4.BÖLÜM

207 4 0
                                    

Küllerin arasındaydım kafamdaki tek soru şuydu Neden ve Niye capitol bunu niye yapmıştı. biz Johhnyle beraberken dışarıda neler olmuştu. molozlar arasında yürüken capitol aracı geldi ve benle Johnnyi aldi. Uçağın içinde Vanollope, peter,josh,candace ,mia ve koba vardı. Onlar hangi ara kurtulmuşlardı. Vanollope kırmızı peruğu başından çıkarmış ve deli gibi titriyordu. Candace'sa ağlıyordu. neler olduğunu sordum ancak kimseden ses çıkmamıştı birden vanollope konuşmaya başladı ' Derhal Capitol'e ' dedi. vanollope azda olsa kendine gelmişti. ' Sayın başkan Neler oldu? ' diye sordu Johnny. Vanollope derin bir iç çekti. ' Tanrı bu belayı başımıza vereli 20 yıl oldu Tom Wilson 20 yıldır Capitol'ü yönetiyordu. bu göreve geldiğinde 36 yaşındaydı. oldukça yakışıklı ve Capitol'ün gözdesiydi ancak bu adamda bir sorun var nedense Alaycı Kuşa karşı bir takıntısı var ve başkan son 7 yıldır Kanser, içki içtiğinde direk ağzından kan gelir bu yüzden içki ona yasak, bu saldırıyıda 16.mıntıkadaki isyancı Rupert 'ı öldürmek için yapmış olabilir ' dedi. 16.mıntıkanın ünlüsü olan Rupert Hooffy için yapmışsa niye onca kişiyi öldürmüştü. tek düşünebildiğim bu adamdan nasıl kurtulabilirdik. Oyunlara son 1 hafta kala ölse ve oyunlar daha olmasaydı keşke dedim. Capitole gitmeden koba beni 13.mıntıkaya bıraktı. Galipler köyünde inmiştim her zamanki gibi köyün girişinden geçiyorken köyün meydanındaki Alaycı Kuş heykeli sökülüyordu. Başkan çok endişelenmişti galiba , Büyükannemin evinin kapısını çaldım kapıyı büyükbabam peeta açtı. ' aa Kristen büyükannen seni çok merak etti' dedi. üstümdeki mantoyu ve ayağımdaki Josh'ın yaptığı ayakkabılar çıkardım. büyükannem benimle özel konuşmak için yatak odasına çağırdı bende onu takip ettim.yatağın üstüne oturduğu ve eliyle gel işareti yaptı. yatağa oturduğum büyükannem hemen konuşmaya başladı. ' bak kristen bu oyunları hafife alma Açlık oyunları kadar kolay değil tam aksine daha zor olacak yıllar önce büyükbabana Açlık oyunlarını bitirdikten sonra OYNANACAK DAHA KÖTÜ OYUNLAR VAR. demiştim işte o oyunlar bunlar ' dedi. büyükannemin beni düşünmesine çok sevinmiştim. ellerini sıkarak ' ben sizin gibi soylu bir aileden geldim asla yenilmeyeceğim ben senin torununum Alaycı Kuş' diyerek evden çıktım ve capitole gitmek üzere Kobanın trenini bekledim.kobanın treni yaklaştı ve kapı açıldı. Karşımda yıllardır görmediğim Abim Herald vardı..

AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ  (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin