8.BÖLÜM

114 4 0
                                    

Bir an bu hataya nasıl düştüğümü sordum kendime eğer bunu başkan öğrenirse beni yaşatmazdı. molozların kuru kafaların arasında yürürken hava aracımız geldi. diğer mıntıkalarada gitme kararım son anda değişti ve direk Capitole gittim Baş oyun kurucu Vanollope oyunların 2 gün sonra olacağını açıkladı. ' bak kristen oyunlar için 3 arena olucak 1. Sular Arenası 2.Orman Arenası 3.Alev Arenası bunlardan birini seçmen gerek canım' dedi. biraz zor oldu ama Sular Arenasını seçmiştim diğer 2 arena beni korkuttu. oyunlar için josh bana deri bir üniforma dikmişti. gri ve siyah tonlarında oldukça kaliteliydi. Candace ise bana biraz morel olsun diye saçlarımın altlarını turuncu renge boyuyordu.Capitolün muhafızlarını öldürdüğüm için kendimi baya suçlu hissediyordum uykusuz kalıyor ve geceleri rüyama başkan wilson giriyordu.oyunlar bu iç savaşlar yüzünden baya ertelenmişti. 1 ay oyunlara hazırlık olucaktı ama bu isyanlardan dolayı 2 ay hazırlık yapılacağı açıklanmıştı yarınsa oyunlar başlıyordu. 15 mıntıkadan da 4 haraç olacak ve bu 3 arenadan birini seçme zorunda olacaktı.Yeni Capitol hükümeti Güney Amerikada kuruluyordu. kuzey Amerikadaki capitol ise harabe şehir ismi verildiği söylendi. ertesi gün haberlerde tüm haraçların yeniden Dexter'ın tv programını katılıcağı açıklandı. peter ve johnnye hangi arenayı şeçtiklerini sordum. neyseki üçümüzde sular arenasını seçmiştik güvendeydik, şimdilik oyunların ne kadar zor olacağını kafamızın içine sokmaya çalışan Harry'e en son Vanollope kızdı. oyunlar için hepimize bir çanta ve içinde biraz su ve ilaç vardı. günlerdir bu trende kalmaktan sıkılmış ve yorulmuştum. bütün bu saçmalıklara ailem için katlanıyordum. ama elbet bir gün patlayacaktım ve belkide yine isyan çıkardı. Capitol ,Açlık Oyunlarının olduğu zamanki kadar güçlü değildi gücünü sadece mıntıka adası ve capitol adasının ortasındaki barajdan alıyordu. eğer bu baraj patlarsa ve capitol düşerse oyunlarda bitmiş olurdu. fena fikir değildi tüm haraçlara söylesem anında ordu toplar ve bu dediklerimi yaparlardı. dexterın programına katılmak istenmediği için program iptal edildi. şimdi sadece düşüne bileceğim oyunlardı. bütün bunları düşünürken Candace saçlarımın altlarını nihayet turuncu boyamış ve birazda kısaltmıştı. kulağıma değişik tarz bir küpe taktı dudaklarımı hafif parlatmıştı. saçımın bu rengiyle gözlerim ortaya çıkmıştı. üniformamı giydim su ve ilaç dolu çantamı ve yayımla okumu da alarak oyunlara giden araca bindim. Camdan arenaya baktığımda hayretler içinde kalmıştı. kapı açıldı işte tam o an KADERimle yüzleşeceğim andı...

AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ  (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin