2~ מילאנו

2K 75 3
                                    

10 ביוני, קיץ.

״למען השם״ אני אומרת לעצמי, לוקחת נייר ומנקה את הזיעה שמצטברת על פניי. אני נכנסת למועדון ״איטליאנו״ המועדון של תאו לפגישה השנייה שלנו. הפגישה הראשונה הלכה חלק ומה שנותר זה לחתום על מסמכים שבהם מועדון ״מילאנו״ יחתימו אותי בתור מנהלת ליין הקרבות שלהם. אני נרגשת שהצלחתי בהעמדת פנים שלי. בכל זאת מכיתה ז׳ הייתי בחוג דרמה.
בדלפק מקבלת אותי מישהי בשם סיירה. נחמד מאוד לראות שמשהו השתנה מאז הפגישה שלי ושל תאו הבעלים של המועדון. הוא הציב נציגה בדלפק. מרשים מאד לדעת שתאו לומד מדבריי.
סיירה מובילה אותי למשרד של תאו, ״את יכולה להכנס תאו מחכה לך, אפשר להציע לך לשתות משהו?״ היא שואלת. ״אשמח לקבל מים״ אני אומרת. הגרון שלי יבש, אני נוקשת בדלת מתוך נימוס ופותחת אותה.
וכשאני פותחת אותה אני רואה את אותה בחורה שקיבלה אותי בפגישה הקודמת שלי ושל תאו. רק שעכשיו היא אינה יושבת בסתלבט אלה היא  שוכבת על השולחן שלו ברגליים פסוקות והוא דוחף את עצמו אל האחורה שלה. ״למען השם״ אני אומרת, סוגרת את הדלת ונושמת עמוק. יש לי בחילה. למי אני משקרת? בחילה ממש. הגוף שלי מצטמרר הפיטמה שלי מגורה בדיוק כמו המקום שבין רגליי.
אני מעיפה את המחשבה מהראש שלי. אך לא מצליחה. תאו מושך בטירוף וקינאתי לגמרי בסאן הכלבה שמתערסלת איתו על השולחן.
מממ לעזאזל זה סקסי בטירוף.
אני צועדת לכיון היציאה, ושומעת טריקת דלת מאחוריי. ״גברת קים!״ הקול החזק והביריוני שלו נשמע מאחורי. תאו מדביק את הצעדים שלי ומסתכל עליי. אני אוהבת שהוא קורא לי גברת קים. אני מרגישנ מינימום מלכת אנגליה.
״לא התכוונתי להפריע תאו״ אני אומרת בחיוך, ״את אף פעם לא מפריעה,״ הוא אומר , ״ החבר של סאן זרק אותה והייתי צריך לנחם אותה, אנחנו הרי חברים טובים מגיל צעיר״ הוא אומר בחיוך. ואני רושמת לעצמי להזכיר את סאן מול סופי. אם הם חברים מגיל צעיר אז כנראה שסופי מכירה אותה מהעבר. ״אני לא יודעת מה יותר פוגע, שהחבר שלה זרק אותה או שאתה אומר שלקבל זין בתחת זה בעצם ניחום, אני הייתי מעדיפה שירדו לי,״ אני אומרת בחיוך.
״עכשיו שאת אומרת את זה אני רק מייחל לרגע שבחור יזרוק אותך ותבואי לקבל את תנחומיי״ הוא אומר בחיוך ענק, מתקרב אליי מעט אך אני מתרחקת ממנו. ״זה לא יכול לקרות לעולם״ אני אומרת בחיוך מריר מלא עצבים. ״למה?״ הוא שואל ואיני יודעת מה לענות לו.
כי זרקת את סופי שלי, כי פגעת בה קשות והשארת לה צלקות לכל החיים.
״אני נמשכת לנשים תאו״ אני אומרת והוא מרים גבה, ״נשים?״ הוא שואל בחיוך ואני מהנהנת.
״בולשיט גברת קים,״ הוא אומר בקול הקשוח שלו, ״אם היית נמשכת לנשים הפיטמה שלך לא הייתה עומדת כרגע מולי ומתחננת שאנשך אותה.״

עינייה של סופי מלאות בשמחה, החיוך שלה מקצה לקצה. אני רואה איך פנייה מוארת שהיא מקבלת את הידיעה שחתמתי על חוזה במועדון מילאנו, ״זה היה מדהים!״ היא צורחת לשמיים.
״תודה תודה,״ אני אומרת לה ומנשקת את שפתייה, ״אני מבטיחה לך שאת תהיי מאושרת״ היא מסתכלת עליי בחיוך.
״מסתבר שלהרוס את תאו יהיה קל יותר מאשר מה שחשבתי רק בזכותך קימי שלי.״ היא קופצת עליי בחיוך. ״דיברתי עם פאבלו מהמאפיה הרוסית, הם חמים על התחת של מילאנו״ סופי מסבירה.
״תחילה הם ישלחו לקרבות כל מיני בחורים שיתאגרפו ויתחברו אל הפמיליה והאיטלקים, ולבסוף הם יקחו אחוזים על מילאנו וישתלטו על העיר כולה״ סופי אומרת במבט מלא קנאה. ״את תאו אני אעניש בעצמי״ היא אומרת בחיוך ענק. החיוך המפחיד הזה של סופי, החיוך שבטוח בעצמו.
״אממ סופי שכחתי לספר לך,״ אני מסתכלת עליה במבט קצת מפוחד. ״בתחילת הפגישה שלי עם תאו היום, נכנסתי למשרד שלו והפרעתי לו לזיין בחורה בלונדינית,״ אני אומרת ונושכת את שפתיי. ״קראו לה סאן, הוא אמר לי שחבר שלה זרק אותה והוא מנחם אותה כי הם חברים המון זמן״ אני אומרת ומחכה את הקול בס של תאו בכוונה להצחיק את סופי, אך אני רואה שהחיוך שלה דועך, אז אני מחליטנ להשמיט את הפרטים האחרים שהיו במפגש שלי היום עם תאו.
״סאן היא זונה של הפמיליה. אין בחור אחד שלא זיין אותה בכל העיר דקל,״ מסבירה סופי בעצבים, ״אני לא אתפלא אם היא מלאה במחלות״
סופי מוציאה קופסא קטנה מהמגירה של השולחן בסלון המפואר שלנו ומעניקה לי אותו, ״בת דודה קטנה שלי, הבאתי לך מתנה שתעזור לך להשתחרר קצת מהימים הקשוחים שעומדים לבוא עלייך.״
אני פותחת את הקופסא ומשחררת את הסרט האדום שקשור אליה, אני מגלה ויברטור בצבע ורוד וכמה גוינטים מגולגלים.
״סופי!״ אני פורצת בצחוק.
היא נעמדת ומפעילה את הויברטור שמרעיש מעט, ״הוא בין הויברטורים הטובים בת דודתי הנאה, אני אשאיר אותך ואותו עם הגוינטים לבד. מחכה לי פגישה צפופה עם פאבלו״ היא אומרת ובבגדים קצרים היא יוצאת מהבית.
אני נשכבת על הספה ומדליקה את הגוינט ומעשנת אותו, אני עוצמת את עיניי ומשחררת עשן. פלאשבקים מהשיחה עם תאו היום. אני מרגישה את השרירים שלי מתקבצים.
אני מכוונת את הויברטור שלי לכיון הנקודה החמה של גופי. אני מתאמצת לא לחשוב עליו, אבל הוא מופיע במחשבות שלי ורק אז. אני גומרת על הויברטור.

נקמה מתוקהWhere stories live. Discover now