Ajunși în clubul în care Jeongguk fusese noaptea trecută, roșcatul s-a dus direct la bar, comandând băuturi pentru toți patru în timp ce prietenii lui s-au așezat la cea mai apropiată masă de tejghea.
S-a sprijinit cu brațele de blatul lucios al acesteia, așteptându-și comanda în timp ce analiza împrejurimile și persoanele de lângă el.
Privirea i-a căzut pe fata din stânga lui, analizând-o ușor din cap până picioare, dându-și seama că își aștepta și ea băutura comandată.
— Bună, pisicuțo. Dacă vii cu mine, îți fac cinste.
Bruneta imediat și-a mutat privirea pe băiat, privindu-l încruntată, urmând să își ridice comanda de două băuturi și să plece fără a replica ceva.
Jeongguk și-a dat ochii peste cap în timp ce zâmbea, în câteva minute băuturile pe care le comandase apărându-i în față.
A plătit și le-a luat, așezându-le pe masa unde cei trei se așezaseră, luând loc apoi între fratele lui și Jimin.
Taehyung și-a luat băutura și a dus-o înspre buze, dând aproape jumătate de pahar pe gât, ca mai apoi să-l trântească de suprafața solidă a mesei.
A privit împrejur la toți tinerii și adulții care nu păreau a mai fi complet lucizi, întrebându-se ce caută într-un loc ca ăsta la ora asta.
După încă câteva sticle golite cu prietenii lui, muzica din club ce răsuna deja la un volum mare a fost schimbată odată cu melodia, devenind și mai agresivă, provocând ca ringul să se umple imediat de persoane care nici nu mai vedeau clar pe unde merg, însă aveau parte de distracție din plin.
— Văd că ești foarte deranjat de atmosfera de aici.
Vocea suavă a fratelui său s-a auzit în urechea lui, făcându-l să se întoarcă imediat înspre el, fețele lor aflându-se la câțiva centimetri distanță.
— Și atunci de ce nu plecăm?
— Vom pleca atunci când zic eu. Până atunci, ce-ar fi să mă urmezi într-o cameră? Mai trece din timp așa.
Spune și îi face cu ochiul, privirea coborându-i pe buzele lui mari în timp ce Taehyung îl privea dezgustat, mirosul de alcool intrându-i în căile respiratorii.
— N-ai să vezi, Jeongguk. Ești beat, la naiba! Ce toleranță slabă ai la alcool..
Roșcatul a zâmbit și și-a mutat privirea în partea opusă albăstruiului, zâmbetul ce-l purta mărindu-se la vederea tipei pe care o văzuse în urmă cu câteva zeci de minute la tejghea.
Când aceasta a trecut prin spatele scaunului său, i-a prins mâna în a lui și a tras-o înspre el, atrăgând atenția celor de la masă.
— Ce naiba faci? întreabă bruneta deranjată.
— Ești foarte sexy când ești nervoasă. Să știi că de data asta nu mai accept un refuz.
Taehyung a vrut să deschidă gura pentru a-i spune ceva, însă în spatele lui Jeongguk a apărut un bărbat înalt și îmbrăcat cu o jachetă din blugi care îi permitea să-i vadă corpul bine lucrat, care imediat a tras-o pe fată din brațele fratelui său.
— Cine e ăsta, Seulgi? Te deranjează?
— Amice, doar ia-ți prietena și plecați de pe capul nostru. Nu am venit în club să îți ascultăm ție morala.
Spune Taehyung enervat de tonul dur pe care bărbatul blond îl folosise, ridicându-se de la masă și vrând să plece, însă a fost oprit de mâna celui care i-a prins brațul, întorcându-l din nou.
CITEȘTI
ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓
Romance❝ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄʟᴜʙ ʙᴏʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs ʙᴏʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ʙʀᴀɴᴅ ɴᴇᴡ ᴍᴇᴍᴏʀʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ʙᴀʙʏ ʙᴀʙʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ.❞ ɓʋnʎɥəɐʇ ɯıʞ x ʞnɓɓʋoəɾ ʋoəɾ ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: ...