22 באוגוסט, יום שישי, נקודת המבט של תאו:
עוד יום עובר ואחריו עוד אחד.
איכשהו זה עובר לשבוע.
שאני יושב מול המצלמות אבטחה של המילאנו, אני בוחן את המצב של המשרד של קים. כן זה אחלה אטרקציה להסתכל על קים במשרד שלה יושבת ועובדת. בימים האחרונים דאגתי שיתקינו אצלה מצלמות אבטחה ואני לא יכול להפסיק להוריד את העיניים שלי מהמצלמות.
אני פאקינג לא סומך על בן שישגיח עליה. הבן זונה עסוק בזין של עצמו. ואת זה ראיתי במצלמות אבטחה של המשרד שלי.
הזין הזה מזיין על שולחן המשרד שלי.
מחלל את הקודש שאני וקים עשינו שם.
כשעיניי חוזרות אל מצלמות האבטחה של קים. אני כמעט מתעלף, היא מורידה את הטייץ שלה ונשארת רק עם חוטיני. היא מסלקת מהר מאוד גם את הגופייה שלה, פאק שאני אמות.
כולה עירומה, יפהפיה למות בתחתונים. הציצי שלה מסתכל עליי, אני נשבע שהציצי שלה מסתכל עליי. אני יודע שזה לא בסדר להציץ למה שהיא עושה אך אני לא מסוגל להתאפק, וחוץ מזה היא שלי!
רגע לפני שהיא שמה את השמלה על עצמה, הדלת נפתחת.
פאק מי זה?
גקי נגלה למצלמה, תחילה הוא מוריד את ראשו כלפי מטה וקים מסתירה את גופה עם השמלה שלה.
״פאק יבן זונה תעוף ממנה!!״ אני צורח על עצמי כשאני מסתכל על המצלמת אבטחה.
לאחר מכן היא מורידה את השמלה ומתייצבת עירומה מולו, הוא נכנס למשרד שלה ומתקרב לגופה. קים מה את עושה?
אני מרגיש בתוך הגיהנום מרוב שחם לי ואני עצבני.
אני נועל את נעליי ומסתכל עליהם מתנשקים.
ואווווו אני הולך לשרוף את העולם עכשיו.
לא עובר רגע ואני על הרכב שלי נוסע במהירות אליה.
אל תעשי את זה, אל תעשי את זה למען השם!נקודת המבט של קים:
ארבע שעות לפני..
העבודה לא נגמרת. אני עוברת על תלושי משכורת וטיפים של המלצרים והברמנים. פאק לאן נכנסתי?
דפיקה על הדלת מעירה אותי מהעבודה שיש לי.
״כן,״ אני אומרת וסאן נכנסת. היא נראת מעט מפוחדת.
״היי סאן מה שלומך?״ אני שואלת אותה, היא בוחנת אותי, ״אני מפריעה?״ היא שואלת.
״מה פתאום כנסי״ אני אומרת, למרות כל הבלאגן שיש לי על השולחן. אוף מתי אתקתק את החשבוניות כמו שתאו אז היה עושה?
״הכל בסדר?״
״בשבוע הבא יש יום הולדת לסבא שלי. חשבתי לנסוע אליו. זה בסדר אם אקח חופש?״ היא שואלת נראת מפוחדת מעט.
אני מגמגמת מעט לפני שאני עונה.
למה שאני אחליט על בחורה בגילה אם מגיע לה חופש או לא?
פאק החיים לא הוגנים לפעמים.
״אממ״ אני מבולבלת, ״בדרך כלל הייתי צריכה לדבר עם תאו על החופשים שלי בגלל שאני אחראית על ליין החשפניות..״ היא אומרת ואני מהנהנת. ״תראי מבחינתי זה בסדר, ברור שסבא שלך יותר חשוב מסופש עבודה..״ אני אומרת והיא קוטעת אותי.
״תודה!״ היא מחבקת אותי, כשאנחנו מתנתקות אני מסתכלת עליה.
״רציתי להתנצל על ההתנהגות שלי אלייך בהתחלה, הייתי מורעלת מהמילים של סופיה״ אני אומרת לה והיא מהנהנת.
״זה בסדר, רציתי להתנצל גם על ההתנהגות שלי בפנייך עוד מזמן״ היא אומרת.
״אז איפה סבא שלך גר?״ אני מעבירה נושא, ״במושב בצפון, החודש הוא יהיה בן תשעים ואחת, את קולטת?״ היא שואלת.
״איזה מדהים!״ אני מקנאה בה שיש לה משפחה שפויה לעומת שלי.
שוררת דממה ביני לבין סאן לפתע. היא בוחנת את הפרצוף שלי.
״איך את מרגישה עם העזיבה של תאו?״ היא שואלת.
״תראי סאן. יהיה לי קל יותר לדעת שהוא לא חושב עליי ולא רוצה בי. ככה אשחרר ממנו הכי מהר..״ אני מגמגמת ולא בטוחה במילים שלי.
