20~ שינוים

1.4K 77 19
                                    

נקודת המבט של קים:

כל היום הראש שלי במחשבות עליו. בא לי להרביץ לעצמי כי הכל היה באשמתי. הייתי צריכה לחשוד עוד באותו הלילה שהוא גנח את שמה. אין מה לעשות אנשים נועדים זה לזה.
ואין ספק שתאו וסופיה נועדו זה לזו.
כואב לי לחשוב על זה. אבל במשך כל הלילה בכיתי. אך נשבעתי שבבוקר אהיה חזקה. או לפחות אנסה להיות.
״קימי בא לי לפוצץ את תאו מכות שאני רואה את הפרצוף שלך״ אומר לי דיויד. חברים כמוהו לא מוצאים.
דיויד גרר אותי הבוקר אל מכון היופי. הוא התעקש שנצא.
״דיויד, אני האשמה היחידה במה שקורה לי עכשיו״ אני אומרת לו.
אני מסתכלת על הבחורה שמורידה לי את הלק מהרגליים, ״הייתי צריכה לעזוב אותו אז באותו הלילה..״ אני אומרת לו, הוא מסתכל עליי. ״אתה יודע על מה אני מדברת?״ אני שואלת והוא מהנהן.
״אבל החלטתי שנמאס לי לקוות שהמערכת יחסים שלנו תעבוד. אני לא אחכה לתאו שיסגר אם הוא פאקינג רוצה אותי או את סופיה. זה לא עובד ככה. אם כמה שהוא מדהים ופאק..הסקס איתו משגע״ אני אומרת ללא בושה, ״סיימתי להיות בובת המשחקים של גברים כמוהו.״
״אני כל כך גאה בך,״ הוא אומר ומסתכל עליי בחיוך.
״אז גם אתה וגם אני שבורי לב מגבר איטלקי..מה אנחנו עושים לא בסדר?״
״האמת קימי. אחרי אתמול בערב שאיליה נורה, רצתי אליו כמו כלב עם זנב בין הרגליים...פאק קים את יודעת מה קרה לי בגוף ששמעתי שהוא קיבל יריה?״ דיויד שואל אותי.
״כן אני יודעת דיויד. כי גם תאו נורה והרגשתי כאילו העולם התמוטט סביבי״ אני אומרת לו. נזכרת בהרגשה שהייתה לי באותו זמן שהיינו בים ותאו לא אמר לי שניסו להרוג אותו. הכעס בוער בי.
אני מרגישה כאילו יש משהו שאני לא יודעת.
אני כל כך שמחה שיש לי את דיויד. מרגיש לי כאילו הוא האח הגדול, החברה הטובה, האמא והאבא שלי. הוא הכל בישבילי.
בהמשך היום דיויד ואני מקבלים עיסוי, טיפול פנים, פדיקור ומניקור ובקיצור טיפול עשרת אלפים.
כשאנחנו יוצאים מהמכון המוכר אני מרגישה רעננה.
״בא לך שנלך עד הסוף ואולי נסתפר היום?״ שואל אותי דיויד, נוגע בשיער שלי. ״ואו דיויד זה יותר מידי שינוים ליום אחד!״ אני צוחקת אחרי הרעיון שלו.
״בייבי השיער שלך צריך צורה אחרת!״ הוא נוגע לי בשיער.
״בואי אני מכיר מספרה מצוינת באיזור!״ הוא מושך את היד שלי, לוקח אותי במהלך הרחוב.

