— Yoongi.. Pe Yoongi îl plac.
Jeongguk s-a înecat cu aerul auzind cuvintele rozaliului, în ciuda faptului că știa că prietenul lui e gay.
–– Știam că și tu o să mă critici.. spune Jimin vrând să plece, dar este oprit de Jeongguk, care s-a pus în fața lui.
— Doamne, Jimin! Cum aș putea să fac asta? Doar că, a fost puțin.. neașteptat. Ia loc, te rog!
Jimin a oftat și s-a așezat înapoi, alături de Jeongguk, care îl intimida cu zâmbetul de pe chipul său.
— De cât timp? întreabă roșcatul.
— De ceva timp..
–– Și ai ascuns asta de mine?
— Nu eram sigur de sentimentele mele. Adică, am început să vorbesc cu el de foarte puțin timp și parcă totul s-a întors cu susul în jos..
— De ce.. nu-i spui?
–– Cred că glumești! aproape țipă Jimin. El nu e gay.. El nu o să placă niciodată unul ca mine.. Poate deja îl place pe Taehyung–
–– Fix pe Taehyung! zice Jeongguk repede. Nu! Taehyung nu este gay.
— Mai știi? ridică cel mare din umeri.
–– Dacă nu riști, nu câștigi. spune Jeongguk privindu-l. Diseară e ocazia perfectă.
— N-am șanse. Îmi fac speranțe degeaba. Mă rănesc singur degeaba.. Las-o baltă. spune băiatul având lacrimi în ochi.
S-a ridicat de la masă plângând, apoi a luat-o la fugă, ignorând strigătele lui Jeongguk.
–– Ugh, Jimin! oftă Jeongguk îngrijorat.
Roșcatul a decis să meargă în căutarea rozaliului, întrebând anumiți elevi dacă l-au văzut, dar răspunsul tuturor era negativ.
–– Unde ești, Jimin? întreabă Jeongguk încet, căutându-l cu privirea.
Clopoțelul a început să sune, fapt ce l-a făcut pe băiat să se reîntoarcă în clasă.
Jimin nu era.
–– L-ați văzut pe jimin? strigă el în toată clasa.
–– Nu. se aude de peste tot.
–– unde e Jimin? se aude vocea lui Yoongi.
Roșcatul și blondul au făcut contact vizual, apoi Yoongi s-a ridicat din bancă și a ajuns în fața lui Jeongguk.
— Nu știu unde e. Mai întrebam unde e dacă știam?
— Păi ce a pățit?
— S-a îndrăgostit. murmură Jeongguk, apoi vrea să iasă din clasă, dar se oprește când îl vede pe Jimin în fața lui.
— Jimin-ah! unde ai fost? întreabă prinzându-i umerii.
— Nicăieri. spune rozaliul și trece pe lângă prietenul său, apoi pe lângă cel pe care îl iubește, și se așază în banca lui.
☆
După ore, Jimin și-a luat ghiozdanul și a plecat sigur, Jeongguk decizând să-i lase un moment singur. Încă era trist și se simțea așa prost.
CITEȘTI
ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓
Romansa❝ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄʟᴜʙ ʙᴏʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs ʙᴏʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ʙʀᴀɴᴅ ɴᴇᴡ ᴍᴇᴍᴏʀʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ʙᴀʙʏ ʙᴀʙʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ.❞ ɓʋnʎɥəɐʇ ɯıʞ x ʞnɓɓʋoəɾ ʋoəɾ ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: ...