נקודת המבט של קים:
הוא אמר שהוא אוהב אותי. הוא אמר את זה מול סופיה. לא היה לו אכפת בכלל לפגוע בסופיה. הוא אמר את המילים האלה ונעץ בה מבט עמוק. בתוכי הבנתי את הרצון שלו. שכולם יניחו לנו להיות יחד. אני רוצה זאת בדיוק כמוהו.
לא אשקר. קשה לי להאמין לו. אומנם אני מרגישה שיש משהו בנינו. למה הוא אמר את שמה אז? אני שואלת את עצמי כאשר סופיה יוצאת מהמשרד אחרי שהטיחה בי את כעסה. היא צודקת. כל מה שהיא נתנה לי כל חיי? איך עשיתי לה את זה?
לכי תשכנעי אותה שלא התכוונת וזה קרה בטעות.
איך היא תבין שהוא באמת כבש את כולי? שאני מרגישה שאנחנו לא סתם. אני שותקת מולה. אני בטוחה באהבה ענקית שלי אליו, אך לא בטוחה בשלו אליי.
ובכל זאת כאשר אנחנו נשארים לבד אני מספרת לו את השקר ששכבתי עם גקי. ידעתי שהוא יאמין לי. רק רציתי שהוא ישנא אותי ויעזוב אותי. זה היה קל כל כך. הוא האמין בשניוץ. ראיתי על עיניו.
רגע לפני שאני עולה למונית, אני מרגישה אותו. אני מסתכלת לאחור ורואה את המבט שלו. אני בוהה בו והוא מגיע אליי במהירות. הוא נותן לנהג מונית שטר והנהג מתחפף. תאו בוהה בי. הוא מלטף את ראשי. ״לא אכפת לי ששכבת איתו. כלומר פאק אכפת לי בא לי לשרוף לו את הראש וזה יקרה. יום יבוא ואני אשרוף את גקי״ הוא אומר ונראה מעוצבן. ״אבל קים למען השם. אני אוהב אותך. אני באמת אעשה הכל כדי שתסלחי לי השטות הזאת״ הוא ממשיך. אני מרגישה את הדמעות חונקות אותי. לעזאזל עם הרדאר הזה לבכות בכל פעם.
״תאו״ אני אומרת ונוגעת בחזה שלי. ״אתה לא מבין כמה הכאבת לי.״
״אני יודע בייבי. אני יודע ואני מצטער״ הוא משפיל את עיניו אליי, ״אני אפילו לא יודע למה אמרתי את השם שלה. זאת הייתה מערבולת רגשות כזו. הרגשתי אשם שאני עושה את זה לסופיה בגלל שהשלתי אותה. אבל קים אני נשבע שבשבילך אעשה הכל. גם אם זה לשרוף חצי עולם״ הוא אומר, אני מרגישה שהוא מדבר מתוך ליבו.
הדמעות הבוגדות יורדות ממני, אני מתעצבנת על עצמי שאני בוכה.
תאו מלטף את ראשי, מניח את היד שלו על הלחי.
״לא שכבתי עם גקי״ אני אומרת לו.
״מה זאת אומרת?״
״לא שכבתי איתו. חשבתי שאם אגיד לך את זה, תתרחק ממני,״ אני מסתכלת עליו, הוא נראה שמח.
״אני פאקינג אמור לכעוס עלייך ששיקרת לי אבל אין לך מושג כמה זה מעמיד לי את הזין לדעת שהכוס שלך רק שלי.״
״תאו!״ אני מטיחה בחזה הקשוח שלו, הוא מחבק אותי, מנשק את ראשי. מסניף את השיער שלי. ״אני פשוט מטורף על הריח שלך.״
״אם אתה חושב שאסלח לך בקלות אתה מתבלבל״ אני הודפת אותו ומסתכלת עליו בהרמת גבה וחיוך ממזרי. הדמעות שלי כבר התייבשו. ״מה אני יכול להבטיח לך?״
״את הזין שלך״ אני אומרת בצרידות, העיניים שלו משנות צבע. הן אפלות יותר. תאו מתקרב לאוזן שלי. ״איפה את רוצה את הזין שלי?״ הוא שואל בצרידות. הבל פיו החם גורם לי לצמרמורות. ״בין הרגליים שלי,״ אני אומרת ללא בושה. אנחנו בוהים זה בזו. ״בואי״ הוא לוחש, גורר אותי בחזרה למועדון. אני הולכת אחריו בעקבים הגבוהים שלמדתי להתרגל אליהם.
במשרדו. הוא מגיש לי בקבוק וויסקי, אני פותחת אותו ושותה מהפה. תאו לוקח את הבקבוק אחרי ומשכר את עצמו.
״בוא אליי״ אני אומרת ושתוקקת שוב אליו. לריח הממכר שלו.
״התגעגעתי אלייך קימי שלי.״
תאו מגיע אל ידיי, אני מלטפת את ראשו, ״בחיים לא ידעתי ששמלה יכולה לחרמן אותי, כואב לי להוריד אותה ממך״ הוא לוחש לי בקולו היפה. הבנתי עם הזמן שהמבט של תאו הוא מבטא יפהפה, של גבר בעל עוצמה חזקה. כך גם קולו.
אני רטובה כל כך ומוכנה אליו.
״אתה לא חייב להוריד את השמלה ממני כדי לחדור אליי תאו. היא מספיק קצרה, וגם..״ אני אומרת מרימה את קצה השמלה שלי. ״אני בלי תחתונים.״
״או פאק״ הוא גונח, מסתער על השפתיים שלי. בין נשימה לנשימה הוא מנשק אותי, הידיים שלו נוגעות בשדיים שלי, אחר כך הן עוברות לדרום גופי. הוא מחדיר אצבע אחת לתוכי, גורם לי לרעוד.
״תאו,״ אני גונחת את שמו, ״מה בייבי?״ הוא שואל, גופו מוחץ את גופי לקיר. ״אני רוצה אותך כבר בתוכי,״ אני אומרת בצרידות נוגעת בזקפה שלו שמתחננת לפרוץ מהגינס שלו.
״את תקבלי.״
תאו מוריד את מכנסיו ותחתוניו, הזין שלו גולש הישר אל הנקודה החמה שלי, כמו מגנט אליו. השפתיים של תאו עליי, היד שלו משחקת עם הזין שלו בפתח שלי. השפתיים של הכוס שלי מחבקות את הזין שלו. הוא לא בתוכי ובכל זאת אני מרגישה שאנחנו באינטימיות חזקה מהרגיל. חיבור מטורף.
תאו ממשיך להזיז את הזין הענק והקשה שלו בפתח שלי, מסובב אותו על הדגדגן שלי. גורם לי לצרוח בחוזקה. השפתיים שלו טורפות את שלי. הוא חודר אליי ומשחק בדגדגן שלי עם היד שלו. הוא יודע את העבודה. ״אני לא מסוגלת״ אני אומרת בייאוש, עוד רגע אני מרגישה שהגוף שלי מתפרק עליו. אני מרגישה את הכוס שלי מתכווץ על הזין של תאו, ״פילו דה פוטה. למען השם קים!״ הוא אומר וממשיך לזיין אותי בחוזקה. אני גומרת ומרגישה את הגוף שלי מותש. ״את מתכווצת סביבי כשאת גומרת יש לך מושג מה זה עושה לי בגוף קים? שהכוס המתוק שלך מתכווץ סביבי?״ הוא שואל, מדליק אותי שוב בשניות. תאו עדיין לא גמר, הוא משפד אותי כנגד הקיר. אני מסרקת את שערו עם ידיי. מלטפת את פניו. מנשקת אותו. מוקירה כל רגע ורגע טוב שלנו יחד. ״אני אוהבת אותך״ אני אומרת, ״פאק״ תאו גומר בתוכי. אני מסתכלת עליו, מחבקת אותו קרוב לחזה שלי. חרדה בתוכי נעלמה.
ההקלה הזאת שהוא לא אמר את שמה הפעם, הוא רק הסתכל לי בעיניים. נתן לי הצצה לרגשות שלו שמשתקפות דרך עיניו האפורות.
״את מסתכלת עליי בעיניים הנוצצות שלך קים, אני נשבע שאני לא אוכל לסבול עוד ריב שלנו, תבטיחי לי שלא נתרחק ככה יותר. אין לך מושג כמה זה קשה לי,״ הוא אומר לי. הזין שלו עדיין זקור בתוכי. ״המרחק ממך היה קשה גם לי, אני מבטיחה״ אני אומרת והוא מנשק לשפתיים שלי. הוא יוצא ממני ומסתכל עליי שעונה לקיר ברגליים פתוחות. ״בא לי לקבור את עצמי בתוכך שוב ושוב עד סוף החיים.״
YOU ARE READING
נקמה מתוקה
Romanceמשולש אהבה. תאו, קים וסופיה. כמה דמעות. כמה רגשות וכמה אכזבה. הכל התחיל בנקמה של סופיה. החברה לשעבר של תאו. עברו ארבע שנים וסופיה לא שוכחת את מה שתאו עשה לה. הוא שבר לה את הלב. קים בת ה-19 מתמסרת לנקמה של סופיה בת דודתה האהובה לא פחות ממנה. אבל כשה...