²⁸☽

610 85 46
                                    

Jimin a mai dus o dată telefonul la ureche, fiind a cincea oară când îl sună pe Yoongi pentru că până acum nu i-a răspuns.

În timp ce bip-urile pe care le-a auzit în ultimele cinci minute îi făceau urechile să sângereze, privirea i-a căzut pe ceasul de perete care indica ora 21:05.

— Alo, Jimin?

Imediat a tresărit când vocea groasă a celui mai mare s-a auzit prin telefon, inima începând să-i bată ca la maraton.

— Yoongi! În sfârșit, ai răspuns..

— Ce e?

— Vreau să vorbim, Yoongi. Vreau să vorbim despre noi, și să luăm împreună o decizie definitivă–

— În 10 minute ajung la tine.

Atât a putut să audă, apelul fiind închis după vorbele verzuiului, lăsându-l cu gura căscată pe cel mai mic.

Fluturii din stomacul lui s-au trezit de îndată, făcându-l aproape să vrea să sară în sus de fericire și emoții, părăsindu-și dormitorul pentru a-l aștepta pe Yoongi pe terasa de afară.

✰彡

— Taehyung~!

Pixul din mâna albăstruiului a lăsat o dâră oribilă de-a lungul caietului de matematică atunci când fratele lui și-a făcut apariția zgomotoasă în camera lui fără a-l anunța, punându-și mâna pe piept de la șocul pe care l-a avut.

— La naiba, tema mea!

Exclamă privind dezamăgit la pagina caietului, apoi la roșcatul care s-a așezat în poala lui, asta făcând ca micuța furie pe care o simțea să se împrăștie.

— Mă plictisesc îngrozitor! Aici nu mai putem face dragoste, că sunt părinții noștri în casă..

— Și ce propui? întreabă zâmbitor, așezându-și mâinile pe talia subțire a celui mai mic.

— Hmm, vreau să mergem în club. Ca pe vremuri, când ne furișam, mai știi?

Vorbele entuziasmate ale lui Jeongguk l-au făcut pe Taehyung să scape un mic râset, roșcatul privindu-l prin rama ochelarilor pe care îi purta așteptând un răspuns afirmativ.

— Da, doar că atunci mergeam separat, și în locuri diferite.

— Ei bine, a venit timpul să o facem împreună. Ce zici?

— Sună tentant. M-ai convins.

Băiatul din brațele lui a chicotit, urmând să-i lase un sărut pe buze, Taehyung dându-și jos ochelarii și așezându-i pe birou.

— Într-o oră să fii gata.

I-a făcut cu ochiul și l-a privit dându-se jos din poala lui, Jeongguk trimițându-i un pupic zburător înainte de a părăsi camera.

Când ceasul cu pendul de pe hol a indicat ora 22:00, ușile camerelor celor doi băieți au fost deschise în același timp, găsindu-se unul pe altul în întunericul casei și îndreptându-se tiptil înspre scări pentru a coborî la parter.

Și-au zâmbit reciproc când au reușit să părăsească casa nevăzuți, împletindu-și degetele mâinilor și pornind înspre bar.

În câteva minute Taehyung a dat cu ochii de aceeași atmosferă ca la clubul din Tokyo de unde îl luase pe Jeongguk, zâmbind și trăgându-și iubitul printre zecile de adolescenți de acolo până la intrarea în acesta.

ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum