⁰¹☽

1.6K 133 60
                                    

— Jeongguk! strigă Jimin. Așteaptă-mă.

Jeongguk s-a întors ca să-l vadă pe portocaliu ajungând în dreptul său.

–– Ce ți s-a întâmplat? Nu ai vorbit cu mine toată ziua. vorbește din nou jimin când ajunge în dreptul brunetului, rezemându-și mâinile de genunchi.

–– Nimic. spune Jeongguk stins.

–– Acel nimic vrea să însemne din nou Taehyung?

Roșcatul i-a tras o privire ucigătoare prietenului său apoi a mărit pasul, îndepărtându-se puțin de acesta.

— Oh, haide! Nu te supăra! Doar glumeam.

— Îți urăsc glumele. se oprește Jeongguk pentru a-i permite lui Jimin să ajungă din nou lângă el, apoi continuă drumul împreună.

— Dar îl iubești pe Taehyung.

Jeongguk s-a întors nervos înspre cel mai mare și i-a pus mâna la gură, asigurându-se că nu l-a auzit nimeni.

— Mai tare nu puteai să zici, cap de dovleac?! Și ți-am mai spus, nu simt nimic pentru Taehyung.

— Fie cum spui tu. Ne vedem mâine.

Roșcatul și-a ridicat privirea din pământ și a observat că ajunsese în fața casei lui. I-a făcut cu mâna prietenului său și și-a făcut drum pe aleea curții, intrând mai apoi în imensa vilă în care locuia.

Dar nu locuia singur, locuia cu mama lui, cu tatăl său vitreg și cu fratele său vitreg.

Acum un an, mama lui, care din păcate a rămas văduvă pe vremea când Jeongguk împlinise 8 ani, s-a recăsătorit cu un bărbat. Acest bărbat, mai exact Kim Jae-hwa, avea și el un fiu, Kim Taehyung.

Supă căsătorie, Jeongguk împreună cu mama sa, Jeon Haneul, și Taehyung cu tatăl său s-au mutat toți într-o casă pe care au cumpărat-o împreună, o vilă de vis.

Atât Jeongguk cât și Taehyung nu au fost de acord cu căsătoria, dar nu au avut ce să facă. Jeongguk voia doar ca mama lui să fie fericită.

Cât despre Taehyung, el este un băiat cu inima rece, încă de când mama lui a murit străpunsă de cancer. S-a izolat complet de tatăl lui și a început să participe la bătăi și certuri zilnice.

Nu se știe exact de când nu a mai zâmbit, dar se știe sigur că nu a mai făcut-o de ceva timp.

Taehyung este o fire rece și vulcanică, pe când Jeongguk este firea aceea sarcastică și se comportă superior cu toată lumea.

Cei doi nu se înțeleg deloc, iar între ei nu poate exista un dialog. Din cauza aerului superior pe care Jeongguk îl împrăștie în jurul lui, Taehyung devine nervos și așa începe cearta între cei doi.

Jeongguk este unul dintre cei mai populari băieți din liceu, știut ca playboy-ul acestuia. Este în prezent împreună cu cea mai bogată și răsfățată fată din liceu, Lia. Pe lângă fițele sale cumpărate de la second-hand, nu lipsesc nici formele de invidiat și corpul său de manechin.

Jeongguk își bate joc de toate fetele. Nu știe de ce sau de când a început să facă asta, dar îi place la nebunie să le aibă o noapte sau două pe fiecare, depinde de corpul fiecăreia.

Jimin este prietenul cel mai bun al lui Jeongguk. Este protectiv și zâmbetul nu-i lipsește niciodată de pe buze.

Yoongi, prietenul cel mai bun al lui Taehyung, este aproape la fel ca șatenul. Dur și rece pe exterior, dar dacă ajungi să-l cunoști devine foarte sensibil și drăguț. Partea asta a lui, doar Taehyung o cunoaște, și viceversa.

— Oh Ggukkie, ai ajuns! spune Haneul bucuroasă. Unde e Taehyung?

— Nu știu și nu mă interesează.

— Jeongguk, de câte ori să-ți repet?–

— Nu mai repeta degeaba. Băiatul ăla are ce are cu toată lumea, și am mai vorbit despre asta, eomma.

— De mine vorbești? se aude o voce groasă din dreapta celor doi.

Ambii și-au întors privirea înspre albăstrui, ce tocmai intrase în casă.

— Mai repetă o dată dacă ai curaj. spune Taehyung aruncându-și ghiozdanul pe jos, fixându-l cu privirea pe cel mai mic.

— Taehyung! se aude o voce puternică din capătul scărilor, Haneul privindu-l pe soțul ei. Ce se întâmplă?

— Ești un bădăran și un vagabond! Sau ești surd? Acum ai auzit mai bine? vorbește din nou Jeongguk, ignorând spusele tatălui său.

— O să rămâi tu surd după ce o să termin cu tine! spune și Taehyung, privirea nervoasă fiindu-i ațintită pe cel din fața lui.

Jeongguk a vrut să înainteze înspre Taehyung, dar a fost oprit de către tatăl lor care s-a băgat între ei.

— Băieți! țipă Haneul sătulă, dar și speriată. Încetați! Jeongguk!

Taehyung și-a luat ghiozdanul de pe jos și a plecat spre camera lui, lovind un perete pe lângă care a trecut.

Jeongguk l-a urmărit cu privirea nervos, apoi și-a privit mama care îl privea la rândul ei fiind îngrozită de cele întâmplate mai devreme.

Poate că existau certuri grave între cei doi la care au asistat și părinții lor, dar niciodată nu au sărit la bătaie. asta a fost prima ceartă de genul.

— Jeongguk, vă rog calmați-vă. Eu cum dorm la noapte știind că poate iar vă veți certa? spune Haneul privindu-l tristă.

— Îmi.. îmi pare rău, eomma..

Spune roșcatul cu regret și își face drum înspre camera lui, ce din păcate era paralelă cu a albăstruiului.

A intrat trântind ușa și s-a aruncat în pat, gândindu-se la scena de mai devreme.

— Ce idiot! spune el cu voce tare, privind tavanul.

— Tot comentezi? se aude o voce ce îl face pe băiat să tresară.

ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum