam, megmostam az arcom és felfogtam a hajam. Valamivel jobb. Amikor kimegyek az ajtón Liam még mindig alszik. Úgy döntők bemászok hozzá az ágyba, úgysem akarok ma dolgozni még egy kis pihenés belefér. Odabújtam izmos mellkasához és most először kezdtem el tanulmányozni a külsejét. Gyönyörű és erotikus ajkai voltak és még mire képesek. Beleborzongtam az emlékbe. Erős arccsontja arról árulkodott, hogy nem tűr ellentmondást, hmm... igazán illet hozzá. A kezemet rátettem a mellkasára és elkezdtem cirógatni, egyre lejjebb és lejjebb. A boxerének a vonalán álltam meg. Nem tudom mennyit engedhetek meg magamnak ezzel a férfival kapcsolatban. A szívem hevesen kezdett el verni és egy kéz fogta meg a csuklóm. Felnéztem és Liam gyönyörű szemével találtam magam szemben. Vágy csillogott szemében, ki szabadítottam a csuklóm és megindultam a már duzzadó farkához. Szorosan köré tekertem ujjaimat és elkezdtem játszani vele. Érzékien, de mégis ingerelve. Egészen addig, amíg egy mély morgás szakadt fel a torkából. Ekkor eltolta a kezem és a hátamra fektetett.

- Nem tudom elmondani mennyire szeretnélek megint a magamévá tenni, de ha elkezdjük félek, hogy nem fogom tudni abba hagyni. - mondta Liam.

- nem is kell abba hagynunk, ma csak a tied vagyok, ha szeretnéd. - tessék már fel is ajánlottam magam. Idióta. Mosolygott majd megcsókolt.

- Sajnálom, de tényleg mennem kell. - azzal kiszállt az ágyból, felöltözött és az ajtó felé vette az irányt, de még mielőtt kilépett volna hátra fordult. És én tudtam, hogy elvesztem.

Később a nap folyamán

A balszerencsém megint utolért és felhívtak a munkából, hogy amilyen gyorsan csak tudok menjek be. Még sosem fordult elő ilyen. Nagyon furcsálltam a helyzetet. De mivel az én cégemről volt szó amilyen gyorsan csak tudtam felöltöztem és rohantam is be az irodámba.

- Üdvözlöm Klarissa! Mivolt olyan sürgős? - kérdeztem a titkárnőmet.

- Elnézést kérek, hogy be kellett rángatnom Önt, de egy férfi várja az irodájában.

- Ismeri azt a férfit? - kérdeztem. Ha Liam az akkor miért nem a házamhoz jött?!

- Nem mondhatok semmit, sajnálom. Kérem fáradjon be az irodájába. - MI. A. FASZ. történik?! Kérdőn néztem rá, de elindultam az ismeretlen férfi felé. A kilincs után nyúltam és lenyomtam.

Amikor beléptem az ajtón megfagyott bennem MINDEN. Ahogy rám nézett azokkal a mindent tudó szemeivel a szívem kihagyott egy ütemet. Ott állt teljes valójában az a férfi, akinek a nevét a mai napig nem felejtettem el....

Ugly Love (18+ !!)Where stories live. Discover now