כהמספרים קוצצות את השיער שלי אני מרגישה מיד תחושת חרטה. אני נושמת עמוק ומתמלאת בתחושה שונה. להעניק אושר לאנשים שסובלים במילא.
החלטתי לתרום את השיער שלי. ואני מרגישה גאווה עצומה לעשות את זה. אני מרגישה שהאוויר בריאות קליל יותר. זה כיף לעשות דבר טוב.
הספר גוזם את הקצוות ומיישר את שערי.
״את יפהפיה״ הוא אומר ומקרזל את השיער שלי. חה! תגיד את זה לאגו הפגוע שלי גבר!
״ואו״ אומר דיויד ומסתכל עליי דרך המראה. ״את מהממת.״
״תודה,״ אני בולעת את הרוק ובוחנת את עצמי במראה.
כן אני מתחילה לאהוב את מה שאני רואה.
דיויד ואני יושבים בבית קפה והוא אינו מפסיק להסתכל על פניי.
״זה כל כך מצחיק כי העיניים שלך נפוחות והעור שלך זוהר, הגיוני?״ הוא שואל ואני צוחקת. ״כן זה ללא ספק הגיוני כי כל הלילה בכיתי והבוקר אסרתי על עצמי לבכות. לא משנה מה״ אני אומרת והוא מחייך.
״מה לגבי סופיה?״ שואל אותי דיויד.
״האמת שלא יצרנו קשר אחת עם השנייה. ומה שהיא עשתה די מגעיל. לנשק אותו? פאק היא פשוט ילדה״ אני אומרת מרגישה מעוצבנת.
״אבל אני לא כזו טהורה..״ אני מוסיפה, ״אני צריכה לחפש עבודה מסודרת. סופיה הפסיקה להזרים כסף לחשבון שלי. ככה זה שאני לא מועילה לה,״ אני אומרת לדיויד שנראה מעוצבן.
״אני כאן ואשלם על כל מה שתצטרכי״ הוא אומר ואני מחייכת, ״תודה דיויד אבל אני רוצה לשרוד את החיים האלה בכוחות עצמי.״
הפלאפון שלי מצלצל וכשעיניי רואות מי רשום על הצג אני מעט בהלם.
״בן?״ אני שואלת מבעד לקו.
״היי קים מה המצב?״ הוא שואל, אני המומה לקבל ממנו שיחה.
״הכל בסדר..מה איתך?״ אני שואלת.
״בסדר. אני יודע שזה טיפה מוגזם.. אבל אני צריך לפגוש אותך. אנחנו צריכים לדבר על כמה דברים״ הוא אומר והסקרנות שלי מתעלה.
״הכל בסדר בן?״ אני שואלת אותו.
״כן. יש כמה דברים שאנחנו צריכים לדון בהם.״
״אין בעיה. מחר?״
״מחר אני עסוק. מה את אומרת על היום? נפגש בתשע בבר של המלון?״ הוא שואל, ״אין בעיה.״
״זה היה בן. הוא רוצה לפגוש אותי,״ אני מסבירה לדיויד שנראה מבולבל בדיוק כמוני.
״נראה לי שהבחור רוצה לעשות עלייך מהלך,״ אומר דיויד ואני מגכחת. ״בן הוא הזוי בטירוף. יש לו חברה מהממת. דר יצא לך לפגוש אותה..״ דיויד מהנהן באישור. ״הבחור לא מפסיק לבגוד בה. איך אפשר לבגוד בה?!״ אני שואלת והוא נראה מבולבל.
״אם הבעל המכוער של ביונסה בגד בה, אפשר לבגוד בכל בחורה,״ אומר דיויד ואני מצחקקת. פאק כמה שהוא צודק.

אורות הבר גורמים לי לכאב ראש. אני מעט לחוצה מהפגישה עם בן. מה הוא כבר יכול לרצות ממני?
הוא מגיע בדיוק דקה אחרי תשע שאני כבר ישובה על שולחן גבוה בצד הלובי. כשהוא מגיע אני מנופפת לו והוא מתקרב אליי.
״מה קורה?״ הוא שואל ומתיישב, בוחן את המשקה שלי ואת הבקבוק וויסקי שעל השולחן.
״אצלי הכל טוב ומה איתך?״ אני שואלת, הוא מוזג לעצמו וויסקי ומסתכל עליי. ״אני שותה את הוויסקי שלי עם קרח״ הוא אומר.
״אני לא אוהבת וויסקי קר.״
״נחמד״ הוא אומר ולוגם מהמשקה.
״מה הסיפור בן?״
״תראי קים. אני לא מתכוון לערבב אותך. אני מודע למצב שלך עם תאו, רציתי שתדעי שאני כמוך, חושב שהוא אדיוט״ אומר בן.
עכשיו הוא גם מלכלך על החבר הכי טוב שלו. איתי.
״את זה אני יודעת כבר בן״ אני אומרת.
״בגלל המצב עם הרוסים, תאו לוקח צעד אחורה במילאנו. הוא שם אותי בתור המחליף שלו. מה דעתך להצטרף לניהול המילאנו?״ הוא שואל ובוחן את פניי.
״לא בא בחשבון״ אני אומרת ומסתכלת עליו.
״לא סיימתי״ אומר בן ונראה מרוגז מעט. ״אל תהיי קשה.״
״אוקיי..״ אני אומרת מבוהלת מעט.
״המשכורת שלך תעמוד על עשרים אלף דולר, הלינה שלך במלון עלינו ולאט לאט תעלי אם תהיי שפיצית כמו שהיית עד עכשיו״ הוא אומר ומשאיר אותי פעורת פה.
״עשרים אלף דולר?״ אני שואלת.
״כן.״
״אני מסכימה״ אני אומרת והוא מחייך.
״מחר תגיעי בעשר בבוקר נחתום על חוזה ונעוף רחוק,״ הוא אומר ואני מחייכת.
״אגיע.״

עוד פרק מסתיים לו.
ואני ממש מרוצה מהעלילה.
מה איתכן בנות יפות שלי?

נקמה מתוקהWhere stories live. Discover now