⁰³☽

1K 128 52
                                    

Jeongguk a privit-o pentru ultima dată pe fata cu care și-a petrecut întreaga noapte, apoi a ieșit din apartamentul hotelului și a plecat înspre casă. Era ora 7:30.

Jimin nu a rămas cu brunet noaptea trecută, deoarece lui nu-i plac fetele. Are o orientare sexuală diferită, de care doar familia lui și prietenul lui cel mai bun știu, și niciodată nu l-au dat la o parte pentru asta.

Peste puțin timp, a ajuns acasă și a intrat nevăzut, urcând scările.

Chiar când să intre în camera lui, ușa camerei lui Taehyung s-a deschis, cei doi făcând contact vizual.

Albăstruiul avea părul răvășit și chipul adormit, semn că s-a întors destul de târziu aseară.

S-au privit preț de câteva secunde, apoi fiecare și-a continuat drumul. Jeongguk și-a luat ghiozdanul din camera lui și l-a urmat pe Taehyung.

— Nu mâncați? îi întreabă Haneul.

— Nu. răspund amândoi simultan.

Roșcatul a ieșit primul din casă, dar nu înainte de a-și saluta mama, bineînțeles urmat de fratele său.

Au mers unul în spatele celuilalt până la școală, unde Jeongguk s-a dus la Jimin iar Taehyung s-a dus la Yoongi.

Toți patru erau în aceiași clasă împreună cu Lia. Taehyung, Yoongi și Jimin nu o agreeau deloc pe aceasta. Mai ales Taehyung.

Când clopoțelul s-a făcut auzit, Jimin și Jeongguk și-au făcut drum înspre clasă. Prima oră aveau dirigenție, cu dirigintele lor, domnul Lay.

— Bună ziua, copii! salută acesta. Avem absenți?

Taehyung și Yoongi au intrat imediat după spusele dirigintelui, toți îndreptându-și privirea înspre ei.

— Voi doi, absență. spune acesta punându-și ochelarii și deschizând catalogul.

În prima bancă de pe rândul din mijloc stau Jimin și Jeongguk iar în a doua, în spatele lor, stăteau Yoongi și Taehyung, după insistențele dirigintelui.

— Ce temă ați avut? întreabă domnul Lay după ce pune cele două absențe.

— Ai un pix și o foaie? îl întreabă Taehyung în șoaptă pe colegul său de bancă.

— Glumești? Eu am doar un caiet și un pix la mine.

— Kim, spune-mi ce temă am avut. spune dirigintele serios.

— Nu am caietul la mine.

— Astăzi primești nota 2.

— Îmi pare rău să vă spun, dar sunt absent. Am absență în catalog, așa că nu aveți cum să-mi puneți notă tot în această zi. spune albăstruiul zâmbind în colțul gurii.

— Nu-i nimic. Pentru data viitoare ai nota 2.

— De unde știți că ora viitoare nu voi răspunde bine?

— Atunci ora viitoare primești ce notă meriți. Să știi ca să te pregătești. În fine. Se apropie săptămâna altfel din al doilea semestru. Ce vreți să facem?

— Excursie! țipă jumătate de clasă, Jeongguk acoperindu-și nonșalant urechile.

— Nu! spun Jeongguk și Taehyung simultan, apoi își intersectează privirile.

— Mâna sus cine vrea să facem excursie.

28 de elevi din 30 au ridicat mâna, asta făcându-i pe cei doi să se strâmbe. Nu voiau să meargă împreună cu toți cretinii din clasa lor în excursie.

ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum