Hirtelen megcsapta az arcomat a hideg levegő, ahogy ki vonszolt a club háta mögé. A terep kihalt volt, de ha lett volna is itt valaki magasról tettünk volna rá! A falnak lökött és mohón falni kezdte a szám. Először próbált uralkodni magán, de aztán egyre durvább lett. Nem panaszkodok, mert kurvára élveztem!
- Baszki... most itt azonnal magamévá foglak tenni. Hallod te ribanc!! - üvöltötte a képembe Liam. Letépte a bugyimat és bedugta az egyik ujját a nedves puncimba.
- Ez az.... még...még. - nyögtem, ahogy be és ki csúsztatta belőlem az ujját. Elkezdtem kikapcsolni az övét, látta, hogy eléggé meggyűlik vele a bajom, ezért ő kapcsolta ki, lehúztam a sliccét és előbukkant kőkemény férfiassága. A kezembe vettem és elkezdtem neki kiverni. Éreztem a testemen, hogy már nem bírom sokáig.
- Mindjárt .... mindjárt.... elmegyek .... - amint kimondtam úgy tört ki belőlem életem legjobb orgazmusa. - URAMISTEN!!!!!!! Aaaaahhhh....... - kész, teljesen elvesztem pedig még csak megsem baszott, ha az ujjával erre képes akkor vajon a farkával mit tud?
- Bassza meg... egyszerűen megőrjítesz - mondta majd lenyalta a kezéről a váladékomat. - hmm... fincsi...- feltolta a ruhám elejét majd egy nagy lökéssel belém hatolt. Egyszerre kiáltottunk fel az érzésre, egyszerre volt izgalmas és vad, semmi gyengédség, semmi érzelem és nekem pontosan erre volt szükségem. Hatalmas farka betöltötte az én testemet, fokozatosan gyorsított a tempón és én egyre jobban elvesztem. Ahogy döngetett ott a falnál, tudtuk, hogy bármikor jöhet bárki, de ez minket egyáltalán nem zavart hisz kit érdekel, ha azt hiszik kurva vagyok. Nem fogok semmit se tagadni, elég, ha én tudom. Most lehet, hogy azt hiszitek, hogy egy mocskos kurva vagyok, de nem. Imádom a szexet és ha egy férfinak szabad minden egyes nőt meg kefélnie, akkor én is szexelhetek annyit, amennyit csak én akarok. Egyre jobban élvezem ezt a helyzetet, nem kell sok és máris a csúcsra juttat.
- Ez az bébi ...- meg markolta seggem és ha lehetséges még durvábban baszott. És ez így ment, egészen addig amíg el nem élvezett ő is. Nem húzta ki a farkát, ahogy azt mások tették volna ő belém lövelte spermája minden egyes cseppét. Kis híján agyrázkódást szenvedtem a keménysége miatt. De ez volt életem legizgalmasabb dugása. Olyan extázisban részesített, amit az ember nem felejt el egyhamar.
- Kösz szépségem. Marhára élveztem. - eltette a péniszét és a kezembe nyomott vagy 200 dollárt azzal hátat fordított és elindult vissza a clubba. Na nem... ezt nem... azért még önbecsülésem van.
- Hé, seggfej! - kiáltottam utána. - értékelem az erőfeszítésed, de ha valaki ma valakit kifizet az ÉN leszek nem pedig te. - azzal a nadrág zsebébe dugtam a pénzt, a szemébe néztem és ezt mondtam. - Én köszönöm. Kurvára ez volt életem legjobb dugása. - rávillantottam az egyik csábos mosolyomat és otthagytam.
YOU ARE READING
Ugly Love (18+ !!)
Adventure"Sasha "Keményen és mocskosan tett magáévá a Club háta mögött. Élveztem minden egyes percét, ahogy be és ki mozgatta bennem a farkát, olyan extázisban volt részem mint még soha! Liam : - kurvák - szex - semmi kötelezettség - pénz "Ez vagyok én...