״אני מבינה שקשה לך לפתוח את זה מולי, בכל זאת הייתי המאהבת שלו תקופה לא קצרה. אבל אני מבטיחה לך שבשנים האחרונות אף אחת לא גרמה לתאו להיות כל כך...״ היא מנסה למצוא את המילה, אך אינה מוצאת.
״כל כך מה?״ אני שואלת בסקרנות רבה. היא נראת מפוחדת לדבר אך אני מדרבנת אותה לעשות זאת.
״כל כך אוהב. קים הוא אוהב אותך״ היא אומרת ונראת מחויכת. איני מצליחה להבין איך היא מפרגנת לי כל כך.
״סאן..״ אני אומרת את שמה מרגישה כאב עמוק בתוכי.
״אני גם חשבתי שהוא מאוהב בי עד השמיים כמו שאני בו. אבל כסופיה נישקה אותו הוא הרגיש אליה דברים...לא בא לי לתת לגבר לשחק בלב שלי סאן. אני לא בובה, אני בטוחה שאת מבינה אותי״ אני אומרת לה והיא מהנהנת. ״סופיה ותאו..התנשקו?״ היא שואלת ואני מהנהנת.
״היא נישקה אותו״ אני מתקנת אותה.
״למה שהיא תעשה לך דבר כזה?״ סאן שואלת, נראת מבולבלת.
״אני לא יודעת..זה בדיוק כמו שאני ׳לקחתי לה אותו׳ את יודעת אני לא צדיקה ולא טהורה״ אני אומרת ואני מרגישה שהיא מבינה אותי.
זה כל כך מקל לשחרר את מה שאני סוחבת לבחורה. אמנם דיויד הוא הנפש התאומה שלי אבל אין כמו שיחת בנות.
״תראי..אני חושבת שאת לא עשית את זה לסופיה בכוונה, לעומת זאת מרגיש לי שסופיה רוצה להראות לך שהיא יכולה להשיג את תאו, היא מנסה להתחרות בך. מבינה?״ היא שואלת ואני מהנהנת, פתאום מסתכלת על הדברים אחרת.
״סופיה זאת לא הבעיה פה. תאו הבעיה פה״ אני אומרת, מניחה את העט על שפתיי, ״קים תקשיבי. הבחור מחוק עלייך״ אומרת סאן.
״אני מכירה אותו כל כך טוב, תאמיני לי״ היא אומרת ואני מסרבת להאמין לה.
״את באמת חושבת שכל המילים שאמר לך הם שקר? את חושבת שהמעשים שעשה בישבילך הם בעצם סתם כדי להשכיב אותך?״ היא שואלת, ״הוא הרג בישבילה את הדוד שלו. הוא גנח את השם שלה ששכבנו...מה אני יכולה לחשוב?״ אני שואלת. מרגישה עמוסה מידי במחשבות. מוציאה גוינט מהמגירה ומסתכלת על סופיה.
״הוא גנח את השם שלה ששכבתם?״ היא שואלת אחרי כמה שניות, נראת המומה לחלוטין.
אני מוציאה את העשן הסמיך מהפה שלי, ״כן,״ אני לוחשת באכזבה. נזכרת באותו לילה איום ונורא.
״כבר מכאן הייתי צריכה לחשוד שהוא אוהב אותה״ אני אומרת בכאב.
״תעבירי לי״ סאן אומרת ולוקחת מהיד שלי את הגוינט.
״אני לא יודעת מה קורה. אבל חשוב לי להגיד לך ש...אל תסתכלי או תהיי שקופה אבל תאו התקין מצלמות אבטחה במשרד שלך..״ היא אומרת ומוציאה ענן מעושן משפתייה.
״מה? הוא דפוק?״ אני שואלת אותה והיא מצחקקת.
מתאפקת לא להסתכל על הקירות, ״את לא תצליחי לראות את המצלמות הן קטנות נורא,״ היא אומרת.
״ושכנעתי אותו גם שלא יהיו רמקולים. המטורף רצה להתקין רמקולים במשרד שלך. את קולטת כמה מגונן ומשוגע הוא עלייך?״
״אבל היה לי חשוב להגיד לך שלא תעשי פדיחות!״ היא נעמדת ומחזירה לי את הגוינט. ״תודה סאן״ אני לוחשת, מסיימת את הגוינט וזורקת את הבדל למאפרה.
״פאקקקק״ אני צורחת אחרי כמה שניות שסאן נעלמת.
אחרי כמה שעות שבהם הייתי עצבנית החלטתי לעשות מעשה מטורף.
גקי אמור להגיע הערב לפגישה איתי לפני שתתחיל המסיבה.
המזימה בראשי עולה...
YOU ARE READING
נקמה מתוקה
Romanceמשולש אהבה. תאו, קים וסופיה. כמה דמעות. כמה רגשות וכמה אכזבה. הכל התחיל בנקמה של סופיה. החברה לשעבר של תאו. עברו ארבע שנים וסופיה לא שוכחת את מה שתאו עשה לה. הוא שבר לה את הלב. קים בת ה-19 מתמסרת לנקמה של סופיה בת דודתה האהובה לא פחות ממנה. אבל כשה...