Dimineața, Taehyung s-a trezit instant atunci când bătăi repetate și puternice se auzeau în ușa camerei, iar telefoanele lor sunau încontinuu.
L-a apucat pe al său de pe noptieră și a răspuns fără a verifica cine îl sună, ducându-l la ureche.
— Alo?
— Yaah, te sun de o jumătate de oră, la dracu'! Ce dracului faceți? V-ați mai și încuiat acolo!
Se aude vocea nervoasă a lui Yoongi, albăstruiul ridicându-se ca ars în șezut fără a-i păsa de băiatul care se odihnea pe abdomenul lui.
A depărtat puțin telefonul de ureche pentru a afla cât e ceasul, înghițind în sec la vederea ceasului digital ce arăta 09:04.
— Ieșiți dracu' din cameră ca să plecăm odată! Încă câteva minute și domnul Lay ar fi chemat proprietarul pentru a descuia ușa! Ne-ați stricat tuturor dispoziția și planurile, și îți zic de pe acum că dirigu' nu o să treacă cu vederea asta.
— Ugh, închide, Yoongi.
Atât poate să zică Taehyung, dând cu telefonul de saltea și privind la roșcatul care își freca somnoros ochii, dat fiind că a avut parte de o trezire bruscă din partea fratelui său.
— Sper să mori, Jeongguk! Este numai vina ta și a hormonilor tăi!
Îl ceartă, dându-se apoi jos din pat și începând să-și adune hainele de pe jos.
Jeongguk l-a privit cu un ochi, oftând și întinzându-se după el, prinzându-i brațul și întorcându-l înspre el.
— Ce naiba mai vrei?
— Nu prea cred că nu ți-a plăcut seara trecută. Totuși, ce-i cu graba asta?
— Totul se întâmplă numai din cauza ta! Aseară ai plecat de nebun și m-ai pus și pe mine într-o situație proastă, iar acum tot din vina ta am încetinit pe toată lumea!
— E vina mea că nu te-ai trezit tu la timp?
Taehyung l-a privit urât și s-a tras din strânsoare, aruncând hainele pe fotoliu și deschizând ușile dulapului cu forță, luând fără a gândi prea mult niște blugi negri și un tricou alb, la care mai târziu va adăuga o jachetă.
Jeongguk l-a privit îmbrăcându-și lenjeria, hotărând și el să se îmbrace, dându-se jos din pat și repetându-i gestul.
Ambii și-au îmbrăcat hainele, făcându-și rapid rutina și părăsind apartamentul, ajungând jos unde îi așteptau dirigintele împreună cu colegii lor.
— Pot să vă întreb de ce nu v-ați trezit la timp? îi întreabă domnul Lay furios, cei doi ajungând lângă Jimin și Yoongi.
Niciunul nu a dat vreun răspuns, făcându-l pe bărbat să vorbească din nou.
— Am vorbit cu părinții voștri și le-am spus ce s-a întâmplat aseară, plus ce s-a întâmplat azi dimineață și am fost de acord ca la a treia greșeală, excursia să se termine pentru voi.
— Dar nu este corect! spune Taehyung intrigat, Jeongguk abținându-se să nu râdă. Nu eu am fost cel care a plecat aseară din hotel!
— Dacă mai încalci regulile o singură dată, i se adresează roșcatului, te voi trimite înapoi în Coreea. Iar tu, Taehyung, ai doar o bulină neagră. Deci aveți grijă de acum încolo și revizuiți-vă comportamentul.
Albăstruiul l-a privit nervos pe fratele lui, care deasemenea și-a întors privirea amuzată înspre el.
— Numai vina ta! îi șoptește Taehyung.
— Micul dejun s-a luat de mult, iar nimeni nu va sta după voi să mâncați. Clasa cu care am venit deja a început vizitele la locurile propuse, iar noi trebuia să plecăm odată cu ei la ora 8! Acum ne așteaptă la Turnul Tokio, deci trebuie să ne grăbim. În șir indian vă rog să părăsiți hotelul!
Zis și făcut, elevii au început să iasă din hotel doi câte doi, cei 4 prieteni aflându-se ultimii.
— Acum ne spuneți și nouă ce s-a întâmplat aseară? Unde ați fost și de ce nu v-ați trezit la timp? întreabă Jimin gesticulând.
— Am fost prea obosiți să mai auzim alarma. îi răspunde Jeongguk, făcându-i cu ochiul.
Taehyung și-a dat ochii peste cap, gândindu-se la cum să afle cine le-a făcut acele poze. Nu va avea o vacanță liniștită cu fratele lui nebun, sau poate că nici nu va apuca să se bucure de toată vacanța.
— Nu înțeleg nimic. spune Yoongi nedumerit, privindu-l pe albăstrui.
Cel mare i-a prins brațul blondului, oprindu-l și lăsându-i pe cei doi să se îndepărteze cât să nu-i poată auzi.
— Jeongguk mă șantajează, bine?
Îi spune direct, Yoongi mărindu-și ochii.
— Te șantajează? Cu ce naiba?
— Cred că ăsta a fost planul lui. Aseară a plecat în club chiar dacă știa că nu are voie, pentru că știa că domnul Lay o să mă trimită pe mine după el. Și-a făcut numărul și m-a atras în capcana lui, iar cineva ne-a făcut poze când ne sărutam. Trebuie să găsesc acea persoană, și să o fac să regrete că l-a ajutat pe idiotul de Jeongguk.
— O vom găsi împreună, Taehyung. Dar hai să nu stricăm vacanța, e de-abia a doua zi. Când plecăm de aici, nu voi închide un ochi până nu găsesc responsabilul.
Taehyung a aprobat neajutorat, Yoongi bătându-l încurajator pe umăr și grăbind împreună pasul pentru a-și prinde colegii din urmă.
✰彡
Ajunși în fața atracției turistice, cele două clase s-au intersectat din nou, fiind gata să se plimbe în jurul turnului maiestuos și să pozeze împreună pentru amintiri.
După ședința foto pe care au avut-o timp de mai multe minute, Taehyung a vrut să-i urmeze pe Jimin și pe Yoongi într-o micuță plimbare în jurul acestuia, însă cineva l-a oprit.
— Turnul Tokio. vorbește Jeongguk sprijinindu-și cotul de umărul lui Taehyung, acesta privindu-l. E un fel de Turnul Eiffel din Tokyo, turnul îndrăgostiților?
— Sper să te arunci de pe el, ca să nu mai îți bați joc de nimeni.
CITEȘTI
ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓
Romance❝ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄʟᴜʙ ʙᴏʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs ʙᴏʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ʙʀᴀɴᴅ ɴᴇᴡ ᴍᴇᴍᴏʀʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ, ʙᴀᴅᴀ-ʙᴀɴɢ-ʙᴀɴɢ ʙᴀʙʏ ʙᴀʙʏ ɪ'ʟʟ ғᴏʀɢᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴏᴛ.❞ ɓʋnʎɥəɐʇ ɯıʞ x ʞnɓɓʋoəɾ ʋoəɾ ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: ...