A doua zi eu Ginny și Neville ieșim din camera de zi pentru a merge la micul de jun, dar în fața portretului Draco mă aștepta.
- Mergeți voi, vin și eu, le spun și mă îndrept către Draco.
- Ce mai vrei? îl întreb eu sec.
- Ce trebuie să fac să mă ierți? mă întreabă el supărat.
- Să îți pară rău cu adevărat, îi spun în timp ce gemenii ieșeau și ei.
- Totul bine Olivia, mă întreabă George în timp ce vine spre mine.
- Da, mă duceam la masă. Veniți cu mine? îi întreb eu.
- Sigur că da! zic ei în cor.
Mă așez la masa celor de la Gryffindor. Prima oră o aveam cu profesoara McGonagall, care încă de dimineață părea prost dispusă, iar după o jumătate de oră am simțit dispoziția ei pe pielea noastră.
- Test, spune ea în timp ce ia forma unei pisici.
Testul nu a fost atât de greu, dar cu siguranță nu a fost perfect. În una din pauze am dat o fugă până la bibliotecă, unde Fred și George cu siguranță plănuiau ceva.
- Olivia, aici erai, hai să ne ajuți spune Fred.
- Scuze băieți dar am oră cu Snape și mai trebuie să îmi termin tema, adaug eu.
Ora de Poțiuni a fost un adevărat dezastru. Cei de la Slytherin primiseră 30 de puncte în timp ce elevii de la Gryffindor le-au pierdut
După prânz urma ora pe care toți din anul patru o așteptau, Apărarea Împotriva Magiei Negre, cu Umbridge. Fred și George îmi povestiseră că nu era atât de drăguță pe cât credeau ei.
- Vă rog frumos să vă puneți baghetele înapoi în geantă, nu veți avea nevoie de ele, spune ea în timp ce intră în clasă. Ministerul a decis că orele de Apărare se vor baza pe teorie, adaugă ea.
- Dar atunci cum vom fi pregătiți să ne apărăm? întreabă Ginny.
- Domnișoară... spune Umbridge
- Weasley, Ginny Weasley, îi spune Ginny.
- Ministerul vă asigură că nu aveți nevoie să vă apărați, deoarece nu aveți de ce sau cine, spune ea cu un zâmbet nervos.
- Dar s-a întors, spun eu din prima bancă.
- P-poftim? Cine s-a întors? întreabă profesoara și mai nervoasă.
- Cel-ce-nu-trebuie-numit, spun eu mult mai încet ca prima dată. Harry l-a văzut.
- Iar acum ne bazăm pe spusele uni băiat speriat? A văzut cum un elev a murit, este normal să... dar nu apucă să termine.
- Harry nu e nebun, spune Ginny repede, după care se face roșie la față.
- Domnișoară Weasley, domnișoară Malfoy, detenție!
Ieșim din clasă după ce Umbridge ne zice să mergem în biroul ei mâine seară la ora 20:00.
- Fetelor, strigă Harry, haideți afară, stați cu noi.
Ginny părea puțin panicată, dar pentru a evita un refuz am intervenit.
- Bine! spun eu și îl urmăm.
- Cum sunt orele de Apărare? ne întreabă Harry.
- Eu și Ginny avem detenție mâine, cum să te aperi de magia neagră fără să exersezi, spun eu în timp ce ne așezăm lângă ceilalți.
- Avem ceva pentru voi, spun gemenii în cor, în timp ce scot o sticluță cu o poțiune de culoare roz. Amortenia! Haide, cine miroase primul sau prima?
Ginny se dă mai în spate. Toată lumea știa că e îndrăgostită de Harry. Măcar dacă știa și Harry.
- Ce poate fi așa rău, întreb eu și iau sticluța în mână după care o duc la nas. Jeleuri, pergament nou și scorțișoară.
- Ciudat, nu îmi sună cunoscut, adaugă Hermione.
- Nici mie, spun eu nedumerită în timp ce mă duc la loc.
Seara nu mă pot gândi la altceva în afară de mirosul pe care l-am simțit. Cine ar putea fi?
- Ce te frământă? se aude George dintr-o parte.
- Totul bine Olivia? mă întreabă Fred din cealaltă parte.
- Da, doar că am rămas puțin pe gânduri cu poțiunea și celelalte.
- Jeleuri? mă întreabă George în timp ce ținea o pungă de jeleuri marca Weasley în mână.
O coincidență, o simplă coincidență, îmi spun eu în minte.
- Nu, mulțumesc, prefer să mănânc ceva înainte.
În weekend urma să facem o vizită la Hogsmeade. Ginny a ales să nu vină. Eu și gemenii ajungem în sat și ne oprim la Honeydukes.
- Eu, ă, am ceva de făcut, mergeți voi mai departe, ne vedem la Coliba Urlătoare, spune Fred și dispare.
- Haide, trebuie să îmi iau pergament nou, adaugă Georg, moment în care devin stană de piatră.
- Da, și eu, adaug eu în timp ce îl ajung din urmă.
După ce am luat pergament ne-am dus la trei mături unde ne-am întâlnit cu Harry, Ron și Hermione. Nu după mult timp a ajuns și Fred.
- Ați fost la Honeydukes? întreabă Ron, ce v-ați luat?
- Ciocolată cu scorțișoară, spun eu.
- E cea mai bună, adaugă George în timp ce îmi zâmbește.
Jeleuri, scorțișoară și pergament nou, oare era? Se putea oare ca mie...?
CITEȘTI
Sweet Love|| George Weasley (Finalizată)
FanfictionAnul patru la Hogwarts cu cea mai bună prietenă a mea, Ginny Weasley, urma să fie cel mai bun, asta dacă nu mă îndrăgosteam de cine nu trebuia.