23 ~ ניחום אבלים

1.4K 76 34
                                    

23 באוגוסט, שבת בבוקר. נקודת המבט של קים:

״כן״ אני מאשרת שאני נמצאת במשרד שלי שנשמע דפיקה על הדלת. גקי מתגלה בפתח הדלת, ״אני יכול להכנס?״ הוא שואל ונראה מעט חושש. ״כן.״
הוא מתיישב על הכסא מולי, אני מסדרת את החשבוניות ומחזירה אותן. בחזרה למגירה. פאק כמה שאני גרוע בהנהלת חשבונות.
״אני רציתי להתנצל על אתמול.״
״דילגתי על זה מזמן גקי״ אני אומרת לו והא מחייך בחצי חיוך.
אמש הייתי המומה מאיך שתאו התנהג אל גקי.
הוא היה אלים ולא אנושי. אני לא מכירה את הצד הזה בתאו. זה גורם לי לחשוב עליו אחרת.
״הייתי רוצה לשמוע על ההצעה שלך,״ אומר לי גקי.
״אז ככה. חשבתי על רעיון מטורף״ אני אומרת לו ומסתכלת עליו בעיניים נרגשות, מודעת לכך שרוב הסיכוים שתאו צופה בנו במצלמות.
״למה לא לאחד בין המסיבות ערב של המילאנו למסיבות צהריים של המלון?״ אני שואלת אותו, הוא חושב מעט ולבסוף אומר לי, ״תסבירי על מה חשבת.״
״אז ככה. המסיבות שלנו הן בעיקר בחמישי ושישי בערב. המסיבות שלך הן בצהריים. נאחד את המסיבות למחיר מסופסד ונסדר קופה יפה גם למילאנו וגם למלון״ אני אומרת לו, הוא מרים גבה ומחייך בהתרשמות.
״נשמע טוב לא?״ אני שואלת והוא מהנהן.
״נשמע מעולה,״ הוא אומר ואני מחייכת.
״אסגור את הדברים מול בן ואקבע איתך בהתאם,״ אני אומרת לו והוא מושיט את ידו, לוחץ את היד שלי ומנשק אותה. אני מעיפה מבט קל לכיון המקום שאני חושדת שנמצאת המצלמה של תאו.
כגקי עוזב את המשרד שלי אני מצלצלת אל תאו שעונה בצלצול הראשון.
״אתה צופה בי עכשיו?״ אני שואלת אותו, ״מה?״ הוא שואל בהלם.
״בן סיפר לך?״ הוא שואל ואני מצחקקת.
״לא בן לא סיפר לי״ אני אומרת לו וממשיכה להתגרות בו בצחוק המעצבן שלי.
״אז מי סיפר לך?״
״חשדתי וכרגע אישרת את החשד שלי תאו״ אני אומרת לו, לא מפלילה את סאן שאמרה לי את זה.
״אז״ אני אומרת ומתיישבת על הספה, פותחת את הרגליים שלי ונותנת לו הצצה קטנה מתחת לחצאית שלי, ״הקשבתי לעצה שלך ונשארתי בלי תחתונים״ אני אומרת, שומעת אותו מתנשף בפלאפון.
״אתה אוהב את מה שאתה רואה?״ אני שואלת אותו, מתגרה בו.
״כשהעיניים שלי עלייך אני תמיד אוהב את מה שאני רואה״ הוא לוחש בקולו הצרוד שגורם לי להרטב בשניות.
״גם אתמול שראית איך גקי נוגע בי אהבת?״ אני שוב מתגרה בו ושומעת רוגז נושף ממנו. אני לא יכולה לשקר שכשראיתי את תאו עצבני זה לא גרם לי להיות חרמנית פי עשר מהרגיל.
הסקס הקשוח איתי גרם לי לכאבים עד עכשיו באיבר מין שלי.
״אם אראה אותו עוד פעם אחת..״ הוא אומר, אני קוטעת אותו.
״מה תעשה תאו?״ אני שואלת.
״אני ארצח אותו.״
״מה הסיפור תאו? לפני חודש אמרת לי שאתה קרוע ביני לבין סופיה. מה העניין מיצית אותה?״ אני שואלת אותו ומתחילה להתעצבן.
״אחרי שסיימת איתי הלכת אליה?״ ניתן לשמוע את הכאב בקול שלי שזועק שהוא רוצה אהבה.
אני רוצה אותו וכואב לי לדעת שהוא לא רוצה אותי כמו שאני רוצה אותו. זה שורף לי בפנים.
״לא הלכתי אליה קים״ הוא אומר, אני ממשיכה להעביר את היד שלי על הדגדגן המשותקק למגע שלי, שומעת אותו מתנשף.
״תגיד לי שאתה אוהב אותי תאו תגיד לי״ אני אומרת בגניחות שקטות, משחקת עם הדגדגן שלי.
״אני אוהב אותך יותר מהחיים עצמם״ הוא אומר ואני גומרת, מניחה את רגליי בעייפות על הספה.
שקרן.
אם הוא היה אוהב אותי, הוא לא היה עוזב אותי.
יש דממה בקו. אני מנתקת את השיחה ומנגבת את הדמעות השקטות שלי. את משחקת באש קים. מספיק!
לא משנה כמה אגיד את זה אני לא אצליח להניח לתאו. כי אני משתוקקת אליו בכל רגע.
אם כמה שאני אומרת לו להניח לי את זה בקול רם, איני מסוגלת להחדיר את זה למחשבה שלי. אני לא רוצה שיעזוב אותי.
לאחר שניתקתי את השיחה, מסדרת את עצמי ויוצאת מהמשרד.

נקמה מתוקהWhere stories live. Discover now