Herşey altüst oldu. Adım Kristen Melark Kader oyunlarına katıldım.oradan kaçtım.Başkan wilson'u öldürdüm. Arkadaşlarım,ve Ailem öldü.Mia Johnny Josh John Büyükannem ve Annem hepsi ölmüştü.'Bayan Melark orada duramazsınız' dedi Christina.Oradaydım.13.Mıntıkanın yeraltındaki gizli bir odadayım. 2 gün önce 1.mıntıkaya gitmiştik. yarın ise 3.mıntıkaya gideceğiz.13.mıntıka da yıkık harabe binalar tamir edildi. artık mıntıkamızda 2 yaşam alanı var yeryüzü ve yeraltı 'Git başımdan Christina birazdan gelirim' diyorum ancak christinanın arkasından barış muhafızları geliyor.'Bayan Melark buradan çıkın hemen ' diyorlar. '5 dakika daha verin' diyorum. Ama barış muhafızlarının 'Hayır ' dediklerini duydum. Beni 2 kolumdan tutup zorla götürdüler.yolda Peter beni gördü ve barış muhafızlarını durdurdu.'Kris neyin var?' dedi. Bilmiyordum.O kadar Kişi öldü ve ben daha yeni acı çekiyordum.'Bilmiyorum Peter iyi değilim' dedim. 'Şey sana kötü bir haberim var.' dedi. Merak ettim ve Hemen söylemesini istedim.'Koba Öldü Kris' dedi.o ölmüştü.en sevdiğim arkadaşlarımdan biri daha ölmüştü.Hemen yeraltından koşarak çıkıyorum.Ve ağlayarak Galipler köyüne doğru ilerliyorum.yolda tanımadığım biri önümü kesiyor.50'li yaşlarda kel ve uzun beyaz sakalları var. 'Çekil önümden ' diyorum. Hıçkırarak 'Asker Melark ben 13.Mıntıka'nın eğitmeniyim Cornelius Swan benimle gelin ' adamı Takip ederek Hava Aracına bindim.'Bayan Melark 20.Mıntıkaya gidiyoruz.' dedi. '20.mi ne işimiz var orada' dedim.20.Mıntıkaya gitmem tehlikeli olabilirdi.Tedirgin olmuştum.' Oradaki Yaralı insanların size ihtiyacı var'
'Yaralı mı ne yaralısı' dedim şaşkın bir şekilde 'Bayan Melark haberiniz yok galiba dün 20.Mıntıka bombalandı. insanların yarısı öldü.' dedi. sert bir ses tonuyla 'Olamaz Başkan Eans bunu yapmaz' dedim.'Başkan Eans değil bazı mıntıkalar Başkan Wilson'ın ölmediğini söylüyor. ama henüz bir haberimiz yok bu yüzden 20.Mıntıkayı teselli etmelisiniz Siz Alaycı Kuşsunuz!' Hayır. Ben Alaycı Kuş değildim.Asla da olamam.Ayrıca Başkan Wilson'ı ben öldürdüm.gözümün önünde yere yığıldı.bütün bunlara bir anlam veremiyorum. 'İnişe geçtik Bayan Melark' dedi Cornelius Hava aracından inerken Şok oldum. Mıntıkadan hiçbirşey kalmamıştı. aynı Yıllar önce 12.Mıntıkaya olanların aynısı olmuştu. yıkık harabe binalardan geçerken büyük bir depoya girdik.'Kristen bu Komutan Emma Sparks ' dedi. Kadın baya güzeldi.Mor saçları upuzun ve gri kıyafetinin üstündeydi.'Hoşgeldin Asker Melark seni bekliyorduk. bu insanları teselli etmen gerek' dedi.Alaycı bir tavırla 'Komutan Emma ben bunu yapamam onları teselli edemem ben Alaycı Kuş değilim. Asla Asla olamam benim gitmem gerek' dedim.Ve koşarak Hava aracına bindim.13.Mıntıkaya geri dönmeye çalıştım.
'Aman Tanrım sen nerelerdeydin' dedi Vanollope ben ise bitkin bir şekilde 'Başkan Wilsom'ın yaşadığını söylüyorlar dün Capitol 20.Mıntıkayı bombalamış' dedim.Vanollope hiç şaşırmadı 'Bende sana bunu diyecektim Kris Başkan Wilson ölmüş ancak Başkan Eans 19,20,21 ve 22.Mıntıkaları Bombalamış ve bu mıntıkalar oyunlara katılmayacak.Şimdi Hazırlan 3.Mıntıkaya gidiyoruz....
Christina benim için Deri parlak bir kıyafet tasarlamış.Candace ise saçlarıma şekil veremediği için Saçlarıma Kaynak yapıyor ve Topluyor. Peter Bembeyaz bir takım elbise giymiş.'Baya yakışıklı olmuşsum' diyorum. 'Sende baya şık ve seksisin' diyor. ve yanağıma bir öpücük konduruyor.3.mıntıkanın belediye başkanı konuşmayı başlatıyor.'Şimdi karşınızda Kristen Melark ve Peter Heavensbee ' mıntıkadakilerin heyecan çığlıklarını duyuyorum.Peter konuşmaya başlıyor.'Sevgili 3.mıntıka halkı konuşmaya dünkü bir haberle başlamak istiyorum.Dün 20.mıntıkadan ayaklanmalar başladı.Şüküler olsun ki Capitol mıntıkayı susturdu.Ve başkan Eans böyle ayaklanmalara karşı Nükleer bir patlayıcı yapmaya çalışıyor.Gözünüzü korkutmaya çalışmıyoruz sadece Mıntıkalarımızın işini yapmasını istiyoruz.Teşekkürler.' diyor.Ama ben inanmıyorum.Peter bunları sadece Rol icabı söylüyor. Peter'ın konuşmasından sonra Vanollope 3.mıntıkanın Haraçlarını alıyor. ve birlikte bir kaç mıntıkaya daha gidiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...