Koba ' Bunu yapamam ' dedi. Ve Katie Carter'ı yanıma gelmesi için muhafızlara haber yolladı.' artık yapamam anlamıyormusun isyan başlamadan durdurmamız gerek' dedim. ' Asla ' dedi. Katie Carter 'Bayan Melark siz bizim için çok önemlisiniz. isyan başlamışken durdurmak mı bu aptalık hem bütün mıntıkalara siz söylediniz şimdi isyanı durdurursanız size karşı gelecekler ve sizinle savaşacaklar ki bu da Capitol'ü mutlu eder bu yüzden asla' çok kararsızdım İsyanı durdurmassam Başkan Beni öldürecek. Durdurursamda yaşatacağından emin değilim. bu kararımı düşünene kadar ' Tamam ' dedim.
Akşam yemekhanenin televizyonlarında yazan yazı dikkatimi çekti. 48.KADER OYUNLARI YENİDEN DÜZENLENECEKTİR. altta ise haraç alınacak mıntıkalar yazıyordu. HARAÇ ALINACAK MINTIKALAR, 1.MINTIKA, 5.MINTIKA, 7.MINTIKA , 9.MINTIKA VE 12.MINTIKA bunlar bizim isyanı kabul ettiremedğimiz mıntıkalardı. yemekten sonra aklıma Büyükannemin bana öğrettiği İDAM AĞACI ' HANGİNG TREE ' aklıma geldi. Vanollope ve Candace da yanıma geldi. ve büyükannem gibi güzel söylemeye çalıştım.
Geliyor musun o ağaca? hani üç kişiyi öldürdü dedikleri, O adamı sallandırdıkları ağaca. Çok tuhaf şeyler olmuştu orada, Gece yarısı buluşsaydık o idam ağacında, Daha tuhaf olmazdı aslında
Artık ağlamaktan söyleyemiyordum. Candace bana yaklaştı. ve gözyaşlarımı sildi. yaklaşık 5 dakika sonra da Yataklara geçtik. ve Ben rahat bir uykuya daldım.
Benim kader oyunlarına katılmam şartmıydı bilmiyordum. ancak 12.mıntıkadan Haraç alınmasına izin vermiyeceğim kesindi. Tom Wilson'a mesaj göndermek için 13.Mıntıkanın başkanı Katie Carter'ın yanına gittim.'Bayan Başkan Ben Başkan Wilson'a mesaj göndermek istiyorum.'dedim.Katie bunu duyunca biraz şaşırdığını belli etti. ve sormaya başladı.' Ne diyeceksin?' dedi. bulanık bir ses tonuyla ben ise cevabı hemen vermek için telaşlı konuştum.' 12.Mıntıkadan haraç almasına izin vermiyeceğim gerekirse 12.mıntıkaya gidicem ve gerekirse savaşacağım' dedim. başkan bana kararlı bir şekilde bakmaya başladı. ve ' Tamam' dedi. Akıl hocamız Harry beni kontrol odasında bekliyordu.Dexter Capitolden mesajın video çekimi için gelmişti. 'Kristen Hayatım şimdi beni dinle senaryo şu 12.MINTIKADAN HARAÇ ALINMASINA İZİN VERMİCEM GEREKİRSE SAVAŞACAĞIM diyeceksin tamam mı tatlım' dedi.tiz bir sesle bende kafamla tamam işareti yaptım. ' Çekimler başlasın' dedi bağırarak Çekimin olduğu sahnenin arkasında 12.mıntıka tabelası ve Alaycı Kuş simgesi vardı.ve çekimler başladı.
Bay başkan merhaba sizinle bir konuşma yapacağım.Alaycı kuş olarak 12.Mıntıkadan Haraç almanıza asla izin veremem! o mıntıka benim mıntıkamdır. ve gerekirse savaşağım.Ben savaşa Hazırım Ya siz? dedim.bunları söylediğime ben bile inanamıyordum.bu mesaji direk Capitole yolladılar. Ve o Kara cevap geldi."Bayan Melark bizde savaşa hazırız. O zaman 2gün sonra 12,mıntıkaya gelin savaşalım. Hee birde Tüm isyancılarıda getirin çok mutlu olurum"dedi sinsice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...