¹⁶☽

757 91 51
                                    

— Ei bine, amantule, iubitul tău tânjește după o noapte cu mine. Așa că dispari din peisaj.

Chipul brunetului a devenit încruntat, privindu-l pentru o secundă pe Jeongguk, care rămăsese șocat.

— Jeongguk mă vrea pe mine acum.

— L-ai întrebat cumva? Tu l-ai tras în cabină, nu el pe tine. Pleacă odată, nu am chef de tine acum.

Astea fiind spuse, albăstruiul a apucat brațul lui Hoseok, vrând să îl dea afară din cabină, însă brunetul s-a opus.

— O să plec dacă Jeongguk îmi spune. Nu ascult de ce zici tu. Nici nu știu cine ești pentru el.

— N-ai auzit? Sunt cel cu care vrea să și-o tragă, mai mult decât cu oricine altcineva. Este nebun după mine.

Hoseok a privit înspre roșcat, văzându-i privirea uimită dar și într-un fel entuziasmată, mutându-se de pe un băiat pe celălalt.

— Vrei să plec, Ggukie? Și să te las cu tipul ăsta?

Taehyung și-a dat ochii peste cap, Jeongguk fixându-și privirea în ochii așa-zisului său amant, aprobând subtil.

— Bine. Ne vedem mai încolo, undeva unde vom avea destulă intimitate pentru a ne face de cap.

Spune apăsat brunetul și se trage din strânsoarea albăstruiului, cei doi frați privind în urma lui, chipul lui Taehyung fiind încruntat.

— Ești gelos?

Întreabă Jeongguk încă uimit, Taehyung întorcându-și privirea înspre el după ce a tras perdeaua cabinei.

— Văd că ai chef de sex prin cabinele magazinelor. Mă mir cum de nu te-am prins cu vreo angajată.

— Cam asta urma, dacă nu venea Hoseok. rânjește Jeongguk. Dar uite că acum tu ești aici, și încă nu mi-ai răspuns la întrebare.

Taehyung și-a coborât privirea pe corpul fără bluză al băiatului, analizându-l îndelung timp de câteva secunde, după care iar i-a intersectat ochii care așteptau un răspuns.

— Nu tot ce vrei, obții, Jeongguk. Trebuie să înveți asta.

La auzul cuvintelor fratelui lui, roșcatul și-a dat ochii peste cap, luându-și bluza din curierul unde o pusese și îmbrăcând-o.

— Dacă l-ai gonit pe Hoseok pentru a-mi spune asta, ești un–

— Dar ce credeai că voi face? îl întrerupe având mâinile încrucișate la piept, privindu-l deranjat.

Jeongguk a rânjit din nou și a făcut doi pași înspre cel mai mare, acum aflându-se față în față.

— Credeam că vrei să-ți demonstrez că nu ești straight, frățioare. O pot face foarte ușor.

Șoptește ridicându-și mâna și așezând-o pe umărul băiatului, începând să-l mângâie până a ajuns la pielea gâtului său, Taehyung privind tăcut la acțiunile lui.

— Nu știi cât îmi doresc să te fac să-ți înghiți vorbele de mai devreme, așa cum o să-mi înghiți și lăpticul, TaeTae.

Frazele rostite de cel mai mic au făcut ca Taehyung să-i îndepărteze mâna într-o manieră bruscă și deloc drăguță, împingându-l mai apoi în peretele cabinei.

Jeongguk a scrâncit din cauza acțiunii bruște, însă și-a păstrat zâmbetul pe buze în timp ce își privea fratele apropiindu-se de el până au ajuns la câțiva centimetri depărtare unul de altul.

— Dacă vreo unul dintre noi va trebui să "înghită lăptic", acela vei fi tu, bou pervers ce ești.

În tot acest timp degetul lui Taehyung îi lovea pieptul celui din fața lui, retrăgându-se când și-a terminat fraza.

— Bine, daddy. Măcar atât.

Zâmbetul idiot pus special pe chipul celui mai mic pentru a-l enerva și mai tare pe băiat l-a făcut să vrea să-l strângă de gât de nervi, însă și-a păstrat în continuare calmul.

— Continuă să visezi.

Spune Taehyung dur și dă brutal perdeaua la o parte pentru a pleca, însă vocea roșcatului îl oprește.

— Atunci de ce nu l-ai lăsat pe Hobi să facă ce vrea cu corpul meu, aici și acum, în această cabină? Vreau un motiv plauzibil.

— Pentru că vreau să te oprești din a obține tot ce vrei, fie persoană sau obiect. Înțeleg că toți și toate sunt topite după tine, dar cu Lia cum rămâne?

— Lia? Ce te interesează pe tine de relația mea cu Lia, sau de viața mea? Dacă o șansă mi se arată, de ce să nu profit de ea? Vreau să mă distrez, că am doar o viață. Așa ar trebui să faci și tu, domnule "nu sunt gay". De ce să te culci în fiecare noapte cu doar o fată, când te poți culca cu mai multe, dar și cu mai mulți?

— Știi ceva, m-am săturat de tine și de logica ta. Poți să te culci cu cine vrei de acum încolo, iar eu voi rămâne 'comoara' după care vei alerga până nu-ți vei mai simții picioarele.

— Oh, dar nu vreau să nu-mi simt picioarele pentru că alerg după tine. Aș prefera să nu mi le mai simt în altă situație, alături de tine bineînțeles.

— De ce mereu trebuie să transformi totul în ceva sexual? Oprește-te, mă enervezi la culme!

De data asta privirea i-a devenit nervoasă, Jeongguk scăpând un râset printre buze, care l-a enervat și mai tare.

Ar fi vrut să intre din nou în cabină și să-l ia la pumni pe cel mic, însă atenția i-a fost atrasă de o angajată, care îi privea nedumerită din îndepărtare, neștiind ce se întâmplă acolo.

Taehyung a oftat încercând să se calmeze și a plecat din zona aia fără a privi în urmă, ieșind din magazin și căutându-i cu privirea pe Jimin și Yoongi, găsindu-i la magazinul de vizavi.

Jeongguk a rămas acolo, cumpărând haina pe care voia să o probeze fără a o mai îmbrăca. Știe că o să-i placă, plus că este lejeră și numai bună pentru această vacanță.

Se gândea că cu ea se va putea integra mai bine printre japonezi pe oriunde mai merge în decursul săptămânii, și poate reușește să combine vreo japoneză, dacă Taehyung tot îl refuză încontinuu.

a dat dumnezeu să postez ceva și la cartea asta, chiar în ziua în care Princess va fi finalizată 💔

nu știu de voi, dar mie nu-mi prea place capitolul. încă de la cel precedent am zis că scriu o idee pe care o am în minte, dar se pare că o voi scrie în capitolul următor ♡

ᵖˡᵃʸᵇᵒʸ ᵛˢ ᵇᵃᵈᵇᵒʸ || ᵗᵃᵉᵍᵍᵘᵏ ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum