¹¹☽

795 96 35
                                    

Aproape că buzele li s-au lipit din cauză că Jeongguk s-a întors brusc cu capul înspre Taehyung, care s-a ferit la timp, chiar dacă în interiorul său nu ar fi vrut să o facă.

Jeongguk a început să-i admire buzele fratelui său, Taehyung făcând același lucru, fără a-și da seama. Și-a dus inconștient mâna pe obrazul șatenului, ridicându-și capul de pe umărul lui.

Taehyung și-a plasat și el o mână pe obrazul fratelui său, iar pe cealaltă a continuat să o țină pe talia celui mic.

Cei doi erau prinși într-o transă, o transă așa frumoasă și ispititoare, încât spațiul dintre ei a început să se micșoreze, apropiindu-se unul de altul din ce în ce mai mult.

Jeongguk a început să-l împingă pe albăstrui în spate, ajungând să-l lipească de un perete.

Și-a lipit ușor buzele de ale lui, rămând amândoi blocați. Și-a apăsat mai mult buzele peste ale lui Taehyung pentru a-l forța să răspundă, mai apoi începând să și le miște în sincron.

Un sărut scurt, atât a putut simți Taehyung, care era sandwich între perete și fratele său. Totuși a fost un sărut scurt și dulce..

Cel mare nu a putut rezista, așa că l-a întors pe Jeongguk la perete, punându-și ambele mâini pe talia lui. Și-a zdrobit buzele de ale lui, începând un sărut sălbatic.

A început să-i sugă și să-i sărute buzele sparte și pline de sânge ale micuțului, Jeongguk gemând.

Când au rămas fără aer, s-au despărțit din acel sărut blestemat, începând amândoi să respire sacadat.

Jeongguk și-a dus mâinile după ceafa lui Taehyung, mai apoi intersectându-si privirea cu a lui.

Niciunul nu avea curaj să zică ceva, doar stăteau și se priveau.

Nimeni nu știa de ce și ce s-a întâmplat între ei, dar a fost ceva magic.. Ceva ce s-a simțit adânc în stomacul amândurora.

— Taehyung?.. șoptește Jeongguk ușor speriat.

— Doar.. taci. Hai să mergem.

Taehyung s-a îndepărtat de băiat, începând să meargă înspre vila lui Jimin.

Deseori se uita în spate pentru a verifica dacă Jeongguk mai e acolo.

Când au ajuns în fața vilei, Taehyung s-a întors înspre Jeongguk, care nu a observat că fratele său se oprise, așa că s-a lovit dur de el.

Din nou, fețele lor se aflau la o distanță extrem de mică, roșcatului făcându-i-se pielea de găină.

— Ar trebui să mergem acasă. spune Taehyung îndepărtându-se.

Jeongguk a aprobat, mai apoi l-a urmat pe albăstrui până la mașina lui.

Au intrat împreună, iar tot drumul până acasă a fost liniștit, ambii neavând curajul de a vorbi.

S-au dat jos din mașină, intrând în casă.

Jeongguk era în față. Nu știa dacă să se întoarcă înspre Taehyung, care era în spatele său, și să vorbească despre ce s-a întâmplat mai devreme.

A fost luat spre surprindere de cel mai mare, care i-a prins brațul și l-a întors brusc înspre el.

— Vino.

Amândoi au urcat la etaj, în camera lui Jeongguk, intrând împreună în baia din cameră, cel mic uitându-se la ceea ce fratele său voia să facă.

— Spală-te. uitându-se

Jeongguk a aprobat și și-a pus ambele mâini pe curea, vrând să o îndepărteze, însă brațul lui Taehyung l-a oprit.

— Pe față.. ești plin de sânge. Cu cine te-ai bătut?

— Nu știu..

— În fine.

Taehyung a dat drumul la apă caldă și l-a lăsat pe fratele său să-și spele sângele de pe față și mâini, rezemându-se de peretele rece al băii și privindu-i acțiunile.

Când a fost gata, i-a înmânat un prosop, și au ieșit amândoi din baie, ajungând înapoi în cameră.

— Mersi. spune Jeongguk privindu-l.

— Pentru nimic. spune Taehyung și vrea să plece, dar este oprit de vocea subțire a băiatului.

— E un vis?

ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum