²⁷☽

591 85 25
                                    

~ după câteva zile ~

— Ai ajuns?

Tocmai ce am ajuns acasă, Yoongi. De ce mă suni? Te-a părăsit cumva iubitul?

— Avem lucruri de vorbit, Hoseok. În 20 de minute să fii în locul pe care ți-l trimit imediat.

Spune dur blondul, urmând să-i închidă apelul fostului său iubit și să-i trimită locația promisă, cafeneaua unde îl aștepta pentru a remedia situația.

✰彡

Taehyung a mai lăsat încă un sărut pe buzele celui care stătea deasupra lui, cei doi bucurându-se din plin de faptul că părinții lor nu erau acasă.

— Nici acum nu s-au împăcat Yoonmin?

Decide să întrebe oprind sesiunea de săruturi, Jeongguk oftând și așezându-și obrazul pe pieptul tare al fratelui său vitreg.

— Ultima dată când am vorbit cu Jimin, Yoongi îl alungase din nou cu motivul că încă are nevoie de timp singur.

— Voi vorbi eu cu el.

Oftează cel mare întinzându-se pentru a-și lua telefonul de pe noptieră, intrând în agendă și apelându-și prietenul.

— Nu răspunde–

Cel mare a tresărit atunci când Jeongguk a sărit brusc de pe abdomenul lui parcă speriat de bombe, reacție cauzată de zgomotul soneriei de la ușa de la intrare.

— Calmează-te. Mama și tata au chei.

Îl liniștește fratele lui, privindu-l apoi relaxat cum își îmbracă tricoul pentru a se duce să vadă cine îi caută.

Roșcatul a coborât în viteză scările, trecându-și mâna prin păr pentru a-l aranja înainte de a roti cheia în încuietoare și de a deschide larg ușa persoanei ce venise.

— Jimin, intră.

Rozaliul cu chip abătut a trecut pe lângă prietenul lui pentru a intra în casă, ambii privindu-l pe Taehyung care cobora scările la bustul gol.

— Oh, iar chipul ăsta de parcă a murit cineva. oftează cel mai mare, urmând să intre în bucătărie.

— Ce pot face pentru tine, ca să te înveselesc? întreabă Jeongguk îndrumându-și prietenul înspre camera de zi.

— Nimic, Gguk. Yoongi nu-mi mai răspunde la apeluri de azi dimineață. Aproape că mă îngrijorează.

— Atunci du-te după el acasă, și încheie această separare. Au trecut zile bune, nu poate fugi la nesfârșit.

— Dacă mă voi duce, mă va goni iar..

Roșcatul a oftat trist, mutându-și privirea pe Taehyung care a venit cu trei sticle de soju desfăcute în mâini.

— Mergem noi cu tine. vorbește albăstruiul înmânându-le celor doi câte o sticlă.

— Serios? întreabă Jimin, ochii sclipindu-i.

— Da. Nu îi voi mai permite să fugă ca un laș. Dar întâi.. spune ridicând sticla, ciocnind-o de a prietenilor lui înainte de a începe să bea.

ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum