8.MINTIKA
Etrafta hiç insan yoktu.Barış Muhafızları bile yoktu.etrafımıza bakarken Capitol hava araçları üstümüzden geçti. ve bombalamaya başladılar.Doğruca hava aracına bindik son anda kurtulduk.
Capitol'e gittik.Bütün Haraçlar Hava araçlarıyla geliyorlardı. 36 kişiyle koca bir Arenada ölümüne savaşacaktık.
Bir boru beni yukarı doğru çıkartıyor.Oyun kıyafetimi giydim.Yukarı çıkarken güneş yansıma yapıyor ve gözümü alıyor.yukarı çıkabildim. ve etrafımda bir sürü insan herkes yüz yüze bakıyor.Çoğunluk çocuklardan oluşuyor.Peter'ı göremiyorum.Arena Saat gibi yuvarlak ve sonra ses duyuyorum'1.Capitol Oyunları başlıyor. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 Top sesi duyulduktan sonra herkes koşmaya başlıyor.Saatin tam ortasında bir yer var orada silahlar duruyor.Gözüm hemen ok ve yayı kesiyor.koşarak onları alıyorum.Peter arkamdan sesleniyor.Peter'ı takip ediyorum. Ormana doğru giriyoruz.Arkamda sadece çığlıkları bırakıyorum.
Peter elindeki bıçakla ağaçların yapraklarını kesiyordu.Arenada baya ağaç vardı.Kollarım uyuşuyor. ve birden terlemeye başlıyorum.ve sonrası Karanlık.
"Kristen uyan " deyildiğiniduyuyorum.ama kim olduğunu çıkaramıyorum.ardından bir ışık gözümü alıyor. sonra Güneş ışığı olduğunu anlıyorum.Sonra kalkmaya çalışıyorum. Peter Elimi tutarak bana yardımcı oluyor."Birden yere yığıldın "dedi Peter. etrafıma baktığımda 3 Müttefik gördùm. 2 kız ve bir de benim yaşlarımda turuncu saçlı bir çocuk."Merhaba"dedim. onlardan ise sadece 2si cevap verdi. "Merhaba Adım Violet 4.mıntıkadan bu da Liam aynı mıntıkadanız. " dedi. Ama diğer kız konuşmadı."Senin Adın ne?"diye soruyorum. Devreye Violet giriyor."Şey o bir Avox küçükken dilini kesmişler."dedi. bu durum baya kötüydü. Kısa saçlarını tokayla toplamıştı. Kahverengiydi.Gözleri griydi. Violet ise Mavi gözlü. Kızıl Saçlı kısa boylu bir.kızdı."Yola devam etmemiz Lazım"dedi Peter Ardından arkamdan gelen sesi işittim. "Durun Bakalım."dedi. Peter titreyerek "Will"dedi. ve bıçağı Will'e doğru fırlattı. Sonra gördüğüm Will'in toprağa damlayan Kanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇLIK OYUNLARI :BAŞKENT DÜŞTÜ (BİTTİ)
FanfictionKristen Melark bilinmezliğin içindeki bir kız. Katniss Everdeen'in Torunu ve büyükannesi ile aynı kaderi yaşıyor ne yazık ki. Capitol hükümeti Tom Wilson tarafından yapılan Kader Oyunları ile büyük bir oyuna gelir.Tom Wilson'u katleden insanlar mın...